ترکیبات Foods برای تهیه قهوه بدون دانه 4.5 میلیون دلار افزایش می دهد – TechCrunch

ماریسل سانز ، بنیانگذار و مدیرعامل کمپاند فودز ، یکی از بیش از 80 درصد آمریکاییانی است که روزانه عاشق یک فنجان قهوه هستند. و او همچنین محیط را دوست دارد.

با این حال ، وقتی کارآفرین متولد کاستاریکا ، که اکنون در منطقه خلیج زندگی می کند ، دید که چگونه تغییرات آب و هوایی بر تولیدکنندگان قهوه در سراسر جهان تأثیر می گذارد-قهوه پنجمین محصول آلاینده در زنجیره ارزش است-او می خواست یک محصول قهوه ایجاد کند که طعم خوبی داشت ، اما ماندگار نیز بود.

Saenz به TechCrunch گفت: “دما در حال افزایش است و همراه با باران های نامنظم منجر به کاهش عملکرد محصول می شود.” “یک محصول دیگر نمی تواند در یک مکان رشد کند ، یا محصول با کیفیت پایین تر خواهد بود. کشاورزان در کاستاریکا مجبورند زمین خود را بفروشند یا به بالای کوه بروند. کارشناسان پیش بینی می کنند که 50 درصد زمین های کشاورزی در چند دهه آینده نامناسب خواهند بود. “

Compound Foods که در سال 2020 تأسیس شد ، از زیست شناسی مصنوعی برای ایجاد قهوه بدون دانه قهوه با استخراج مولکول ها استفاده می کند. Saenz گفت که شرکت زمان زیادی را صرف بررسی آنچه که قهوه می سازد ، می کند و سپس سعی می کند طعم ها و عطرها را به طرق خاصی مرتبط کند.

و بله ، این شرکت همچنان می تواند آن را “قهوه” بنامد ، حتی اگر حاوی دانه های قهوه نباشد ، زیرا هیچ تعریف قانونی رسمی وجود ندارد.

آنها از علم غذا برای بازآفرینی فرمول پایه با استفاده از مواد پایدار که آب زیادی مصرف نمی کنند ، استفاده می کنند – او گفت 140 لیتر آب در طول زنجیره رشد قهوه برای تهیه یک فنجان قهوه لازم است. این شرکت همچنین در حال تلاش برای بازآفرینی قهوه با الهام از طعم هایی است که از مناطق مختلف جهان مانند کاستاریکا دریافت می کنید ، اما همچنین نت های شکلاتی از یک فنجان قهوه برزیلی.

کمپاند فودز 4.5 میلیون دلار بودجه برای بذر اعلام کرد تا مجموع بودجه آن تا به امروز 5.3 میلیون دلار باشد. پشتیبانان شرکت شامل صندوق آب و هوای کریس ساکا Lowercarbon Capital ، SVLC ، صندوق Humboldt ، Fund Fund ، Collaborative Fund ، Maple VC ، Petri Bio و سرمایه گذاران فرشته مانند نیک گرین ، مدیرعامل Thrive Market هستند.

Saenz قصد دارد از بودجه جدید برای بهبود فرمول بندی و افزایش نام تجاری استفاده کند زیرا شرکت در راه اندازی نرم تا پایان سال تلاش می کند.

چند رقیب در فضا مشغول انجام فناوری های مختلف هستند ، از جمله Atomo مستقر در سیاتل ، که قهوه خود را از “میوه ها و گیاهان دیگری که دانه های مشابه دانه های قهوه داشتند” تهیه می کند.

کامپوند فودز دوستداران قهوه را برای کمک به توسعه فناوری خود و گسترش تیم های بازاریابی ، محصول و تجارت خود استخدام می کند.

Saenz واضح است که شرکت با قهوه رقابت نمی کند.

وی افزود: “ما عاشق قهوه هستیم و کشاورزان را می شناسیم و راه حلی جایگزین ارائه می دهیم.” “ما می خواهیم آن را دوباره بسازیم ، و حتی یک روز آن را در مریخ بنوشیم ، و ما می خواهیم کشاورزان قهوه و صنعت را با خود به این سفر بیاوریم.”