بیشتر در مورد اتصال اسلحه های تک تیرانداز به روبات ها صحبت کنید – TechCrunch

کل تفنگ در مورد یک ربات ، سوالی بود که ما از زمان ورود اولین ربات های چهارپایه عملی به آن مشغول بودیم. هفته گذشته ، هنگامی که یک سیستم Ghost Robotics در یک نمایشگاه تجاری با تفنگ تک تیرانداز کنترل از راه دور که توسط شرکتی به نام SWORD طراحی شده بود ، مشاهده شد ، این امر به یک امر اجتناب ناپذیر رسید.

این سوالی است که Boston Dynamics سخت تلاش کرده تا از آن فاصله بگیرد. قابل درک است – ایجاد ماشین های جنگی عموماً روابط عمومی بد محسوب می شود. این که آنها-همراه با بسیاری از صنعت رباتیک-تا حدی با بودجه دارپا راه اندازی شده و در حال حاضر ربات هایی را ایجاد می کنند که مردم آنها را به فیلم های علمی تخیلی ترسناک تشبیه می کنند ، مطمئناً همه چیز را پیچیده می کند.

من رویکرد Boston Dynamics برای پرداختن به استفاده از Spot برای ارعاب و خشونت را در ستون هفته گذشته مورد بحث قرار دادم. من همچنین کمی در مورد احساسات خود در مورد نصب اسلحه به پشت روبات ها صحبت کردم (باز هم ، من مخالف آن و به طور کلی ماشین های مرگ هستم). قبل از نوشتن این قطعه ، من همچنین با Ghost Robotics تماس گرفتم ، هر چند که فقط پس از انتشار آن را شنیدم.

من از آن زمان با مدیرعامل شرکت جیرن پاریخ در مورد سیستمی که وی از آن به عنوان “سه پایه راه رفتن” یاد می کند صحبت کردم ، اشاره ای به این واقعیت که Ghost محموله را طراحی نمی کند – در این مورد ، اسلحه بدون سرنشین ویژه سیستم های دفاعی SWORD (SPUR) در اینجا بسیاری از سوالات مهم اخلاقی وجود دارد. سه پایه پیاده روی؟ شاید. اما در نهايت ، س questionsالهايي مطرح مي شود كه جاي كار كجا متوقف مي شود؟ شرکت رباتیک؟ شرکتی که محموله تولید می کند؟ کاربر نهایی (یعنی نظامی)؟ همه موارد بالا؟

س questionsالات مهمی که باید با آنها روبرو شویم در حالی که با ارتش بالقوه ای از سگ های روباتیک مسلح به بند مواجه هستیم.

اعتبار تصویر: برایس دوربین/TechCrunch

فراموش نکنید که ثبت نام کنید تا نسخه خبرنامه رایگان آینده Actuator به صندوق ورودی شما تحویل داده شود.

بیایید با مسئله خودمختاری شروع کنیم.

خود روبات ها از هیچ نوع خودمختاری یا هوش مصنوعی برای هدف قرار دادن سیستم های سلاح استفاده نمی کنند. SWORD ، که سیستم را می سازد ، نمی توانم به جای او صحبت کنم. با توجه به آنچه من می دانم ، این سلاح یک ماشه شلیک دستی است. حتی هدف گذاری توسط یک انسان در پشت صحنه انجام می شود. شلیک ماشه به طور کامل توسط انسان کنترل می شود.

آیا استقلال کامل خطی است که شرکت نمی خواهد در این سناریو از آن عبور کند؟

ما بارهای اضافی را نمی سازیم آیا قصد داریم هر یک از این سیستم های تسلیحاتی را تبلیغ و تبلیغ کنیم؟ احتمالا نه. این یک پاسخ سخت است از آنجا که ما به ارتش می فروشیم ، نمی دانیم آنها با آنها چه می کنند. ما قصد نداریم به مشتریان دولتی خود نحوه استفاده از روبات ها را دیکته کنیم.

ما خط فروش محل فروش آنها را مشخص می کنیم. ما فقط به دولتهای آمریکا و متحدانش می فروشیم. ما حتی روبات های خود را در بازارهای خصمانه به مشتریان سازمانی نمی فروشیم. ما سوالات زیادی در مورد روبات های خود در روسیه و چین دریافت می کنیم. ما حتی برای مشتریان سازمانی خود به آنجا کشتی نمی فرستیم.

آیا این شرکت این حق را برای خود محفوظ می دارد که مطمئن شود از روبات ها برای برنامه هایی استفاده نمی شود که شما پشتیبانی نمی کنید؟

به یک معنا بله. ما کنترل کامل را داریم. همه باید یک قرارداد مجوز امضا کنند. ما روبات ها را به کسی که نمی خواهیم نمی فروشیم. ما فقط آنها را برای فروش به دولتهای ایالات متحده و متحدان خود انتخاب می کنیم که احساس راحتی می کنیم. ما فقط باید تشخیص دهیم که مشتریان نظامی تمام کارهایی را که انجام می دهند فاش نمی کنند. اگر آنها نیاز دارند از این روبات برای اهداف خاصی برای امنیت ملی استفاده کنند یا جنگنده ای را از آسیب دور نگه دارند ، ما همه طرفدار این هستیم.

