تایگر و فالکون به دنبال دو برابر کردن استارتاپ تجارت اجتماعی هند DealShare – TechCrunch هستند

تایگر گلوبال و فالکون اج کپیتال به دنبال افزایش دو برابری شرط‌های خود در DealShare هستند و به جدیدترین سرمایه‌گذاران برجسته تبدیل می‌شوند که در روند نوپا اما رو به رشد تجارت اجتماعی هند مشارکت می‌کنند.

این دو شرکت، که هر دو در حال حاضر سرمایه‌گذار در استارت‌آپ مقر جیپور هستند (AWI که توسط Falcon مدیریت می‌شود، سرمایه‌گذار اولیه DealShare است)، در مراحل پیشرفته مذاکرات برای رهبری یک دور مالی بیش از 225 میلیون دلار هستند. در DealShare، سه منبع آشنا با این موضوع به من گفتند.

این منابع گفتند که مذاکرات پیشنهاد می کند ارزش بیش از 1.7 میلیارد دلاری به DealShare داده شود و درخواست ناشناس ماندن کردند زیرا مذاکرات خصوصی است. مردم گفتند که در این دور احتمالاً برخی از سرمایه گذاران و بنیانگذاران اولیه به ارزش 60 میلیون دلار سهام خواهند فروخت. DealShare که در دورهای مالی قبلی خود 183 میلیون دلار جمع آوری کرده بود، سه ماه پیش در دور سری D خود 455 میلیون دلار (پس از پول) ارزش گذاری شد.

DealShare و یکی از بنیانگذاران آن به یک درخواست برای اظهار نظر پاسخ ندادند. تایگر گلوبال از اظهار نظر خودداری کرد.

به گفته یک منبع آگاه، این استارتاپ مذاکرات مقدماتی با تعدادی از سرمایه گذاران دیگر از جمله Coatue Management داشته است. مدیریت Coatue از اظهار نظر خودداری کرد.

مذاکرات سرمایه‌گذاری در زمانی انجام می‌شود که روند تجارت اجتماعی در دومین بازار بزرگ اینترنت جهان بالا گرفته است. استارتاپ تجارت اجتماعی هند میشو اخیراً 570 میلیون دلار را در یک دور کسب کرده است. (تک کرانچ هفته گذشته گزارش داد، میشو، که سافت‌بانک، بی کپیتال و پروسوس ونچرز را در میان سرمایه‌گذاران خود به حساب می‌آورد، در حال مذاکره برای جمع‌آوری بیش از 50 میلیون دلار از گوگل است.) فلیپ‌کارت، بزرگ‌ترین شرکت تجارت الکترونیک هند، اخیراً وارد بخش تجارت اجتماعی شده است. و گفت که قصد دارد تا سال آینده بیش از 25 میلیون بازرگان را در پلتفرم خود جذب کند.

حتی با وجود اینکه آمازون و فلیپ کارت توانسته اند بازار قابل توجهی را در شهرهای شهری هند ایجاد کنند، بسیاری از کشور همچنان تحت پوشش قرار دارند. DealShare که به عنوان یک پلتفرم تجارت الکترونیک در واتس اپ آغاز شد و صدها محصول را به مصرف کنندگان ارائه می کرد، در تلاش است تا به مشتریان در شهرها و شهرهای کوچکتر هند دسترسی پیدا کند. این استارت‌آپ می‌گوید مشتریان در پلتفرم آن اقلام انتخابی را به‌صورت گروهی خریداری می‌کنند، که باعث می‌شود خریدها از نظر مقرون‌به‌صرفه «بسیار رقابتی» شوند. این استارتاپ گفت که میانگین اندازه سبد خرید در DealShare بین 16 تا 19 دلار است.

مدیران آن در مصاحبه‌های گذشته گفته‌اند که این استارت‌آپ «اقلام ضروری با کیفیت بالا و قیمت پایین را همراه با یک تجربه خرید بومی بازی‌سازی، سرگرم‌کننده و مبتنی بر ویروسی ارائه می‌دهد که تجربه خرید آنلاین را برای کاربرانی که برای اولین بار از اینترنت استفاده می‌کنند آسان می‌کند». آنها گفتند که خرید جامعه، “مکانیسم تحویل بسیار کم هزینه” را فعال می کند و “اقتصاد واحد را در کلاس بهترین” تضمین می کند.

به گفته یک منبع آگاه، DealShare اخیراً برندهای برچسب خصوصی خود را به شدت گسترش داده است، که از طریق آنها طیف وسیعی از اقلام از جمله برنج و حبوبات را به فروش می رساند.

این یک داستان در حال توسعه است. موارد بیشتر برای دنبال کردن…