تسلا از مرز 1 تریلیون دلار بازار فراتر رفت – TechCrunch

ارزش بازار تسلا در روز دوشنبه به مرز 1 تریلیون دلار رسید ، نقطه عطفی که این شرکت 11 سال پس از تبدیل شدن به یک شرکت تجاری عمومی به دست آورد. همچنین تسلا را، البته به طور خلاصه، در یک شرکت منتخب با اپل، آمازون، فیس بوک و گوگل قرار داد که همگی دارای ارزش بازار بیش از یک تریلیون دلار هستند.

سهام روز دوشنبه در چندین خبر مرتبط با تسلا افزایش یافت، از جمله غول اجاره هرتز، که اخیراً از ورشکستگی خارج شده، با خرید 100000 خودروی الکتریکی از این خودروساز موافقت کرده است. ارزش این قرارداد، که پیشنهادات خودروهای الکتریکی غول اجاره خودرو را به 20 درصد از ناوگان جهانی آن می رساند، 4.2 میلیارد دلار گزارش شده است. طبق اعلام شرکت اجاره ، خودروهای تسلا مدل 3 در فهرست اجاره هرتز از ماه آینده در بازارهای عمده ایالات متحده و شهرهای منتخب اروپا ظاهر می شوند.

سایر اخبار که به روزرسانی های صعودی تسلا را ارائه کردند نیز به افزایش قیمت سهام کمک کردند. به گزارش رویترز ، طبق گزارش JATO Dynamics ، تسلا مدل 3 پرفروش ترین خودرو در اروپا در ماه گذشته بود و این برای اولین بار است که یک خودروی تمام الکتریک از مدلهای موتور احتراق بیشتر فروش دارد.

سهام تسلا ظهر دوشنبه به 998.22 دلار رسید. سهام در حال حاضر در حدود 989 دلار معامله می شود که حدود 8.8 درصد نسبت به باز شدن صبح امروز افزایش یافته است.

در حال توسعه …