اعتبار تصویر: شمشیر

بررسی در مشتری است [Ghost] بجای برنامه هایی که مشتریان از آن ربات ها استفاده می کنند ، انتخاب می کند؟

این درست است. ما با مردم تماس گرفته ایم تا از این روبات ها برای مبارزه با ویدئوها یا ایجاد یک نمایش واقعی برای کارهای دیوانه کننده ای که روبات ها انجام می دهند ، استفاده کنند. بدون ذکر نام ، ما رد می کنیم. ما فکر می کنیم این سلیقه ای نیست. ربات یک ابزار جدی است. این ابزار برای بازرسی ، امنیت و انواع برنامه های نظامی است.

تا آنجا که ما دیدیم [last week] در عکسها ، جدول زمانی وجود دارد؟

آنها انتظار دارند در اواخر Q1 سال آینده آزمایش میدانی روی آن کیت تیرانداز از خفا انجام دهند.

در این مورد خاص ، ماهیت معامله چگونه است؟ وزارت دفاع با شما و SWORD معامله فردی دارد؟

هیچ معامله ای وجود ندارد این فقط یک شرکت اسلحه بلند است که معتقد است فرصت بازار برای این کار وجود دارد. آنها با سکه خودشان توسعه یافتند و ما فکر کردیم که این یک محموله قانع کننده است. مشتری وجود ندارد

هواپیمایی که در حال پرواز است

اعتبار تصویر: رباتیک قابل اعتماد

خوب ، این برای سگ های جنگ (حداقل برای این هفته) است. بیایید از عملیات زمینی به دریا و آسمان برویم. در وهله اول Reliable Robotics ، یک شرکت هواپیمای باری مستقل مستقر در منطقه خلیج است که فقط 100 میلیون دلار جمع آوری کرده است. دور سری C ، بودجه این شرکت چهار ساله را به 130 میلیون دلار می رساند ، در تلاش Reliable برای انتقال موثر مدل کامیون خودران به آسمان.

صحبت از هواپیماهای بدون سرنشین ، وینگ به تازگی آغاز مواردی را که می تواند به تحرک بزرگ در تحویل هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا منجر شود ، اعلام کرد. به دنبال خلبانان موفق در استرالیا و یک شهر کوچک در ویرجینیا ، بخش Alphabet اعلام همکاری با والگرینز برای تحویل تحویل خودکار به کلان شهر بزرگ دالاس-فورت ورث کرد.

اعتبار تصویر: الفبا

وینگ در مورد تلاش های خود در زمینه نظارتی موارد زیر را به ما گفت:

در آوریل 2019 ، Wing اولین اپراتور هواپیماهای بدون سرنشین بود که از طرف اداره هوانوردی فدرال به عنوان حامل هوایی مجوز گرفت و به ما اجازه داد تا کالاهای تجاری را به مایل های دورتر به گیرندگان تحویل دهیم ، و ما نسخه گسترده ای از این مجوز را برای راه اندازی در ویرجینیا در اکتبر دریافت کردیم. 2019. در حال حاضر ، ما در حال کار بر روی مجوزهای این توسعه هستیم و در هفته های آینده پروازهای آزمایشی را انجام داده و قابلیت های جدید خود را در این منطقه به عنوان بخشی از این روند نشان خواهیم داد. قبل از راه اندازی سرویس خود در DFW ، ما با مقامات در سطح محلی ، ایالتی و فدرال کار می کنیم تا همه مجوزهای مناسب را بدست آوریم.

چندین کشتی Saildrone در حال شکل گیری در اقیانوس هستند.

اعتبار تصویر: سایلدرون

از سری C 100 میلیون دلاری دیگر می آید. این قایق مخصوص قایق های خودران Saildrone است که برای جمع آوری داده ها برای اهداف علمی مستقر شده اند. این شرکت قبلاً ناوگان قابل توجهی از وسایل نقلیه سطحی بدون سرنخ (USV) خود را که به طور جمعی حدود نیم میلیون مایل طی کرده اند ، مستقر کرده است.

در نهایت ، یک قطعه جالب از نیویورک تایمز در مورد پذیرش پیشخدمت های روباتیک در میان کمبود کارکنان مرتبط با بیماری همه گیر. آن بخش به خودی خود جالب نیست. با این حال ، آنچه که اتفاق می افتد این است که کارکنان انتظار افزایش اخطار را گزارش کرده اند. از قطعه:

Servi کارکنان منتظر و مسافران را از مجبور به دویدن به آشپزخانه نجات داد و به سرورهای بیش از حد کار شده زمان بیشتری داد تا با مشتریان مشورت کنند و میزهای بیشتری را سرو کنند ، که به نکات بیشتری منجر شد.

این یک توجیه کوچک از آن چیزی است که شرکت های روباتیک مدتی است پیشنهاد می کنند – اینکه سیستم های خودکار جایگزین مشاغل موجود نمی شوند ، بلکه آنها را افزایش داده و خلاءهایی را که شرکت ها نمی توانند با تعداد کارکنان فعلی پر کنند ، پر می کنند. به نظر می رسد که این امر مطمئناً در یک برنامه زمانی کوتاه تر صادق است ، در حالی که به صراحت می توان گفت که این سیستم ها قادر به جایگزینی مستقیم افراد نیستند. این سال وجود دارد که آیا این گامی در جهت اتوماسیون کامل است یا خیر ، اما در آینده نزدیک ، چیزی برای گفتن وجود دارد که انسان را برای انجام کارهای انسانی تر آزاد می کند.