تغییرات پس از همه گیری به این معناست که Patch به صورت مشترک به شهرهای کوچک بریتانیا و حومه می رود-TechCrunch

منصفانه است اگر بگوییم که همه گیری تأثیرات زیادی بر دنیای کار داشته است ، اما این در شرایطی رخ داده است که عوامل دیگری در حال حاضر در جریان بوده اند. کاهش خریدهای اصلی در خیابان به دلیل تجارت الکترونیکی فقط شتاب گرفته است. حرکت به کار از راه دور به سرعت افزایش یافته است. و مردم دیگر نمی خواهند از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر رفت و آمد کنند. اما ما همچنین دریافتیم که کار در خانه همه چیز آنقدر خراب نیست. بعلاوه ، آنها به معنای رفت و آمد به یک شهر بزرگ نیستند ، فقط باید در چیزی شبیه به WeWork همکاری کنند ، در حالی که به همین راحتی می توانستند به محلی بروند. مشکل این است که به ندرت یک فضای همکاری محلی وجود دارد ، به ویژه در حومه شهرها یا شهرهای کوچکتر.

اگر به جای آن می توانید کار را به خانه نزدیک کنید (به جای کار از جانب پس از آن ، نظریه می گوید ، شما می توانید شیوه زندگی متعادل تری داشته باشید ، اما این فاصله را بین کار و خانه به دست آورید ، به طوری که بسیاری از مردم ، به ویژه خانواده ها ، هنوز آرزو دارند.

در حال حاضر ، یک استارتاپ جدید در بریتانیا با ایده “فضای کاری غیر متمرکز” که قصد دارد در سراسر انگلستان راه اندازی کند ، بالا آمده است.

Patch با پیشنهاد “کار در نزدیکی خانه” با هدف مسافران سنتی ، مغازه های محلی خالی خیابان های بزرگ را برداشته و آنها را به “فضاهای فرهنگی مشترک” تبدیل می کند. تخمین زده می شود که 6 میلیون مسافر کار دانش در انگلستان وجود دارد و Patch با اشتراک ماهانه این نوع اعضا اجرا می شود.

در حال حاضر مبلغ 1.1 میلیون دلار سرمایه گذاری Seed از تعدادی از سرمایه گذاران برجسته انگلستان از جمله رابین کلاین (بنیانگذار LocalGlobe) ، مت کلیفورد (بنیانگذار کارآفرین اول) ، در کنار چارلی Songhurst ، سیمون مرداک (قسمت 1) ، وندی بکر (سابق) جمع آوری شده است. مدیر عامل شرکت Jack Wills و NED در Great Portland Estates) ، Camilla Dolan (شریک بنیانگذار سرمایه گذار پایدار Eka Ventures) ، Zoe Jervier (مدیر استعداد شرکت سرمایه گذاری Sequoia ایالات متحده) و Will Neale (بنیانگذار Grabyo و سرمایه گذار در مراحل اولیه).

پچ می گوید ایده “کار در نزدیکی خانه” آن جنبش “کار ترکیبی” پس از کووید است و قصد دارد مکانهای عمومی “با تمرکز بر کارآفرینی ، فناوری و برنامه های فرهنگی” ایجاد کند.

هر مکان Patch طیف وسیعی از دفاتر خصوصی ، استودیوهای همکاری ، “گزینه های ارزان قیمت قابل دسترسی” و مکان های رایگان بورسیه را ارائه می دهد.

اولین سایت پچ در اوایل ماه نوامبر در چلزفورد اسکس افتتاح می شود و این استارتاپ می گوید چندین سایت دیگر برای سال 2022 برنامه ریزی شده است. می گوید درخواست هایی از مردم در چستر ، سنت آلبانز ، وایکامب ، شروسبوری ، یوویل ، بوری و کینگستون دریافت کرده است. تیمز

موسس Patch فردی فوردف گفت: “جایی که کار می کنیم و در کجا زندگی می کنیم به طور سنتی به عنوان محیط های متمایز دیده می شود. این امر منجر به تخلیه خیابانهای زیاد در طول هفته کاری و مناطق اداری به همان اندازه مازاد شده است. ما فکر می کنیم که فناوری اساساً این امر را تغییر می دهد و به مردم اجازه می دهد در نزدیکی خانه کار کنند و یک محیط ترکیبی جدید از تبادل حرفه ای ، مدنی و فرهنگی ایجاد کند. “

ففورد بنیانگذار و کارمند سابق کارآفرین سابق است که نقش های مختلفی در شرکت های فناوری اولیه در لندن و سان فرانسیسکو داشته است. سر محصول خواهد بود پالوما استرلیتز، بنیانگذار سابق Assemble ، استودیوی طراحی که برنده جایزه ترنر 2015 شد.

مت کلیفورد ، کارآفرین اول و Code First Girls ، اظهار داشت: “فناوری همیشه نحوه سازماندهی و همکاری ما را تغییر داده است. Patch فرصت هایی را برای افراد با استعداد بر اساس شخصیت آنها باز می کند ، بدون محدودیت از محل زندگی آنها. ما می خواهیم کشوری باشیم که مشاغل با مهارت بالا در همه جا در دسترس باشد و پچ بخش مهمی از این پازل است. “

پچ می گوید که با هدف قرار دادن شهرها و شهرهای کوچکتر ، در مناطق مسکونی و نه مراکز اصلی شهرها ، به دنبال ساختمانهای شاخص در مرکز شهرها خواهد بود. به عنوان مثال ، در چلمزفورد ، اولین فضای آنها یک کارخانه آبجوسازی ویکتوریایی خواهد بود.

حیاط خاکستری

حیاط خاکستری

سیمون گلدمن ، مشاور چلمزفورد ، معاون توسعه اقتصادی و مشاغل کوچک کابینه و نماینده هیئت مدیره BID ، گفت: “معرفی یک فضای همکاری جدید در Gray’s Yard یک طرح واقعاً مثبت برای شهر است. ارائه گزینه های محلی برای کار ساکنان به آنها کمک می کند تا رفت و آمد کمتری داشته باشند که امیدوارم تعادل کار و زندگی بهتری ایجاد شود. کار نزدیک به خانه مزایای زیادی را برای افراد و خانواده های آنها به همراه دارد ، اما برای محیط زیست و اقتصاد محلی نیز مفید است. “

پچ می گوید که همچنین مدل “پس دادن” را نیز اجرا می کند و 20 درصد از ساعات اوج فضای رویداد به ارائه دهندگان خدمات محلی و محلی “که از خیر مشترک حمایت می کنند” اهدا می شود. شرکای اولیه ملی شامل ارائه دهندگان مهارت های فناوری Code First Girls و با Coder Dojo ، ابتکار بنیاد تمشک پای می باشد.