تجزیه و تحلیل کوهورت ، YC نسخه ی نمایشی روز خلاصه ، ایجاد زنجیره تامین شما – TechCrunch

انقلاب فین تک در حال ادامه دادن به زمینه بازی است که در آن شرکت های قدیمی به طور تاریخی بر استارتاپ ها تسلط داشته اند.

برای رقابت با بانک های خرده فروشی ، بسیاری از تازه واردان به مشتریان کارت اعتباری و بدهی ارائه می دهند؛ API های سازگار با توسعه ، صدور را نسبتاً آسان می کنند و ابزارهایی برای مدیریت فرایندهایی مانند KYC در قفسه موجود است.

رایان لاولر ، خبرنگار رایان لاولر ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موانع کم ورود – و چالش های ذاتی ایجاد کارت منحصر به فرد – مصاحبه کرد:

  • مایکل اسپلفوگل ، بنیانگذار ، بدون کارت
  • Anu Muralidharan ، COO ، Expensify
  • پیتر هزلهرست ، بنیانگذار و مدیرعامل Synctera
  • سلمان سید ، SVP و GM از آمریکای شمالی ، Marqeta

مقالات کامل Extra Crunch فقط برای اعضا در دسترس است
از کد تخفیف استفاده کنید ECFriday برای صرفه جویی 20 off در اشتراک یک یا دو ساله


ما روز دوشنبه 6 سپتامبر به مناسبت تعطیلات روز کارگر آمریکا مرخص شده ایم ، اما صبح سه شنبه با داستان های جدید (و یک خبرنامه بسیار مختصر) برمی گردیم.

خیلی ممنون که خواندید ،

والتر تامپسون
سردبیر ارشد ، TechCrunch
yourprotagonist

6 نکته برای ایجاد زنجیره تامین جهانی استارتاپ ها

اعتبار تصویر: سوریاپونگ تانگ ساوانگ (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

مانع ورود راه اندازی استارت آپ های سخت افزاری کاهش یافته است. اگر بتوانید یک کمپین تأمین سرمایه جمعی موفق را آغاز کنید ، احتمالاً به اندازه کافی زرنگ هستید تا کارخانه ای را در خارج از کشور پیدا کنید که بتواند ویجت های شما را با توجه به مشخصات خود بسازد.

اما زنجیره های تامین جهانی شکننده است: هیچ کس انتظار نداشت که یک کشتی کانتینری خارج از مسیر بتواند کانال سوئز را به مدت شش روز مسدود کند. به دلیل همه گیری ، واردکنندگان تقریباً 18000 دلار برای حمل و نقل ظروف از چین هزینه می کنند که سال قبل 3300 دلار هزینه داشت.

جف مورین ، مدیرعامل Liteboxer ، پس از گذراندن دوران کاری خود در زمینه زنجیره تامین در سه قاره ، راهنمای Extra Crunch را برای بنیان گذاران سخت افزار نوشت.

مورین می گوید: “اگر در مورد چالش ها چشمی روشن دارید و کمی دقت و پیش بینی را در این روند به کار می برید ، نتیجه نهایی دشوار است.”

استارتاپ های مورد علاقه ما از روز نمایشی تابستان 21 YC ، قسمت 1

تابلوهای Y Combinator's Summer 21 نسخه نمایشی ، قسمت 1

اعتبار تصویر: برایس دوربین / TechCrunch

هر سال دوبار ، توجه خود را به آخرین کلاس استارتاپ های مشتاق Y Combinator در زمان برگزاری اولین عرضه عمومی خود معطوف می کنیم.

برای روز نمایشی YC Summer 2021 ، چهارمین گردهمایی مجازی شتاب دهنده ، ناتاشا ماسکارنها ، الکس ویلهلم ، دوین کلدوی ، لوکاس ماتنی و گرگ کومپارک 14 نفر مورد علاقه خود را از اولین روز یکی از مسابقات برتر زمین در جهان انتخاب کردند.

استارتاپ های رویدادهای مجازی امید زیادی به پس از همه گیری دارند

اعتبار تصویر: یویچیرو چینو / گتی ایماژ

افراد کمی قبل از وقوع همه گیری به رویدادهای مجازی فکر می کردند ، اما این قالب نیازهای منحصر به فرد و مهمی را برای سازمان های بزرگ و کوچک از اوایل سال 2020 برآورده کرده است. اما ارزش رویدادهای مجازی چقدر خواهد بود زیرا بیشتر جهان تلاش می کند به حالت عادی بازگردد. ؟

برای آگاهی از این موضوع ، ما با مدیران ارشد و سرمایه گذاران این بخش آشنا شدیم تا در مورد روندهای بزرگی که آنها مشاهده می کنند – به عنوان دنباله ای از نظرسنجی که در مارس 2020 انجام دادیم ، مطلع شویم.

ما نظرسنجی کردیم:

  • Xiaoyin Qu ، موسس و مدیرعامل ، Run The World
  • روزی روکا ، افسر ارشد مشتری ، هاپین
  • Hemant Mohapatra ، شریک ، Lightspeed Venture Partners India
  • پل مورفی ، سرمایه گذار سابق در Hopin با Northzone (در حال حاضر بنیانگذار Katch)

ردیابی تمرکز راه اندازی در آخرین گروه Y Combinator

اعتبار تصویر: نیگل سوسمن (در پنجره جدیدی باز می شود)

الکس ویلهلم و آنا هایم پوشش TechCrunch گروه کوهستانی تابستان را از روز نمایشی Y Combinator با ارزیابی نحوه عملکرد گروه در مقایسه با انتظارات خود به پایان رساندند.

آنها از تعداد استارتاپ هایی که بر روی نرم افزارهای بدون کد و کم تمرکز کرده بودند شگفت زده شدند و از تعداد غیرقابل پیش بینی شرکت های جدید که بر فضا تمرکز کرده بودند ، خوشحال شدند.

با اشاره به استارتاپ های متمرکز بر تحویل از جمله فروشگاه های تیره و آشپزخانه ها ، “توجه به این نکته عادلانه به نظر می رسد که برخی از فعالیت های استارتاپی انتظارات ما را از نظر محبوبیت برآورده کردند.”

کمتر از حد انتظار ظاهر می شود؟ Crypto و insurtech.

لیست کامل استارتاپ هایی که توجه The Exchange را به خود جلب کردند ، در ادامه بخوانید.

از تجزیه و تحلیل کوهورت برای پیشبرد رشد هوشمندانه استارتاپ ها استفاده کنید

اعتبار تصویر: erhui1979 / گتی ایماژ

تجزیه و تحلیل کوهورت به نظر می رسد: ارزیابی مشتریان استارتاپ خود با گروه بندی آنها در “گروه” و مشاهده رفتار آنها در طول زمان.

در ستون مهمان ، جاناتان متریک ، مدیر رشد شرکت Sagard & Portage Ventures ، مثال مفصلی را ارائه می دهد که ارزش این نوع تجزیه و تحلیل را توضیح می دهد.

سوالات؟ سه شنبه ، 7 سپتامبر ، ساعت 3 بعد از ظهر PT/6 بعد از ظهر به وقت شرقی ، برای گفتگوی Twitter Spaces با متریک به ما بپیوندید. برای جزئیات و یادآوری ، TechCrunch را در توییتر دنبال کنیدبه