تأمین مالی جایگزین ، پذیرش Web3 ، جمع آوری کمک های مالی داغ در Q3 هند – TechCrunch

Web3 هنوز در حال شکل گیری است ، بنابراین تعریف آن دشوار است.

بن روبین ، بنیانگذار Houseparty ، در TechCrunch Disrupt بر عدم تمرکز به عنوان ویژگی اصلی Web3 تأکید کرد. در وب 2.0 امروز ، افراد در ازای دسترسی به اطلاعات ، پول و داده های شخصی را به اپراتورهای شبکه می دهند.

روبین می گوید: “در Web3 این امکان وجود دارد – نگوییم که واقعاً 100٪ اتفاق خواهد افتاد – اما این امکان وجود دارد که شبکه مالک شبکه باشد.” “و این ، من فکر می کنم ، ساده ترین راه ، کوتاه ترین راهی است که می توانم آن را توضیح دهم.”

روبین در گفتگو با خبرنگار تیلور هتمکر گفت که NFT نشان می دهد که افراد می توانند از پذیرش Web3 سود ببرند ، در حالی که امور مالی غیر متمرکز و معاملات ارزهای رمزنگاری شده بیشتر تجاری هستند.


مقالات Full TechCrunch+ فقط برای اعضا در دسترس است
از کد تخفیف استفاده کنید TCPLUSROUNDUP برای صرفه جویی 20 off در اشتراک یک یا دو ساله


او می گوید: “این ایده کامل نخواهد بود ، اما هماهنگی تشویقی بهتری نسبت به ما در حال حاضر خواهد بود. و این باعث ایجاد رقابت در جهت ایجاد انگیزه با کاربران آنها می شود. “

این یک بحث جالب بود که به من کمک کرد تا موضوع را بهتر درک کنم ، اگرچه اعتراف می کنم که مفهوم شبکه های عمومی که در آن همه تصور می شود قابل اعتماد است هنوز کمی فکر می کند.

در چند روز آینده تجزیه و تحلیل های بیشتری برای اختلال در پیش داریم ، بنابراین با ما همراه باشید.

در یک یادداشت شخصی: من دیروز دومین سالگرد خود را در TechCrunch جشن گرفتم و می خواهم از تیم باورنکردنی ای که با آنها همکاری می کنم تشکر کنم که همه اینها را ممکن کردند!

خیلی ممنون که خواندید ،

والتر تامپسون
ویرایشگر ارشد ، TechCrunch+
yourprotagonist

نشانه های اولیه سه ماهه سوم نشان می دهد که اکوسیستم استارتاپی هند در حال پیشرفت است

اعتبار تصویر: نیگل سوسمن (در پنجره جدیدی باز می شود)

این آغاز سه ماهه چهارم است ، بنابراین الکس ویلهلم نمی تواند کمک اولیه ای برای تجزیه و تحلیل داده های Q3 نکند. برای مبادله پنجشنبه ، او به بررسی داده های اولیه خارج از هند و چین پرداخت.

او می نویسد: “خطوط روند مشخص است.”

“یک چهارم بزرگ دیگر از هند و کاهش نسبی در چین می تواند باعث شود که اولی دومی را برای رتبه دوم در جمع آوری کمک های بازار استارتاپ های جهانی برکنار کند.”

مقیاس بندی در سری A تا C

مرد جوان در حال پریدن بین صخره ها

اعتبار تصویر: مایک پاول (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

یافتن توصیه های عملی و اثبات شده برای مقیاس بندی استارتاپ ها دشوار است.

بر اساس یک مطالعه Dealroom ، تنها 7 درصد از استارتاپ هایی که فعالیت خود را افزایش می دهند قادرند شرکت های خود را به اندازه کافی برای سرمایه گذاری در سری C توسعه دهند.

برای ایجاد چارچوبی برای بنیانگذاران که از 1 میلیون دلار به 25 میلیون دلار درآمد سالانه ترسیم می کنند ، آرتور نوبل ، مدیر شرکت نایت کاپیتال ، 47 مصاحبه با بنیانگذاران و سرمایه گذاران که از سری A تا C راه اندازی کرده اند ، انجام داد.

این مقاله بیش از یک مرور کلی ، رویکردهایی را برای عبور از چالش های رشد T2D3 (سه گانه ، سه گانه ، دو ، دو ، دو) ، توصیه های خاص استخدام و سایر بینش های استراتژیک ارائه می دهد.

به عنوان یک امتیاز ، این پست همچنین شامل مراحل و تجسماتی است که می توانید برای ایجاد نقشه راه مقیاس بندی خود استفاده کنید.

نوبل می نویسد: “راه حل اصلی این است که ابتدا بفهمید که شرکت و بخش های شما در چه مرحله ای هستند و فقط آنچه را که برای آن مرحله لازم است انجام دهید.”

