بیلد برای به اشتراک گذاشتن ، همکاری در زمینه طراحی سخت افزار در ابر – TechCrunch ، بودجه می گیرد

وقتی پرادیوت پل مدیر برنامه مهندسی سخت افزار در اپل بود ، او چالش های ساخت و به اشتراک گذاری محصولات سخت افزاری با استفاده از ابزارهای قدیمی مانند ایمیل و صفحات گسترده را از نزدیک دید.

پس از صرف صدها هزار دلار برای تسریع در حمل و نقل پس از تاخیر برخی از طرح ها ، پل متوجه شد که باید راه بهتری برای تعامل با تیم های دیگر برای توسعه سریعتر سخت افزار و اعتبار بیشتر طرح ها وجود داشته باشد.

تصویر

بنیانگذاران بیلد پرادیوت پل و آویناش کوناپاراجو. اعتبار تصویر: تصویر

او اپل را ترک کرد و بیلد را در سال 2020 با همکاری CTO Avinash Kunaparaju و COCO Derrick Choi راه اندازی کرد تا این نوع همکاری را در ابر ایجاد کند تا تیم های مختلف در یک سازمان بتوانند فرآیندهای طراحی را که منجر به انتشار سریعتر محصولات می شود به راحتی مرور کنند.

پل به TechCrunch گفت: “ما این ایده را داشتیم که تعاملات را به ابر منتقل کنیم.” “این چیزی فراتر از رفت و برگشت است ، اما سهامداران زیادی درگیر هستند و مخزن ارتباطات در اصل صندوق ورودی است.”

امروز ، این شرکت مبلغ 3 میلیون دلار اعلام کرد تا تیم خود را در زمینه های جذب مشتری ، فروش و بازاریابی و توسعه محصول ، مانند ایجاد تجربه سلف سرویس برای کاربران جدید ، تقویت کند. Tola Capital منجر به افزایش قیمت شد و Lux Capital ، Shasta Ventures ، Counterview Capital ، Frontier Ventures و Techstars به ​​آن ملحق شدند.

کاربران می توانند از بیننده های مبتنی بر وب Bild برای تعامل با CAD 3D، فایل های برد، صورتحساب ها، شماتیک ها، نقشه ها و داده های شبیه سازی استفاده کنند. به طور سنتی، این کار از طریق به اشتراک گذاری اسکرین شات ها و جلسات حضوری انجام می شد.

شرکت های دیگر با برخی از مشکلات فردی مانند مدیریت بازنگری طراحی به طور خاص برای مهندسان مکانیک یا همکاری در پرونده ها دست و پنجه نرم می کنند ، اما پل معتقد است که بیلد تنها کسی است که همه این موارد را در نظر می گیرد ، اما در کل یک شرکت.

او افزود: «مردم تیم‌های مشابهی ندارند، بنابراین ایجاد دید دشوار است. “یکی از مواردی که ما به آن توجه می کنیم آینده سخت افزار و نحوه اتصال بیشتر آن به نرم افزار و چگونگی ایجاد محیط همکاری با هر دو است.”

بیلد در حال آزمایش بتا خصوصی با 25 شرکت بود ، اما با اعلام دور بودجه ، این نرم افزار اکنون در دسترس عموم است. پل گفت که این شرکت برخی از مشتریان اولیه را به مشتریان پولی تبدیل کرده است ، اما هنوز در حال تعیین استراتژی های قیمت گذاری است.

تصویر

ابزار همکاری Bild. اعتبار تصویر: تصویر

در مرحله بعد ، این شرکت روی راه اندازی یک دیسک بصری و راه های مختلف برای نشان دادن قابلیت مشاهده مدل های CAD کار می کند تا شکاف بین ظاهر شخصی و رایانه را از بین ببرد.

آکشی بوشان ، مدیر شرکت Tola Capital می گوید بازار سخت افزار یک صنعت 50 تا 70 میلیارد دلاری است که هنوز در حال دیجیتالی شدن است. وی افزود: شرکت های بزرگ ، به عنوان مثال Autodesk ، فضا را کنار گذاشته بودند ، اما با کار بیشتر افراد از راه دور ، سخت افزار و نرم افزار شروع به ادغام می کند.

بوشان می گوید: “بیلد مشکلی را که هر مهندسی با آن روبرو است حل می کند و نقاط دردناک را شاد می کند.” پرادیوت و آویناش وسواس مشتری دارند و این مشکلات را دیدند که توسط مشتری نیز تشخیص داده شد. همه نام‌های متفاوتی برای یک نوع ایمیل و ردیابی فرآیند داشتند و ارزش و فرصت را در کاری که Bild انجام می‌دهد دیدند.»