تشکیل پرونده SEC نشان می دهد صندوق سرمایه گذاری 50 میلیون دلاری Sisu Game Ventures با هدف راه اندازی بازی ها – TechCrunch

بر اساس یک فرم SEC فرم D ، Sisu Game Ventures ، یک صندوق Pre-Seed and Seed که در استارت آپ های بازی سرمایه گذاری می کند ، 50 میلیون دلار از اولین صندوق جدید خود را جمع آوری کرده است. با این حال ، این شرکت از اظهارنظر خودداری کرد.

پل بریگل از Sisu ، که در سال 2014 راه اندازی شد ، اظهار داشت که این شرکت در تابستان چندین سرمایه گذاری انجام داده است ، از جمله در پروژه جدید موسس Zynga. اعضای تیم Sisu به عنوان کارآفرینان ، اپراتورها و سرمایه گذاران در شرکت هایی مانند Remedy ، Unity ، Disney ، Niantic ، Funcom و EA مشارکت داشته اند.

این صندوق تاکنون 14 سرمایه گذاری انجام داده است. نیمی در شرکتهای نمونه کارها موجود ، مانند Resolution Games و Lightheart Entertainment و بقیه در مجموعه های جدید ، از جمله Theorycraft Games ، Playco و Core Loop.

بریگل گفت سرمایه گذاران Sisu fund III تقریباً منحصراً از صنعت بازی ها هستند ، از جمله استودیوهای جهانی مانند Supercell ، دارندگان پلتفرم و ناشران مانند Sony و Ubisoft ، و همچنین بنیانگذاران فردی استودیوها.

برگیل گفت: “تعدادی از بنیانگذاران از خانواده سیسو اقدام به راه اندازی چندین پروژه موفق کرده اند و اینها بنیانگذارانی هستند که ما دوست داریم از آنها حمایت کنیم. هدف ما این است که اگر یکبار روی یک بنیانگذار سرمایه گذاری کنیم ، امیدواریم از همه شرکت های آینده ای که آنها تاسیس کرده اند حمایت کنیم. “

سیسو می گوید قبل از اینکه محصول آماده شود و معیارها وجود داشته باشد ، سرمایه گذاری می کند ، همچنین با بنیانگذاران فردی در قالب “استودیو ساز” کار می کند.

نمونه های اخیر این مورد عبارتند از Lightheart Entertainment با اولین بازی خود آقای Autofire ، و همچنین Mainframe Industries با MMO ابری که هنوز اعلام نشده است.

تا کنون این صندوق 8 خروجی داشته است ، از جمله خرید Small Giant Games توسط Zynga به مدت 700 متر ، اما همچنین کینگ خرید Hatrabbit ، خرید Helsinki Gameworks توسط Next Games و خرید Flaregames از Kopla Games.