تبلیغات گوگل با ارائه دسترسی به سابقه اخیر تبلیغ کننده ، شفاف تر می شود – TechCrunch

امروز گوگل تغییر در تبلیغات آنلاین خود را اعلام کرد ، که در آن افشاگری های جدیدی نمایش داده می شود که به جستجوگران وب اجازه می دهد نه تنها تبلیغ کننده کیست و چرا تبلیغات به شما ارائه شده است ، بلکه تبلیغات دیگری که تبلیغ کننده با Google شروع کرده است را نیز مشاهده کنند. با جدیدترین این تغییرات بخشی از تجدید نظر گسترده تر Google در زمینه تبلیغات خود در مواجهه با افزایش نظارت های نظارتی و تغییر گسترده تر در صنعت فناوری به فناوری هایی است که شفافیت و حریم خصوصی مصرف کننده را ارتقا می بخشد.

در این مورد ، گوگل در حال راه اندازی برنامه تأیید هویت تبلیغ کننده خود در سال گذشته است ، که از تبلیغ کنندگان می خواهد اطلاعات شخصی خود را افشا کنند – از جمله اسنادی که ثابت می کند آنها همانهایی هستند که می گویند و آنها تأیید می کنند که از کدام کشور فعالیت می کنند – و همچنین به عنوان جزئیات در مورد آنچه آنها می فروشند این افشاگری ها از سال گذشته برای تبلیغ کنندگان که از شبکه گوگل تبلیغات خریداری می کنند شروع شد. تا کنون ، گوگل می گوید که تأیید تبلیغ کنندگان در بیش از 90 کشور جهان را آغاز کرده است.

در حال حاضر افشای گسترده را در محصول خود “درباره این تبلیغ” نیز اضافه کرده است.

در این صفحات تبلیغ کننده جدید ، هرکسی می تواند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تبلیغ کننده کلیک کرده و به منویی دسترسی پیدا کند که در آن می تواند تمام تبلیغاتی که یک تبلیغ کننده خاص در 30 روز گذشته نشان داده است را مشاهده کند.

گوگل با توجه به این نکته که چگونه مصرف کننده ای که یک محصول را برای فروش مشاهده کرده است ، مانند کت ، می تواند از این ابزار برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک نام تجاری و سایر محصولات آن استفاده کند ، این را به عنوان یک ابزار مفید از دیدگاه مصرف کننده ارائه می دهد. اما به وضوح به عنوان وسیله ای برای شناسایی بازیگران بد در اکوسیستم تبلیغاتی نیز مفید است ، زیرا تاریخ تبلیغات تبلیغ کنندگان را در یک مقصد عمومی نشان می دهد.

اعتبار تصویر: گوگل

از اینجا به بعد ، کاربران به راحتی می توانند آگهی نقض قوانین Google در مورد مواردی مانند محتوای ممنوع یا محدود شده ، مانند کالاهای تقلبی ، محصولات خطرناک ، محتوای نامناسب ، سوءاستفاده ، نقض خط مشی های تبلیغاتی مبتنی بر علاقه ، تبلیغاتی که فریب دهند را گزارش دهند. کاربر ، عدم رعایت قوانین و مقررات انتخابات محلی و موارد دیگر.

این تغییرات در زمانی اتفاق می افتد که رویکرد گوگل در تبلیغات آنلاین تغییر کرده است. گوگل امروز به استراتژی گسترده تر خود اشاره می کند و می گوید افشای تبلیغات جدید “بر تلاش ما برای ایجاد یک تجربه واضح و بصری برای کاربرانی که با تبلیغات در محصولات Google تعامل دارند” استفاده می کند. ” همچنین خاطرنشان کرد که روزانه بیش از 30 میلیون کاربر با شفافیت تبلیغات آن ارتباط برقرار کرده و منوها را کنترل می کنند. برای ویژگی که تقریباً در محصول دفن شده است – برای دسترسی به این منوها باید روی نماد کوچک “i” کلیک کنید – که مقیاس وسیع جهانی گوگل را نشان می دهد.

تا به امروز ، گوگل همچنین تعدادی از اقدامات مهم در فضای تبلیغات را اعلام کرده است ، از جمله افزودن مسدود کردن تبلیغات در Chrome ، محدودیت های جدید در هدف گذاری تبلیغات سیاسی ، و اعلام کرد که قصد دارد از کوکی های شخص ثالث دور شود-هر چند این موارد از آن به بعد به تأخیر افتاده اند

گوگل خاطرنشان می کند که تبلیغات انتخاباتی همچنان در گزارش شفافیت سیاسی خود در دسترس خواهد بود. با این تبلیغات ، این شرکت همچنین افشای “پرداخت شده توسط” را نمایش می دهد تا اطمینان حاصل شود که کاربران می دانند چه کسی هزینه تبلیغ را پرداخت کرده است. با این وجود ، همه محتوای غیر سیاسی در صفحات تبلیغ کننده ظاهر می شود.