استارتاپ شما باید به دنبال کدام نوع بدهی خطرپذیر باشد؟

انتخاب مسیر ، دو در ، دو جاده

اعتبار تصویر: Olemedia (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

بنیانگذاران استارتاپ گزینه های بیشتری نسبت به سالهای گذشته در مورد جمع آوری کمک های مالی دارند ، به دلیل مازاد نقدینگی. علاوه بر VC سنتی ، تأمین سرمایه جمعی ، بانک های خطرپذیر و صندوق های بدهی خطرپذیر همه گزینه های مناسب هستند.

اندی وایر ، مدیر فناوری در Runway Growth Capital ، در یک نمای کلی از گزینه های بدهی خطرپذیر ، سه مورد استفاده را به اشتراک می گذارد که نشان می دهد چگونه سرمایه بدهی می تواند به نفع وام گیرندگان باشد که امیدوارند اهرم را برای دورهای آینده حفظ کنند یا به سرمایه در گردش دسترسی داشته باشند.

وایر توصیه می کند: “در دسترس بودن سرمایه را به عنوان یک طیف در نظر بگیرید ، از ریسک کم و بازده کم (بانک های خطرپذیر) تا ریسک بالا و بازده بالا (سرمایه گذاری خطرپذیر) ، و صندوق های بدهی خطرپذیر در جایی در وسط قرار دارند.”

3 سوال که استارتاپ ها باید قبل از رویارویی با بزرگترین رقبای خود پاسخ دهند

سه علامت سوال با مداد در زمینه گرانج احاطه شده است

اعتبار تصویر: بنیامینک (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

شرایط مساوی در سرمایه داری وجود ندارد ، اما برای یک استارتاپ ناپایدار راحت تر از همیشه با رهبران صنعت روبرو می شود.

واربی ​​پارکر انتظارات مصرف کنندگان را در مورد عینک تغییر می دهد ، درست همانطور که Poshmark و ThredUp مستقیماً در eBay و بازار فروش مجدد لوکس فعالیت کردند.

Sudheesh Nair ، مدیرعامل شرکت هوش تجاری ThoughtSpot می گوید ، در دنیایی که مشتریان نسبت به نام تجاری وفادارتر هستند و نقشه راه های 18 ماهه معمول است ، استارتاپ هایی که برنامه های رقابتی محکمی را توسعه می دهند مزیت دارند.

او برای TechCrunch+می نویسد: “استارتاپ های موفق ناگزیر توجه صاحبان قدرتمند در صنعت خود را جلب خواهند کرد.” “آنها با شما مبارزه خواهند کرد ، اما اگر شما به خوبی در این چالش قرار بگیرید ، هیچ وقت زمان بهتری برای غلبه نبوده است.”

مرگ هویت: شناخت مشتری در عصر حفظ حریم خصوصی داده ها

ذره بین برای گروه زیادی از مردم

اعتبار تصویر: آلفاسپیریت (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

کاربران نهایی و نهادهای نظارتی به طور فزاینده ای از نحوه برش دادن و تقسیم بندی داده های شخصی شرکت های فناوری ناراضی هستند. بسیاری از کشورها و مناطق دستورالعمل های جدید حفظ حریم خصوصی را اعمال کرده اند و مصرف کنندگان از ویژگی های حریم خصوصی استفاده می کنند که ردیابی آنها را برای تبلیغات هدفمند و تحقیقات بازار دشوار می کند.

به گفته تد شلین ، شریک کلی در کلاینر پرکینز که بر امنیت سایبری و نرم افزارهای سازمانی تمرکز دارد ، شرکت ها باید تغییر در تجزیه و تحلیل الگوها را در نظر بگیرند.

او می گوید: “به لطف پیشرفت های سریع در هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین (ML) ، شرکت ها می توانند داده های شخص اول را در زمان واقعی پردازش و تفسیر کرده و هوش رفتاری عملی را توسعه دهند.”

“تجزیه و تحلیل زمان واقعی می تواند به شرکت ها در شناسایی الگوهای رفتاری برای درک نحوه تعامل مشتریان و چرایی آن کمک کند ، در حالی که از حریم خصوصی آنها محافظت می کند.”

فهرست مستقیم Amplitude درباره IPO pops (و چگونه استارتاپ ها می توانند از آنها جلوگیری کنند)

اعتبار تصویر: نیگل سوسمن (در پنجره جدیدی باز می شود)

الکس ویلهلم نمی تواند در مورد مخاطبان این نسخه از The Exchange واضح تر باشد:

او می نویسد: “آنچه در پی می آید ، بحث قیمت گذاری IPO و نحوه راه اندازی استارتاپ ها برای حل این مشکل از طریق مکانیسم های جایگزین لیست است.”

اگر به ارزش شرکت های خصوصی و نحوه قیمت گذاری آنها اهمیت می دهید ، این برای شما مناسب است. اگر اینطور نیست ، لطفاً هر چیز دیگری را بخوانید ؛ از جوراب خود خسته می شوید. “

NBA Top Shot خالق NFT و چرا اتریوم هنوز هم برای مصرف کنندگان مناسب نیست

رهام قره گوزلو سالهاست که روی موفقیت احتمالی NFT شرط بندی کرده است. امسال ، این اتفاق افتاد.

