تب آبی ، یک شبکه اجتماعی ناشناس ، Trill-TechCrunch با پایه Z Z را خریداری می کند

با توجه به جلسات سنا و افشای اسناد زیاد ، سلامت روان نوجوانان در رسانه های اجتماعی موضوعی داغ در حال حاضر است. اما بنیانگذاران Gen Z ، جورجیا مسینجر و آری سوکولوف ، از دوران دبیرستان ، هنگامی که برنامه پشتیبانی ناشناخته مجازی Trill را راه اندازی کردند ، سعی کردند فضاهای آنلاین سالم تری ایجاد کنند.

مسنجر ، که اکنون دانشجوی کارشناسی دانشگاه هاروارد است ، به TechCrunch می گوید: “مردم گاهی از ما می پرسند:” چگونه تصمیم گرفتید که می خواهید در دوران دانشجویی کارآفرین باشید؟ ” “ما هرگز قصد راه اندازی یک کسب و کار را نداشتیم ، این فقط زمانی بود که ما بودیم سالمندان دبیرستان ، ما سعی کردیم فقط مشکلی را برای دوست خود حل کنیم. یکی از دوستان ما دوجنسگرا بود و واقعاً با بیرون آمدن دست و پنجه نرم می کرد و ما می خواستیم پادزهر شبکه های اجتماعی سنتی را ایجاد کنیم که بعداً به عنوان “رسانه های احساسی” مطرح شد و این فقط یک پروژه اشتیاق بود که از آنچه تصور می کردیم بزرگتر شد. . »

Trill بیش از 100،000 بارگیری را تنها از طریق بازاریابی ارگانیک جمع آوری کرده است ، و گروه های حمایتی ناشناس را در زمینه هویت ، سلامت روانی و روابط تسهیل کرده است. با حدود 100،000 دلار بودجه از منابع مانند برنامه Founders Bootcamp و Target Incubator ، این برنامه تیمی متشکل از سی کارمند نیمه وقت (عمدتا دانش آموزان دبیرستانی و کالج) و همچنین بیش از 100 تعدیل کننده داوطلب را افزایش داد. اما بنیانگذاران دانشجوی کالج در تابستان سال 2019 به دنبال فرصت های کسب شده بودند.

مسینجر توضیح داد: “ما می خواستیم بتوانیم خود را برای کشف علایق دیگر باز نگه داریم ، از وقت خود در مدرسه لذت ببریم و از سلامت روان خود مراقبت کنیم-این کار تمام وقت را انجام ندهیم در حالی که همه اولویت های دیگر زندگی را کنترل می کنیم.” “اما همانطور که می بینید ، اکنون اکتبر 2021 است ، بنابراین ما در هیچ کاری عجله نداشتیم.”

از آنجایی که تعداد زیادی از جوانان از برنامه خود برای استراحت استفاده می کنند ، مسینگر و سوکولوف می خواستند مطمئن شوند که در صورت خریداری ، توسط شرکتی که مأموریت اساسی خود را در زمینه توسعه جوامع حمایتی برای جوانان به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته است ، انجام می شود. در همین حال ، گرتا مک آنانی به دنبال فرصت هایی برای دسترسی بیشتر به کاربران Gen Z در تب آبی بود ، یک شبکه اجتماعی ناشناس که اصالت و حمایت جامعه را تشویق می کند. با وجود McAnany به عنوان مدیرعامل و بنیانگذار ، Blue Fever 4.2 میلیون دلار سرمایه گذاری از سرمایه گذاران مانند Amazon Alexa Fund ، Bumble Fund و Serena Williams دریافت کرده است.

مک آنانی لزوماً به دنبال خرید نبود ، اما او به TechCrunch گفت که وقتی با بنیانگذاران Trill ملاقات کرد ، آنقدر تحت تأثیر آنها قرار گرفت که می خواست راهی برای همکاری پیدا کند.

اعتبار تصویر: تب آبی

مک آنانی گفت: “من هرگز فراموش نمی کنم که شخصاً با جورجیا ملاقات کردم ، و او می گفت:” در اینجا من آینده رسانه های احساسی را می بینم “، چیزی که ما خود را به جای رسانه های اجتماعی می نامیم.” “من طبقه بودم من می گفتم: “بسیار خوب ، ما باید شما را به عنوان بخشی از رهبری در تیم به خدمت بگیریم” و همچنین ، جامعه باورنکردنی و پایگاه کاربری را که آنها ساخته بودند ، بیاوریم. “

تب آبی شرایط خرید را فاش نمی کند ، اما با اعلام امروز ، Trill انگیزه کاربران خود را برای انتقال به تب آبی آغاز می کند. تا پایان ماه اکتبر ، Trill دیگر کاربردی نخواهد بود. در مرحله گذار ، مسنجر و سوکولوف به عنوان مشاور در توسعه محصول و استراتژی مخاطبان به Blue Fever ملحق می شوند. آنها همچنین با همکاری صدها آزمایش کننده بتا یک هیئت مشاوره جوان را رهبری می کنند که در مورد ویژگی های برنامه اطلاعات ارائه می دهد.

