تراشه های جدید M1 ، MacBook Pro و بیشتر در رویداد “Unleashed” اپل – TechCrunch

برای دریافت خلاصه ای از بزرگترین و مهمترین داستانهای TechCrunch که هر روز ساعت 3 بعد از ظهر به وقت عمومی به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ، اینجا را مشترک شوید.

سلام و به Daily Crunch برای 18 اکتبر 2021 خوش آمدید. بله ، این یک روز رویداد اپل بود ، بنابراین ما مجموعه ای از پوشش را برای شما داریم که می توانید در زیر از آن لذت ببرید. اما ما همچنین داستانهای راه اندازی و برخی از یادداشتهای IPO برای بوت شدن بهم ریخته است. بیا بریم! – الکس

TechCrunch Top 3

  • در اینجا همه آنچه امروز اپل اعلام کرده است آورده شده است: رویداد اپل شامل ایرپادهای جدید ، مک بوک پروهای جدید و تراشه های جدید بود. اگر شما در حال خرید یک لپ تاپ جدید اپل هستید و نمی خواهید چیزی تا حد ممکن سبک باشد ، روز بسیار خوبی بود. مگر اینکه از بریدگی ها متنفر باشید. در همین حال ، وال استریت از کل ماجرا خسته شده بود.
  • آمازون در آب داغ به خاطر شهادت کنگره: پس از شهادت اینکه آمازون از داده های بازار شخص ثالث برای هدایت تصمیمات مربوط به محصول شخص اول خود استفاده نکرده است ، پس از افشای مطبوعات مبنی بر اینکه این کار را انجام داده است ، این شرکت در سوپ است. علیرغم اینکه کارکنان سابق ادعا می کردند که نقض قانون یک روش استاندارد است ، آمازون سیاست خود را در برابر چنین اقداماتی تکرار کرد. کنگره در حال انجام است و آمازون به دلیل ادعای ترجیح دادن محصولات خود ، علیرغم اینکه گفته نمی شود ، مورد انتقاد قرار گرفته است. به عنوان یک نکته ، اگر آمازون به دلیل اندازه خود نتواند سیاست های خود را اعمال کند ، واقعاً به خود یا هیچ یک از غول های فناوری دیگر لطف زیادی نمی کند زیرا آنها از نظارت نظارتی دوری می کنند.
  • Inside Expensify’s IPO fileing: یک هفته دیگر ، پرونده دیگری برای S-1 برای لذت بردن. این بار نوبت به عموم رسید. شرکت مستقر در پورتلند ، اورگان ، با افزایش درآمد و سودآوری تاریخی ، از اثرات COVID در حال بازگشت به تجارت خود است. این یک IPO منظم است ، اگرچه هنوز کاملاً مطمئن نیستیم که قیمت آن کجا خواهد بود.

استارتاپ ها/VC

راه اندازی خلاصه راه اندازی امروز ، یادداشتی برای راه اندازی استارتاپ ها در منطقه MENA: ما می خواهیم چت کنیم.

  • آنچه درباره عمومی شدن باید بدانید: آیا شما یک بنیانگذار استارتاپ هستید با این امید که سرانجام شرکت خود را در اختیار عموم قرار دهید؟ خبر خوب: ما اخیراً با گروهی از متخصصان در این زمینه ، از جمله دیدگاه سرمایه گذاران و اپراتورها ، گفتگو کردیم. بنابراین اگر می خواهید آینده خود را تقویت کنید ، این برای شما مناسب است.
  • TripleBlind 24 میلیون دلار برای رمزگذاری داده های شرکت جمع آوری می کند: حریم خصوصی داده ها به طور فزاینده ای مفهومی کلیدی برای شرکت های جهانی است که از برخورد با نهادهای نظارتی – یا مصرف کنندگان بیزارند. TripleBlind در حال ساخت سرویسی است که “راهی برای رمزنگاری داده ها طراحی کرده است تا بتوان آنها را بدون رمزگشایی یا حتی خروج از فایروال مالک داده ها به اشتراک گذاشت و کل فرایند را با مقررات حفاظت از داده مطابقت داد” ، که ما صدای آن را بسیار دوست داریم به قابل ذکر است که این شرکت در کانزاس سیتی ، میزوری مستقر است.
  • Deel نشان می دهد که استخدام از راه دور داغ است: امروز با یک استارتاپ در مراحل اولیه صحبت کنید ، و داستانهای هشت نفره آنها در چهار منطقه زمانی در پنج کشور مورد توجه شما قرار می گیرد. اما حمایت از کارکنان از راه دور در مناطق مختلف آسان نیست. مالیات به تنهایی می تواند به هم ریخته باشد. Deel این سردرد را برای سایر شرکت ها مدیریت می کند و فقط 425 میلیون دلار با ارزش 5.5 میلیارد دلار جمع آوری کرد. این یک بار سنگین پول نقد است که برای استخدام از راه دور نه تنها در حین کار بلکه در حال افزایش است.
  • Allplants می خواهد شامهای تلویزیونی تمام گیاهان تهیه کند: اگر در جعبه قرار می گیرد و در مایکروویو می رود ، احتمالاً برای شما چندان خوب نیست. این احساس منطقی برای سنین مختلف بوده است. Allplants می خواهد آن را با غذاهای گیاهی که در یک جعبه ارائه می شود تکان دهد. Draper Esprit هدایت سری B خود را بر عهده داشت و 38 میلیون پوند به این شرکت اختصاص داد. صادقانه بگویم ، این یک تن معیار استرلینگ است. اگر بتوانم یک وعده غذایی Allplants برای خرید و امتحان پیدا کنم ، گزارش می دهم.
  • استارتاپ های آفریقایی بیشتر نقاط شتاب دهنده را به خود اختصاص می دهند: با سرعت بخشیدن به بازارهای نوپای آفریقایی – اطلاعات در اینجا – ما شاهد مشارکت استارتاپ های بیشتری از این قاره در بازار جهانی شتاب دهنده هستیم.
  • و از آنجا که نمی توانم به آن اشاره نکنم ، شرکتی که هفته پیش یک قایق بادبانی بدون سرنشین را به طوفان رساند ، فقط 100 میلیون دلار جمع آوری کرد.