Gharegozlou و تیم راه اندازی او ، Dapper Labs ، اولین بازی محبوب بلاک چین در جهان ، CryptoKitties را در سال 2017 ارسال کردند.

این استارتاپ سپس NBA Top Shot را در اواخر سال گذشته راه اندازی کرد و بلافاصله آتش گرفت و توجه جهانی را به فضای مجموعه های رمزنگاری جلب کرد.

لوکاس ماتنی هفته گذشته با مدیرعامل آزمایشگاه Dapper در TechCrunch Disrupt 2021 صحبت کرد تا درباره چالش های پیش روی فضای رمزنگاری ، آینده اتریوم و سرعت انفجار NFT در سال جاری بحث کند.

قره گوزلو گفت: “من می دانستم که این کار سریع خواهد بود ، اما NBA Top Shot در عرض چند هفته از 4000 به 400000 کاربر افزایش یافت.”

کارفرمایان تست بتا بعدی مصرف کننده edtech هستند

نمای بالای زن بالغ آمریکایی آفریقایی تبار که روی زمین دراز کشیده و از لپ تاپ در خانه استفاده می کند

اعتبار تصویر: ناداساکی (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

دو چیز صادق است: شرکت های Edtech به دنبال راهی برای افزایش ارزش خود هستند و درصد قابل توجهی از کارکنان از مشاغل فعلی خود ناراضی هستند و امیدوارند تغییری ایجاد کنند.

ناتاشا ماسکارنهاس در مقاله ای در مورد پیشنهادات جدید MasterClass و Outschool که به منظور کمک به کارگران برای توسعه مهارت های نرم است ، می نویسد: “کارفرمایان تحت فشار جدیدی برای حفظ استعداد هستند ، که این امر به مزایای جامع و خلاقانه تری منجر شده است.”

او می گوید: “در مورد هنر مذاکره توسط کریس ووس ، مذاکره کننده گروگان سابق FBI ، یا در مورد ارتباط موثر و معتبر توسط رابین رابرتز ، مجری” صبح بخیر آمریکا “فکر کنید. بنابراین ، ارزش پیشنهادی بیشتر در مورد مهارتهای مکمل است که می تواند نیروی کار را توسعه داده یا ارتقا دهد. “

واربی ​​پارکر تصریح می کند که لیست های مستقیم دوستدار اسب شاخدار هستند

اعتبار تصویر: واربی ​​پارکر

الکس ویلهلم نگاهی به شرکت عینک مستقیم مصرف کننده واربی ​​پارکر می اندازد که این هفته مستقیماً فهرست شده است.

الکس می نویسد: “این شرکت نه تنها فهرست بندی کرد ، بلکه این کار را در نقطه ای بالاتر از ارزش نهایی بازار خصوصی انجام داد و سهام آن در اولین روز معاملات خود به سرعت افزایش یافت.”

“برای بازار DTC ، نتایج تا حدی با بویی که IPO بدبخت Casper 2020 در رده مدل های کسب و کار نوپا باقی مانده است مبارزه می کند.”

سوفی عزیز: آیا توصیه ای برای پوشش رسانه ای برای استارتاپ من دارید؟

چهره مجردی در ورودی پرچین پیچ و خم که پرچم آمریکا در مرکز آن قرار دارد

اعتبار تصویر: برایس دوربین/TechCrunch

سوفی عزیز ،

من یک کارآفرین هستم که در حال ساختن مدارک لازم برای دریافت کارت سبز EB-1A (یا شاید O-1A) هستم.

در راستای رسیدن به این هدف ، من سعی کردم در مورد استارتاپ خود رسانه ای کنم ، اما در خارج رقابتی است! گوشزدی چیزی؟

– اشتیاق به پوشش

استارتاپ ها گزینه های بیشتری برای کاهش وابستگی خود به سرمایه گذاری خطرپذیر دارند

اعتبار تصویر: نیگل سوسمن (در پنجره جدیدی باز می شود)

پس از رویداد TechCrunch Disrupt هفته گذشته ، الکس ویلهلم و آنا هایم گزینه های مختلف استارتاپ ها را برای جمع آوری سرمایه فراتر از سرمایه گذاری خطرپذیر مورد بررسی قرار دادند.

آنها از یک پنل Disrupt در مورد تامین مالی مبتنی بر درآمد یادداشت برداشتند “برای کمک به تفکر ما در مورد سرمایه گذاری سرمایه گذاری خطرپذیر و زمانی که استارتاپ ها ممکن است بخواهند روشهای دیگر تأمین مالی را دنبال کنند.”

“با توجه به نگرانی های سرمایه دیگر مانند Pipe که استعدادهای برتر را در حین توسعه به بازارهای جدید جذب می کند ، و Clearbanc با افزایش 100 میلیون دلار در اوایل امسال به Clearco تغییر نام می دهد ، واضح است که بازار وجوه خارج از چک های سرمایه گذاری سنتی در حال بلوغ است. بیایید در مورد آن صحبت کنیم. ”