بوتیگیگ پس از ادعای “سوگیری” ماسک در دفاع از انتصاب آژانس ایمنی – TechCrunch

ایلان ماسک نگرانی خود را در توییتر درباره انتصاب اخیر میسی کامینگز به عنوان مشاوره کلیدی در مقام عالی ترافیک کشور ابراز کرد ، اما پیت بوتیگیگ ، وزیر حمل و نقل ایالات متحده پیشنهاد کرد مدیرعامل تسلا به طور مستقیم در مورد هر گونه نگرانی با او صحبت کند.

به گزارش رویترز ، بوتیگیگ در یک رویداد روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: “او خوشحال می شود در صورت نگرانی با من تماس بگیرد.” “ما مسئول اطمینان از ایمن بودن هر وسیله نقلیه در جاده هستیم.”

ماسک با انتصاب پروفسور مهندسی و علوم کامپیوتر دانشگاه دوک ، میسی کامینگز ، به عنوان مشاور ایمنی در اداره ایمنی راه های ملی ترافیک (NHTSA) ، ناراحت شد. او روز سه شنبه گفت: “از نظر عینی ، سابقه او در برابر تسلا بسیار مغرضانه است.”

کامینگز ، که آزمایشگاه انسان و خودمختاری در دوک را اداره می کند ، پاسخ داد که “خوشحال است که در هر زمان با ماسک بنشیند و صحبت کند”.

کامینگز همچنین از کاربران مکرر توییتر بوده است و اغلب نگرانی های خود را در مورد فناوری کمک تسلا در راننده و روش های این شرکت برای ارائه آن در پلت فرم رسانه های اجتماعی بیان کرده است. در سپتامبر ، او فرستاد یک سری توییت انتقاد از تسلا از “نمره ایمنی” به عنوان راهی برای دسترسی رانندگان به برنامه بتا “رانندگی کامل خود”.

اما انتقادات وی از تسلا بسیار فراتر می رود. دو سال پیش، کامینگز گفت (همچنین در توییتر) که Autopilot ، سیستم پیشرفته تسلا برای راننده ، “به راحتی باعث سردرگمی حالت می شود ، غیرقابل اعتماد و ناامن است.” او افزود که NHTSA باید خودروساز را ملزم به خاموش کردن آن کند.

نامزدی کامینگز برای نقش مشاوره ایمنی در NHTSA می تواند موضع محافظه کارانه تری را در مورد سیستم های پیشرفته کمک راننده (ADAS) و تسلا در آژانس در آینده نشان دهد.

البته NHTSA و تسلا غریبه نیستند. در آگوست ، آژانس پس از کشف دوازده حادثه که در آن وسایل نقلیه تسلا با وسایل نقلیه اضطراری پارک شده برخورد کردند ، یک بازرسی ایمنی در زمینه خلبان خودکار آغاز کرد. نهادهای نظارتی همچنین در مورد حادثه مرگبار در سال 2017 و 25 تصادف دیگر مربوط به ADAS تسلا از آن زمان به بعد تحقیق کردند.

اواخر ماه اوت ، در پاسخ به توییتی که از کامینگز پرسید که آیا فکر می کند FSD می تواند به خودمختاری کامل برسد ، گفت: “پیش بینی من هرگز نیست.” اما این بدان معنا نیست که او لزوماً فکر می کند LiDAR – نرم افزار تشخیص نور و محدوده ای که فاصله را با پالس های نور لیزر اندازه گیری می کند – نیز جواب می دهد. در عوض ، او پیشنهاد کرد که رانندگی کامل با خود بدون “تجدید نظر کامل در استدلال تحت عدم قطعیت”که فقط می توان از طریق آن نتیجه گرفت پیشرفت در یادگیری عمیقبه

طرفداران تسلا ، تحت عنوان “کاربران خلبان خودکار برای پیشرفت” ، طوماری را در Change.org آغاز کرده اند که از جو بایدن ، رئیس جمهور و کارکنان NHTSA درخواست می کند تا قرار ملاقات را به دلیل نگرانی در مورد تعارض منافع و سوگیری بررسی کنند.