تسلا دستور داد داده های خلبان خودکار را با آژانس ایمنی ترافیک ایالات متحده – TechCrunch به اشتراک بگذارد

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه آمریکا به تسلا دستور داده است تا 22 اکتبر داده های دقیق خلبان خودکار را تحویل دهد ، در غیر این صورت تا 115 میلیون دلار جریمه خواهد شد. مجله نیویورک تایمزبه در ماه اوت ، NHTSA اعلام کرد که در حال بررسی حوادثی است که در آن خودروهای تسلا با خلبان خودکار فعال شده و با چراغ های چشمک زن به خودروهای پارک شده اولیه پاسخ می دهند. این آژانس در ابتدا به 11 مورد تصادف اشاره کرد که از سال 2018 منجر به زخمی شدن 17 نفر و کشته شدن یک نفر شد ، اما دوازدهمین حادثه همین شنبه رخ داد.

NHTSA در نامه ای که به خودروساز ارسال کرد ، به تسلا گفت اطلاعات مفصلی در مورد نحوه عملکرد سیستم کمک راننده ارائه دهد. این می خواهد بداند که چگونه اطمینان می دهد که رانندگان انسان در هنگام مشغول شدن خلبان خود چشم خود را در جاده نگه می دارند و آیا محدودیت هایی در مورد استفاده از آن وجود دارد. فدرال رزرو مدتهاست تسلا را به دلیل نداشتن ضمانت هایی برای اطمینان از اینکه راننده های انسانی دست خود را روی فرمان نگه می دارند ، مورد انتقاد قرار می دهند. چند ماه پیش ، سرانجام این شرکت دوربین نصب شده در بالای آینه عقب را در خودروهای مدل 3 و مدل Y فعال کرد تا “در هنگام درگیر شدن خلبان خودکار بی توجهی راننده را شناسایی و هشدار دهد.” علاوه بر این ، Autopilot فقط برای استفاده در بزرگراه ها در نظر گرفته شده است ، اما هیچ چیز مانع از استفاده رانندگان در جاده های محلی نمی شود.

NHTSA علاوه بر اطلاعات دقیق خلبان خودکار ، اطلاعاتی را در مورد تعداد خودروهای تسلا در ایالات متحده درخواست می کند. این شرکت می خواهد از هرگونه داوری یا دعوای داوری مربوط به Autopilot که شرکت در آن دخیل بوده است مطلع شود ، به همراه همه شکایاتی که تسلا در مورد فناوری کمک راننده از مشتریان دریافت کرده است.

یادداشت ویراستار: این پست در ابتدا در Engadget ظاهر شد.