تابستان فوربس با ترکیب SPAC – TechCrunch ، وارد نقدینگی رسانه های داغ می شود

چه شلوغه هفته نقدینگی در جهان

این جمله ای است که اغلب نمی توانید بنویسید. صرف نظر از این موضوع ، این هفته اخباری مبنی بر خرید اکسل اسپرینگر از روزنامه نگاری سیاسی ایالات متحده POLITICO منتشر شد. این معامله قابل پیش بینی بود ، اما قیمت چشمگیر 1 میلیارد دلاری هنوز زبان ها را تکان می دهد. ما حتی در پادکست قرار گرفتیم تا در مورد آن چت کنیم.

و Forbes اعلام کرد که از طریق SPAC در معرض دید عموم قرار می گیرد. اخبار این نشریه تجاری در پی سفر BuzzFeed به بازارهای عمومی از طریق یک شرکت چک خالی است. نقدینگی داغ رسانه تابستان؟ یه چیزی شبیه اون.


بورس استارتاپ ها ، بازارها و پول را بررسی می کند.

هر روز صبح آن را در Extra Crunch بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


این که TechCrunch در حال فروختن به حقوق خصوصی است ، البته چیزی نیست که ما باید فراموش کنیم. فریاد بزنید به بانکداران Verizon که راهی برای خلاص شدن از شر ما پیدا کردند در حالی که از بدهی Verizon نیز بی بهره هستند. ده امتیاز.

من می خواهم امروز صبح سری سریع به عرشه Forbes SPAC بزنم. در صورت تمایل به مقایسه ، یادداشت های ما در مورد BuzzFeed در اینجا آمده است. این آسان و سرگرم کننده خواهد بود. کرایه صبحگاهی کامل. به داده ها!

چه قدر ارزش دارد؟

از نظر شرکت ، Forbes Global Media Holdings با شرکت چک سفید Magnum Opus Acquisition Limited ادغام می شود. بر اساس برآورد فوربز ، این معامله یا در Q4 2021 یا در Q1 2022 بسته می شود.

این معامله در مقایسه با سایر معاملات SPAC که اخیراً به آن پرداخته ایم ، از نظر مقیاس نسبتاً متوسط ​​است. فوربس گزارش می دهد که پس از اتمام “ارزش خالص پیش فرض شرکت 630 میلیون دلار ، بدون مزایای مالیاتی” خواهد بود. حدود 600 میلیون دلار از درآمد ناخالص از صندوق های Magnum Opus “و 400 میلیون دلار سرمایه اضافی از طریق قرار دادن خصوصی سهام عادی شرکت ترکیبی” به دست می آید.

بر اساس محاسبات خود ، این شرکت پس از پایان قرارداد 830 میلیون دلار ارزش خالص خواهد داشت. این تعداد بسته به رستگاری های پیش از ترکیب ، برخی تغییر خواهد کرد. شکاف بین دلارهای کلان معامله شده و ارزش گذاری نهایی نهایی نهاد عمومی فوربس به دلیل حدود 440 میلیون دلار معاملات ثانویه برای سهامداران فعلی فوربس است.

در صورتی که همه این موارد را به صورت جدول ترجیح می دهید ، در اینجا عرشه سرمایه گذار Forbes آمده است:

اعتبار تصویر: عرشه فوربس SPAC

آیا 830 میلیون دلار قیمت عادلانه است؟ بیایید به نتایج فوربس بپردازیم.