تعهد 4.5 میلیون دلار جمع آوری دانه برای ایجاد یک API اندازه گیری و حذف کربن-TechCrunch

با نزدیک شدن بحران آب و هوا ، بسیاری از شرکت ها می خواهند سهم خود را انجام دهند. اما درخواست از مشتریان برای “جبران انتشار CO2 این تحویل” معمولاً یک چکش برای شکستن مهره است. در مورد جبران کربن شفافیت بسیار کمی وجود دارد. بعلاوه ، شرکتهای کوچکتر می خواهند به اعتبارات کربن با کیفیت بالا دسترسی پیدا کنند ، اما تأثیر آنها را در سطح محصول ، خدمات و معاملات محاسبه می کنند و می توانند بخشی از اعتبار کربن را خریداری کنند تا یک “طرح” بسیار نادرست.

Pledge یک استارتاپ است که در صنایعی مانند حمل و نقل ، تردد در مسافرت ، مسافرت و تحویل کیلومتر آخر فعالیت می کند ، جایی که مشتریان می توانند نحوه اضافه کردن جبران خسارت به معاملات خود را ارائه دهند.

در حال حاضر 4.5 میلیون دلار توسط Visionaries Club با مشارکت Chris Sacca’s Lowercarbon Capital و Zinal Growth ، وسیله سرمایه گذاری گیوم پوزاز (بنیانگذار و مدیر عامل Checkout.com) جمع آوری شده است. تعهد تا کنون در حالت بتا بسته عمل می کند.

تعهد توسط کارکنان اولیه Revolut دیوید دی پیچیوتو و توماس لوکاس ، و بنیانگذار Freetrade و مهندس سابق آندره محمد تأسیس شده است ، تعهد با تدارکات و حمل و نقل شروع می کند. Pledge می گوید که شرکت ها قادر خواهند بود محموله ها ، سواری ها ، تحویل ها یا سفرهای خود را برای ادغام API تعهد ، اندازه گیری و کاهش دهند. هدف این پلتفرم ارائه تجزیه و تحلیل و بینش به مشتریان و همچنین توصیه هایی در مورد چگونگی کاهش انتشار آنها در طول زمان است.

پنگ می گوید محاسبات انتشارات آن از استانداردهای جهانی از جمله پروتکل GHG ، چارچوب GLEC و همچنین روش ICAO در حالی که مطابق با استانداردهای ISO است پیروی می کند.

کلید همه اینها این است که Pledge می گوید پلتفرم آن به شرکتها اجازه می دهد تا بخشی از اعتبار کربن را خریداری کنند (مشابه سرمایه گذاران خرده فروشی که بخشی از سهام را خریداری می کنند) در حالی که دسترسی به مجموعه های متوازن شامل روشها و جغرافیای مختلف (مشابه یک ETF)

دیوید دی پیچیوتو ، بنیانگذار و مدیرعامل Pledge گفت: “در حال حاضر ، هیچ راهی آسان و مقیاس پذیر برای شرکت های هر اندازه ای وجود ندارد که بتوانند آلایندگی خود را درک کرده و حذف کنند. راه حل های اندازه گیری و جبران کربن سنتی هزینه بر و دشوار است و بنابراین فقط برای گروه محدودی از شرکت های بزرگتر قابل دسترسی است. ما تعهد را آغاز کردیم تا به هر شرکتی اجازه دهیم محصولات آب و هوایی با کیفیت و تأیید شده را به ساده ترین و سریع ترین شکل ممکن عرضه کند. “

روبرت لاچر ، بنیانگذار و شریک باشگاه چشم اندازها گفت: “تعهد در حال ایجاد لوله برای هر مشاغل است تا برنامه هایی را برای اندازه گیری و کاهش تأثیرات زیست محیطی خود راه اندازی کند. مشابه هجوم ارائه دهندگان زیرساخت های مالی که به هر شرکتی اجازه می دهد تا یک فناوری پیشرفته شود ، Pledge با ارائه ابزارها و زیرساخت های نرم افزاری مناسب برای تقویت ، می تواند به ابتکارات اقلیمی تبدیل شود. “

Clay Dumas ، شریک Lowercarbon Capital افزود: “بزرگترین تنگنای مقیاس بندی حذف کربن اتصال عرضه با تقاضا خواهد بود. تیم Pledge از آنچه در ساختن برترین محصولات مالی جهان یاد گرفته اند استفاده می کند تا قفل یورو ، دلار و پوند را برای جذب کربن از آسمان باز کند. “

پیچیوتو می گوید در حالی که در یک شرکت بزرگ سهامداری خصوصی کار می کرد و دقیقاً در کنار تیم ESG نشسته بود ، او از نزدیک شاهد افزایش تعداد درخواست های LP ها ، بیشتر صندوق های بازنشستگی ، درخواست شفافیت بیشتر و گزارش در مورد ESG و به ویژه KPI های اقلیمی نمونه کارها بود. شرکت ها او متوجه شد که باید راهی برای ساده سازی این گزارش/ محاسبه و دسترسی به اعتبارات کربن با کیفیت بالا ، ارائه شفافیت و ابزار بیشتر برای ذینفعان داخلی و خارجی وجود داشته باشد.

وی افزود: “هرچه بیشتر به بررسی مکانیزم هایی که بازار کربن بر اساس آن ساخته شده است بپردازیم ، مشابهت بیشتری را با صنعت خدمات مالی مشاهده کردیم. تحقیقات ما با این باور آغاز شد که تجربه ما در تاسیس یا کمک به ایجاد شرکت های پیشرو در رده ، مانند Freetrade و Revolut ، می تواند زاویه منحصر به فردی برای کمک به تغییر تغییرات آب و هوا ارائه دهد. “