تغییر اساسی قوانین ضد انحصار به استارت آپ های ایالات متحده آسیب می رساند و اقتصاد را کند می کند – TechCrunch

ایالات متحده سرزمین فرصت هاست، جایی که هر کسی که ایده ای داشته باشد می تواند آن را به بازار عرضه کند. این فلسفه به رشد و شکوفایی آمریکا دامن زده و ایالات متحده را به رهبر جهانی نوآوری تبدیل کرده است.

با این حال، همان دستور العملی که موفقیت اقتصادی آمریکا را ایجاد کرد، با پیشنهادهایی در کنگره که ایجاد یک تجارت جدید را جذاب تر می کند، تهدید می شود. تغییرات پیشنهادی در چارچوب موجود قانون ادغام و تملک، کسب‌وکارهای موفق را در هر صنعتی دستبند می‌کند، تأثیری سرد بر سرمایه‌گذاری در ایده بزرگ بعدی آمریکایی خواهد داشت و در را بر روی بزرگترین موتور ایجاد شغل که کشورمان به خود دیده است، می‌بندد.

اکوسیستم استارت آپی منحصر به فرد است. در ابتدا، مشاغل جوان از سرمایه دوستان، خانواده یا حتی سرمایه گذاران خارجی برای کمک به شروع کار استفاده می کنند. همه موفق نیستند، و این اشکالی ندارد. کسانی که موفق می شوند در سطوح دیگر تامین مالی، از جمله فرشته یا سرمایه گذاری خطرپذیر، فارغ التحصیل می شوند.

در حالی که برخی از شرکت ها در نهایت به اندازه کافی بزرگ می شوند که از طریق فرآیند IPO عمومی شوند، اکثر آنها این کار را نمی کنند. موانع نظارتی این امر را دشوارتر کرده است و در نتیجه کمتر از نیمی از تعداد شرکت های دولتی نسبت به یک نسل قبل وجود دارد. به همین دلیل است که بیشتر کارآفرینان به دنبال کسب شدن هستند و از آن استقبال می کنند.

اکتساب یک فرصت خروجی جذاب و رایج است که به سلامت اقتصاد ما کمک می کند. در سال گذشته، 886 شرکت با پشتوانه سرمایه گذاری خریداری شدند، در حالی که تنها 103 شرکت سهامی عام شدند.

اکتساب ها به شرکای سرمایه گذاری خطرپذیر اجازه می دهد تا در نسل بعدی کارآفرینان سرمایه گذاری های جدیدی انجام دهند. این سرمایه‌گذاری مستمر یک محرک کلیدی برای رشد اقتصادی است و به استارت‌آپ‌ها کمک کرده تا پنج برابر سریع‌تر از شرکت‌های با سابقه‌تر شغل ایجاد کنند. در واقع، استارت‌آپ‌ها مسئول تقریباً تمام مشاغل جدید خالص ایجاد شده در ایالات متحده طی 45 سال گذشته هستند. با این وجود، رقابت بین المللی برای سرمایه شدیدترین رقابتی است که تا به حال بوده است.

با تغییر اساسی قوانین ضد انحصار، کنگره کسب و کارهای آمریکایی را با از بین بردن انگیزه ها برای کارآفرینان و سرمایه گذاران مجازات خواهد کرد. کنگره شروع یک کسب و کار جدید یا سرمایه گذاری در هر شرکت جدیدی را جذاب تر می کند.

این ایده‌های عالی و دلارهای سرمایه‌گذاری، همراه با مشاغلی که ایجاد می‌کنند، به جاهای دیگر، از جمله به رقبای خارجی ما می‌رسند، جایی که قوانین ضد انحصار پیشنهادی اعمال نمی‌شوند. با کاهش بیش از 30 درصدی سهم ایالات متحده از سرمایه گذاری جهانی در سرمایه گذاری خطرپذیر در 15 سال گذشته، اعمال این سیاست ها تنها مشکل را تشدید می کند و سرمایه گذاری را به خارج از ایالات متحده سوق می دهد.

همچنین اثرات مخرب و پیامدهای ناخواسته ای بر رقابت پذیری و امنیت ملی ایالات متحده خواهد داشت و در عین حال به نفع کشورهایی خواهد بود که به دنبال تضعیف نفوذ و ارزش های آمریکا هستند. ده ها مقام ارشد سابق امنیت ملی ایالات متحده در نامه ای به کنگره این نکته را بیان کردند و از قانونگذاران خواستند تا تأثیر جهانی قوانین ضد انحصار را دقیق تر بررسی کنند.

به جای قوانین مضری که رشد اقتصادی را خفه می کند و به نفع رقبای ما است، کنگره باید منابع قوی را در اختیار سازمان های دولتی قرار دهد تا هرگونه ادغام یا خریدی را که احتمالاً رقابت را کاهش داده و به مصرف کنندگان آسیب می رساند، به چالش بکشد. ما باید سیستم فعلی خود را بهبود بخشیم نه اینکه آن را خراب کنیم.

در طول 20 سال گذشته، دولت تقریباً 780 ادغام را به چالش کشیده است و احزاب ادغام شده تنها 11 بار در دادگاه برنده شده اند. با نرخ موفقیت 98.5٪، سازمان های دولتی توانایی محافظت از رقابت را دارند. اما، برخی در کنگره می‌خواهند سیستم را به‌طور چشمگیری بازبینی کنند و بار را جابجا کنند و شرکت‌ها را تا زمانی که بی‌گناهی آنها ثابت نشود، مجرم بشوند. این رویکرد مخالف سیاست ضد انحصار دو حزبی کنونی است.

اقتصاد استارتاپی قوی برای آینده آمریکا کلیدی است، به ویژه در جوامعی خارج از مراکز سنتی که در آن کارآفرینی در حال حاضر در حال رونق است.

اما شرکت های جوان برای موفقیت به ابزارهای مناسب نیاز دارند. بدون فرصت های سرمایه گذاری جذاب، مشاغل از بین می روند یا به خارج از کشور می روند. با سخت‌تر کردن تصاحب شرکت‌ها، اقتصاد ما تضعیف می‌شود و دشمنان خارجی ما در میان رقابت فزاینده‌ای برای رهبری در نسل بعدی برندهای جهانی تقویت می‌شوند.