بودجه FourFront برای ساختن شبکه ای به هم پیوسته از ستاره های داستانی TikTok – TechCrunch

هر پلتفرم محبوب رسانه های اجتماعی نوع جدیدی از قصه گویی را برای نسل جدیدی از کاربران باز کرده است ، اما تأثیر TikTok شاید سریع ترین باشد زیرا پایگاه کاربران ویدئوی کوتاه شکل به سرعت بیش از 1 میلیارد کاربر را متورم کرده است و نحوه ایجاد ستاره های رسانه های اجتماعی را تغییر داده است. ساخته شده.

FourFront یک استارتاپ رسانه ای است که به دنبال تعریف نوع جدیدی از قصه گویی بر روی این پلتفرم است و هدف آن رواج شبکه ای از بازیگران منفرد است که داستان های سریالی کوتاه مدت را با سناریو طراحی می کنند و بومی TikTok هستند. داستان سرایی داستانی در قالب vlog به وضوح پیشرفت جدیدی برای رسانه های اجتماعی نیست ، اما FourFront امیدوار است که بتواند از کشف قابلیت باز شده توسط TikTok’s For You Page (FYP) برای ایجاد مداوم مخاطبان جدید استفاده کند.

این استارتاپ به TechCrunch می گوید که آنها 1.5 میلیون دلار سرمایه از Bam Ventures ، Slow Ventures ، BDMI ، Alumni Ventures Group و HustleFund دریافت کرده اند.

این استارتاپ دارای ده ها کاراکتر در TikTok است که تعداد انگشت شماری از آنها صدها هزار دنبال کننده دارند. همه شخصیت ها مورد بازدید قرار نگرفته اند و تیم نویسندگان و استراتژیست های رسانه های FourFront بر روی نه شخصیت قرار گرفته اند که به دنبال ایجاد “جهان” به هم پیوسته در اطراف جایی هستند که بازیگران به طور ارگانیک از یکدیگر عبور می کنند. در حالی که تیم FourFront قوس های شخصیتی را برنامه ریزی می کند ، بازیگران فیلمبرداری خود را بر عهده دارند.

محتوای اسکریپت شده اغلب به نظر اپرا صابونی است ، اما از قالب ویدئوهای محبوب در پلت فرم پیروی می کند. “تماشای ما در مواجهه با نامزد خیانتکار خواهرم به صورت زنده” یک ویدیو از محبوب ترین شخصیت FourFront “سیدنی” را درخواست می کند که پس از اولین بازی در ماه ژوئن نزدیک به 500 هزار دنبال کننده دارد. سیدنی علاوه بر کمک به گرفتن نامزد خیانتکار خواهرش ، به استرس های شکستن زودهنگام هم اتاقی خود و درسهایی که در پشتیبانی مشتری برای برنامه دوستیابی آموخته است نیز پرداخته است.

ایلان بنجامین ، بنیانگذار FourFront به TechCrunch می گوید که استارتاپ او سعی نمی کند کسی را گمراه کند و تصور کند که شبکه شخصیت های آنها واقعی است و خاطرنشان می کند که بیوگرافی مشخصات آنها ماهیت داستانی داستان ها را برجسته می کند و هر یک از ویدئوها شامل #داستانی است. برچسب زدن بنیامین می گوید: “ما نمی خواهیم مخاطبان را گیج کنیم یا آنها را فریب دهیم ، ما می خواهیم آنها را سرگرم کنند.”

شخصیت FourFront “Tia”

ایجاد محتوا برای TikTok به معنای توجه به هوس های FYP است که به این معنی است که بینندگان زیادی در وسط خط داستانی خود شخصیت هایی مانند سیدنی را جذب می کنند ، چیزی که می تواند چالش های قصه گویی را در هنگام ایجاد تعادل در حوصله طرفداران موجود ایجاد کند و کنجکاوی را جلب کند. بینندگان جدید

بنیامین می گوید: “مکانیسم طرح ممکن است تکراری باشد.” “این یک عمل متعادل کننده مداوم است ، هر ویدیو باید به تنهایی و هر ویدئو باید همیشه سبز باشد.”

در حال حاضر ، این شرکت عمدتا بر ایجاد شبکه ستاره ها و مخاطبان خود متمرکز است در حالی که به دنبال ایجاد محدودیت در نحوه تعامل مخاطبان با شخصیت ها با استفاده از محصولات فناوری مانند چت بات های گفتگوی مصاحبه و نظرسنجی برای کمک به کارگردانی خود داستان ها است.