تعمیر گوشی آیفون

اما خوشبختانه اپل، تکنولوژی های نوآورانه ای را در ساخت باتری این گوشی به کار گرفته که از جمله آن ها می توان به طراحی L شکل باتری به جای طراحی مستطیلی اشاره کرد. پردازش گرافیکی این چیپست نیز به بهترین شکل ممکن انجام می شود به طوری کاربر می تواند با خیال راحت، بسیاری از نرم افزارهای پیچیده و بازی های به اصطلاح سنگین را بر روی گوشی اجرا کند. کاربران گوشی های آیفون همواره عادت دارند تا سال به سال، مدل های قدیمی را با مدل های جدید تعویض نمایند تا از این طریق، لذت کار با دستاورد مهندسان اپل را با طراحی جدید و مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری پیچیده تری تجربه کنند.

همچنین پیاده سازی سیستم اثر انگشتر تلفن های اندرویدی سال ها به طول انجامید. اگرچه این ویدیوها از کیفیت و وضوح مناسبی برخوردارند، اما اگر کاربران آیفون X، فیلمبرداری با رزولوشن 1080p را به 4K ترجیح می دهند چرا که اپل در این رزولوشن و همچنین رزولوشن 720p، قابلیتی به نام لرزشگیر ویدیویی Cinematic را تعبیه کرده که با حذف لرزش های دوربین حین ضبط ویدیو، ویدیوهای باکیفیت و کمنظیری را ثبت خواهند کرد. در رابطه با قابلیتهای نرم افزاری در مشخصات se 2020 هم خاطر نشان میشود که با iOS 13 اجرا شده و همچنین برای برای دسترسی به منوهای متنی و اقدامات سریع مانند متحرک کردن عکسهای زنده از Haptic Touch نیز پشتیبانی میکند.

حدود 3 ساعت و 9 دقیقه طول خواهد کشید تا شارژ گوشی از صفر به صد درصد برسد که در مقایسه با دیگر پرچمداران موجود در بازار، سرعت پایینی به حساب می آید. گوشی آیفون X نیز با طراحی متفاوت، مشخصات قدرتمند، دوربین پیشرفته و نمایشگر OLED خود توانسته، خود را از دیگر گوشی های آیفون متمایز کند و همین مسئله، سبب شده تا بسیاری از علاقمندان به برند اپل، به خرید این اسمارت فون وسوسه شوند. مهندسان اپل، این گوشی را به پردازنده A11 Bionic مجهز کرده اند که البته این چیپست در آیفون 8 و آیفون 8 پلاس نیز به کار رفته است.

قدرت پردازشی این چیپست در نوع خود مثال زدنی است به طوری که توانسته در تست بنچمارک های مختلف، عملکردی فراتر از انتظارات را از خود نشان دهد و بیشترین امتیازها را در این تست ها به دست آورد. با نگاهی به عکس های سلفی نیز می توان نمره قبول را به سنسور جلویی دوربین آیفون X گوشی آیفون 12 دوسیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت داد. همانطور که اشاره شد این دوربین به عکاسی پرتره مجهز است و می تواند همانند دوربین های دوگانه، عکس های هنزی زیبایی را خلق کند. همچون پردازنده قویتر، دوربین بهتر و برخی ویژگیهای آیفون ۶اس را با قیمتی کمتر در اختیار مشتریان قرار میدهد.