آری سوکولوف ، اکنون دانشجوی دانشگاه جنوبی ، می گوید: “من با سر محصول تب آبی نزدیک همکاری کردم و فکر می کنم ما در آینده محصول در ایجاد تجربه مشابه با ویژگی های کمی متفاوت هستیم.” برنامه هنرها ، فناوری و تجارت نوآوری کالیفرنیا.

مسنجر افزود: “حتی اگر این همان تجربه اصلی کاربر نباشد ، همان اصل اصلی آن است.” تب آبی و تریل هر دو برنامه ناشناس هستند ، اما تب آبی با دعوت از کاربران برای ارسال صفحات ، که در اصل یادداشت های آیفون هستند ، کاربران می توانند ناامنی ها ، پیروزی ها ، نگرانی ها و افکار خود را به اشتراک بگذارند. صفحات به مجلات ارسال می شوند ، که شامل مجموعه ای از صفحات درباره موضوعاتی مانند دانشگاه ، روابط ، هویت جنسیتی ، لحظات جادویی و تنهایی است. برای جلوگیری از اظهار نظر منفی یا افشای اطلاعات شخصی ، تب آبی در حال حاضر فقط به کاربران اجازه می دهد تا با یک “بغل کردن” یا یک gif پاسخ دهند. اما مک آنانی می گوید که برنامه کامنت گذاری را آزمایش می کند. این برنامه همچنین از هوش مصنوعی به نام Blue استفاده می کند که به گفته مک آنانی یک “خواهر و برادر بزرگ” است و به کاربران کمک می کند تا محتوایی را در پلتفرم خود پیدا کنند که ممکن است به آنها کمک کند – و اگر کسی محتوایی ارسال کرد که نشان می دهد ممکن است در خطر باشد ، هوش مصنوعی منابع لازم را برای آنها فراهم می کند. تا از آنها کمک بخواهند

تب آبی همچنین تعدیل کننده های انسانی دارد که به حفظ امنیت این پلتفرم کمک می کند. با این حال ، هرچه تعداد بیشتری از ژنرال های Z-e از Trill به سوی Blue Fever هجوم می آورند ، اهمیت بیشتری پیدا می کند که ترکیب آبی آبی از اعتدال و هوش مصنوعی مقیاس پذیر باشد.

اعتبار تصویر: مسنجر ، مک آنانی و سوکولوف. عکس از طریق تب آبی.

برنامه های متمرکز بر سلامت روان مانند Blue Fever و Trill جایگزینی برای درخواست کمک حرفه ای نیستند و سعی نمی کنند با غول هایی مانند TikTok ، Snapchat یا Instagram رقابت کنندبه در حالی که هدف این سیستم عامل ها ایجاد آرامش در کاربران Gen Z است که از برنامه های اجتماعی سنتی سرخورده شده اند ، سیستم عامل های ناشناس سابقه آنلاین نگران کننده ای دارند.

مسنجر می گوید: “من و آری از روز اول بسیار باز بودیم که ممکن است راه حل ما کامل نباشد و راه حل های بهتر یا تکرار ایده های ما وجود داشته باشد.” “ما به تنهایی به راه حل خود وابسته نیستیم – ما Trill را دوست داریم و بدیهی است که فکر می کنیم یک راه حل عالی است – اما ما بیشتر به مشکلی که حل می کنیم وابسته ایم تا راه حل.”

برنامه های اجتماعی ناشناس مانند Snapchat’s Yolo و LMK و Ask.fm با خودکشی نوجوانان مرتبط بوده اند ، در حالی که Whisper به طور تصادفی داده های پوسترهای ناشناس را افشا کرده است. تب آبی و تریل با این پلتفرم ها متفاوت هستند ، زیرا آنها ملاحظات مربوط به سلامت روان را در هسته خود ایجاد کرده اند ، اما با توجه به اینکه Blue Fever نظرات خود را ارائه می دهد و پایگاه کاربر Trill را جذب می کند ، توانایی پلت فرم برای ایمن نگه داشتن کاربران مورد آزمایش قرار می گیرد. مک آنانی گفت که تب آبی اطلاعات قابل شناسایی شخصی (PII) را در کنار محتوای تولید شده توسط کاربر ذخیره نمی کند و این برنامه یک API قابل دسترسی برای عموم را حفظ نمی کند ، به این ترتیب داده های برنامه هایی مانند Whisper فاش شد.

“ما عاشق تکنولوژی هستیم. ما برنامه نویس هستیم ، ما دانشمند کامپیوتر هستیم و از تلفن هایمان خوشم نمی آید. من عاشق رسانه های اجتماعی هستم. مسنجر می گوید من دوست دارم TikToks بسازم. “این فقط در مورد تعیین مرزهای سالم و ادامه پرسیدن این سوال است که چگونه فضاهای جدید ما برای کمک به ژنرال Z و به ویژه جوامع حاشیه نشین در آن مداخله خواهند کرد.”