استفاده از بازخورد و داده های مشتری برای تکرار محصول شما

تعداد کمی از استارتاپ ها با محصولی که در ابتدا تصور می کردند به بازار می روند.

تکرار یک فرایند کلیدی برای شرکت های در مراحل اولیه است ، اما همچنین یک مهارت اکتسابی است. آنا هایم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه اپراتورها می توانند بر داده ها تکیه کنند تا روند توسعه محصول را تسریع کرده و کاربران را به گروه های مفید تقسیم کنند ، با موارد زیر صحبت کرد:

  • ژان دنیس گروز ، CTO ، Plaid
  • استفانی منکارلی ، معاون ، طراحی محصول در InVision
  • پیت تامپسون ، SVP و مدیر ارشد محصولات ، eBay

(TechCrunch+ برنامه عضویت ما است که به بنیانگذاران و تیم های استارتاپی کمک می کند تا پیش قدم شوند. می توانید در اینجا ثبت نام کنید.)

شرکت بزرگ فناوری

  • آمازون آزمایش Zoox را به سیاتل گسترش می دهد: به یاد بیاورید که آمازون صاحب Zoox است. امروزه اخبار مبنی بر گسترش آزمایش رانندگی خودکار Zoox در منطقه سیاتل منطقی تر است. مشیت بعدی ، لطفا
  • تویوتا 3.4 میلیارد دلار برای تولید باتری اختصاص داده است: بازی باتری چقدر بزرگ می شود؟ خیلی خیلی بزرگتر صرف نظر از این که برای برخی عملیات معدنی به چه معناست ، امروزه اخباری مبنی بر اینکه تویوتا قصد دارد میلیاردها دلار به “توسعه و تولید باتری در ایالات متحده تا پایان دهه” برساند ، منتشر می شود. روزهای احتراق داخلی شمارش شده است.

کارشناسان TechCrunch

کارشناسان dc

اعتبار تصویر: SEAN GLADWELL / گتی ایماژ

TechCrunch از شما می خواهد به بازاریابان در حال رشد که در زمینه SEO ، اجتماعی ، نوشتن محتوا و موارد دیگر تخصص دارند توصیه کنید! اگر بازاریاب رشد هستید ، این نظرسنجی را به مشتریان خود منتقل کنید. ما دوست داریم در مورد اینکه چرا آنها دوست دارند با شما کار کنند ، بشنویم.

اگر درباره این که چگونه این نظرسنجی ها پوشش ما را شکل می دهند کنجکاو هستید ، این مقاله را در Jonas van de Poel در TechCrunch+ مشاهده کنید ، “تاکتیک های رشد هوشمند می تواند بازاریابی مبتنی بر حساب را برای استارتاپ ها و SMB ها در دسترس قرار دهد.”

انجمن

پیوستن والتر تامپسون بر فضاهای توییتر، فردا ، 19 اکتبر ، ساعت 3 بعد از ظهر PDT/6 بعد از ظهر EDT به عنوان میزبان پرسش و پاسخ در مورد آنچه TechCrunch در مشارکت مهمان به دنبال آن است.

هفته بعد! جلسات TC: SaaS شروع می شود

در تاریخ 27 اکتبر در TC Sessions: SaaS به TechCrunch بپیوندید ، جایی که ما در مورد همه چیز نرم افزاری به عنوان یک سرویس تحقیق خواهیم کرد. از گفتگو با نام های بزرگ مانند SAP و Databricks گرفته تا جلسات اولیه با استارتاپ های جدید SaaS ، این یک کنفرانس برای به خاطر سپردن است. قیمت بلیط ها فقط از 35 دلار شروع می شود – امروز رزرو کنید.