بک لینک چیست؟

اما نتایج کوتاه مدت و بلند مدت نشان میدهد، این تلاش بسیار ارزشمند است. زمانی صرف هزینه برای خرید بک لینک ارزشمند خواهد بود که مطمئن باشید این کار شما را به یک نتیجه درست خواهد رساند. بنابراین ساخت بک لینک رایگان تنها در زمانی به کار شما میآید که رتبه سایت مبدا از رتبه صفحه شما بالاتر باشد که در بیشتر موارد چنین اتفاقی نخواهد افتاد. 4. در صورتی که بعد از مدتی فرآیند خرید بک لینک را متوقف کنید، با افت رتبه رو به رو خواهید شد.

بک لینک چیست

هرچه اعتبار این سایت بیشتر باشد؛ رتبه شما نیز بهبود پیدا کرده و در میان نتایج اولیه جستجو ظاهر خواهید شد. سایتهایی که برای خرید بک لینک انتخاب میکنید؛ باید دامین اتوریتی بیشتر از 60 داشته باشند تا بتوانید بر روی اعتبار آنها حساب کنید. برخی از سایتها تنها با هدف فروش بک لینک ساخته شده و هیچگاه بهروزرسانی نمیشوند؛ دقت کنید که نباید هرگز در دام این سایتها افتاده و هزینهای برای گرفتن بک لینک از آنها پرداخت کنید.

انواع بک لینک ها

دقت کنید که تنها برای صفحه اصلی یا یک کلمه کلیدی خاص بک لیک را خریداری نکنید؛ سعی کنید که این کار را برای دامنه گستردهای از کلمات کلیدی و صفحات مختلف سایت و مقالههای آن انجام دهید تا بتوانید همه قسمتها را با هم ارتقا دهید. کافی است که در این ابزار ثبت نام کنید و آدرس URL مورد نظرتان را در این ابزار وارد کنید. وقتی از پدربزرگ و یا مادربزرگ خود درخواست کنید که به پدر و مادرتان سفارش خرید چیزی را کنند، تاثیر چندین برابر است.

به این معنا که سایتهای فروش رپورتاژ، سایتهایی هستند که اعتبار بسیار زیادی داشته و در نزد گوگل محبوب هستند؛ همین موضوع باعث میشود که شما نیز در نزد گوگل و دیگر موتورهای جستجو بهعنوان یک وبسایت محبوب شناخته شده و رتبه شما را افزایش خواهد داد. به بک لینک اصطلاحا لینک ورودی یا پیوندی هم گفته می شود. بنابراین هرچه که تعداد بک لینکهای سایت، بهتر و البته با کیفیتتر باشد، شانس قرارگیری سایت در نتایج برتر صفحه نتایج گوگل هم بیشتر میشود. در کنار اینها خرید بک لینکهای قدرتمند میتواند شما را بهعنوان یک سایت مرجع به موتورهای جستجو معرفی کند؛ درنتیجه در بیشتر نتایج جستجوهای مرتبط ظاهر شده و بهاینترتیب رتبه شما بهبود خواهد یافت.

بهاینترتیب محتواهای جدید شما با سرعت بیشتری توسط گوگل ایندکس شده و ترافیک ارگانیک شما بهبود خواهد یافت. زیرا وبسایتهایی که خدمات بک لینک رایگان را ارائه میدهند؛ ممکن است رتبهای پایینتر از صفحه شما داشته و بهاینترتیب شما را نیز پایین بکشند. معنای Sponsored یعنی حمایت مالی و هدف از این رل (rel) درج آن در لینک هایی است که جنبه تبلیغات دارند. موتورهای جستجو مانند Google از بک لینک به عنوان یک فاکتور رتبه بندی استفاده می کنند، زیرا وقتی یک وب سایت به وب سایت دیگری لینک میدهد، به معنای ارزشمندی محتوای سایت است.

بک لینک یک پیوند ساده است که از هر وبسایت یا صفحه وب دیگری به سایت شما ارجاع داده میشود. اگر به وب سایت دیگری لینک دهید، پس آنها از شما لینک دارند. ارزش لینک ها را بالا برده و به اعتبار دامنه سایت می افزاید و در نهایت رتبه جستجوی سایت را بالا می برد. سرویس ها از دامنه های با آتوریتی بالا و از سرورهای مختلف گرفته شده است . امروزه بسیاری از سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس برای این نوع لینک ها ، تگ نوفالو را از پیش تعریف کرده اند و جای نگرانی برای شما باقی نمی گذارند.

بک لینک نوفالو

تگ نوفالو مزایای زیادی برای دنیای وب داشته است. در این وب سایت ثبت نام کرده و در قسمت wbsite آدرس وب سایت خودتان را وارد کرده و در قسمت bio در مورد وب سایت خودتان توضیحاتی بنویسید. با توضیحاتی که در مورد رپورتاژ آگهی و بک لینک بیان شد حتماً متوجه تفاوت رپورتاژ آگهی و بک لینک های ایجاد شده به صورت طبیعی شده اید. از آنجا که ترافیک و تعداد بازدید ها به طور مستقیم با کیفیت بک لینک های وب سایت شما ارتباط دارد ، هرچه وب سایت هایی که به شما پیوند می دهند اعتبار بیشتری داشته باشند، بک لینک سازی شما باعث رتبه بندی و امتیاز بهتری برای سایت شما خواهد شد و در نتیجه تعداد ورودی بک لینک شما افزایش پیدا خواهد کرد.

در حالی که برای خرید بک لینک باید هزینه دوره ای پرداخت کنید. 3. هزینه ای که برای رپورتاژ پرداخت میکنید، نیاز به تمدید ندارد. در نتیجه در دراز مدت هزینه ای که برای خرید پک بک لینک باید پرداخت کنید، بسیار بیشتر از رپورتاژ است. رپورتاژ یک لینک خارجی دائمی است، در حالی که بک لینک، بعد از مدت زمانی (معمولا 6 ماه یا 1 سال) از بین خواهد رفت. بک لینک، پیوند از یک صفحه در یک وب سایت به وب سایت دیگر است. برای کسب بک لینک از اینگونه وب سایتها پیشنهاداتی در مورد تبادل پست مهمان به آنها ارائه دهید و یا یک کمپین بازاریابی مشترک ایجاد کنید.

اسپم اسکور سایت باید زیر 3 باشد تا شما بتوانید بهعنوان یک سایت خوب بر روی آن حساب کنید. اسپم اسکور یک سایت درواقع معیار مناسبی برای سنجش اعتبار آن است؛ این معیار توسط گوگل و با در نظر گرفتن 27 مورد تعیین میشود. هرچه اسپم اسکور یک سایت کمتر باشد؛ اعتبار آن بالاتر بوده و گزینه بهتری برای گرفتن بک لینک یا انتشار رپورتاژ آگهی است. اگر خرید بکلینک خطرناک است، آیا بهتر است که اصلا به آن فکر نکنیم؟

نتایج آمارها نشان میدهد که دریافت بک لینک به تنهایی کافی نیست. چون لینک سازی در این بک لینک میان دو وب سایت مختلف است ، پس به آن لینک سازی خارجی می گویند . خرید بک لینک از آن جهت اهمیت دارد که شما را از بالا بودن رتبه سایت مبدا مطمئن خواهد کرد. برخی از سایتها اقدام به فروش بک لینک بهصورت ماهانه میکنند؛ اما باید بدانید که بک لینکهای ماهانه ارزشی ندارند؛ بک لینک باید حالت دائمی داشته باشد تا بتواند بر روی رتبه شما تاثیر مثبت بگذارد.