تقاضای بازار برای محصولات امنیت سایبری به Devo کمک می کند تا 250 میلیون دلار در ارزش گذاری یونیکورن جمع آوری کند – TechCrunch

Devo، یک استارت‌آپ در منطقه بوستون که بر مدیریت لاگ و امنیت سایبری متمرکز است، صبح امروز اعلام کرد که یک دور مالی 250 میلیون دلاری را بسته است. ارزش سرمایه جدید Devo 1.5 میلیارد دلار است.

TCV که توسط این شرکت لقب سری E را به خود اختصاص داد، سرمایه گذاری جدید را رهبری کرد، در حالی که دو سرمایه گذار جدید دیگر – جنرال آتلانتیک و اورازئو – نیز در آن شرکت کردند. همانطور که در دورهای با این اندازه معمول است، گروهی از سرمایه گذاران قبلی نیز به پول نقد پرداختند. یونیکورن جدید به TechCrunch گفت که این راند چند ماه قبل از زمانی که قصد افزایش آن را داشت پیش‌پرداخت شد و چهار برابر بیش از حد اشتراک داشت.

چگونه Devo موفق به جذب آن سطح از علاقه شد؟ به نظر ما افزایش درآمد. به گفته مدیر عامل مارک ون زادلهوف که به TechCrunch گفت، شرکت در سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است. Van Zadelhoff همچنین گفت که هدف این شرکت دو برابر شدن مجدد در سال آینده است.

برای استارت‌آپ‌هایی که در حال حاضر در مقیاس هستند، دو برابر کردن یک هدف مشترک است. در واقع، رشد 100 درصدی بعداً در زندگی یک استارت‌آپ، بخشی از یک قانون سرانگشتی منسوخ برای چگونگی مقیاس‌پذیری به سمت یک IPO است.

و این شرکت برنامه‌های آتی IPO خود را بدون مناقصه مطرح کرد و به TechCrunch گفت که سرمایه جدیدش به آن اجازه می‌دهد تا در حدود دو سال آینده یک IPO راه اندازی کند. با توجه به این راهنمایی‌ها، ما انتظار داریم که Devo یا به عرضه عمومی خود در این بخش نقدی دست یابد یا شاید قبل از ارائه پرونده S-1 با یک سری پول بیشتر.

اما همه اینها معماهای مالی است. شرکت در واقع چه می کند انجام دادن?

جهنم مدیریت لاگ است؟

به زبان شرکتی. Devo “گزارش و تجزیه و تحلیل امنیتی بومی ابری” را می فروشد. اگر این کمک زیادی به درک شما نمی کند، جای نگرانی نیست. ما تو را گرفتیم

هنگامی که شما با یک محصول دیجیتال تعامل دارید، اگزوز را به شکل یک فایل گزارش منتشر می کند: کاربر x انجام داد و با با تولید – محصول در q زمان، اون جور چیزها. شرکت‌های بزرگ تعداد زیادی از این فایل‌ها را تولید می‌کنند، با توجه به اینکه کاربران زیادی دارند، و متنوع – شاید حتی پیچیده! – محصولات پیشنهادی

به زبان ساده، Devo سرویسی ساخته است که فایل‌های گزارش از مشتریان را در یک مخزن مرکزی جمع‌آوری می‌کند و داده‌های ۴۰۰ روزه را به‌صورت سریع قابل بازیابی ذخیره می‌کند. از آنجا، دو محصول را ارائه می دهد که از آن فایل های گزارش ذخیره شده استخراج می شود: یکی متمرکز بر امنیت سایبری و دیگری متمرکز بر پشتیبانی IT. به گفته ون زادلهوف، ابزار امنیت سایبری به مراتب محبوب‌تر از دو پیشنهاد آن است.

پلت فرم ورود به سیستم هر دو را تامین می کند. برای کمک به توضیح منظورمان، بیایید از قیاسی استفاده کنیم که من در طول تماس خود با مدیر عامل Devo روبرو شدم و به نظر می‌رسید که جمع‌آوری شده است: تصور کنید فایل‌های گزارش جمع‌آوری‌شده یک شرکت شکلی از آبگوشت یا سهام هستند. از آنجا، امنیت سایبری و محصولات مبتنی بر فناوری اطلاعات Devo شبیه به سوپ‌ها (خدمات) متفاوتی هستند که از یک مایع پایه (داده‌های گزارش) تهیه می‌شوند. فونداسیون یکسان (آبگوشت)، فوکوس متفاوت (طعم سوپ).

تا آنجایی که مقایسه می‌شود کامل نیست، اما امیدواریم که به همان اندازه کمک کند.

TechCrunch در مورد رقم 400 روز کنجکاو بود. چرا آن پنجره درست برای دستی نگه داشتن فایل های گزارش است؟ این یک بازه زمانی 13 ماهه است. در آن دوره، شرکت اطلاعات ثبت کامل سال را برای مشتریان به همراه یک ماه دیگر خواهد داشت تا امکان مقایسه سال به سال را فراهم کند. به نظر می رسد بسیار منطقی است.

چرا حتی بیشتر ذخیره نمی کنید؟ با توجه به حجم انبوه داده‌های مورد بحث، احتمالاً داستان کاهش بازدهی است، اگرچه فکر می‌کنیم کاهش هزینه‌های ذخیره‌سازی و محاسبه در طول زمان می‌تواند تا حدودی گسترش پنجره را مقرون به صرفه کند. خواهیم دید.

Devo قصد دارد از سرمایه جدید خود برای رشد تیم خود استفاده کند، همانطور که همه تازه‌کارهای فناوری هنگام جمع‌آوری سرمایه جدید، همراه با کار بر روی اجازه دادن به سایر شرکت‌ها برای ایجاد در بالای پلتفرم لاگ و گسترش بین‌المللی خود، انجام می‌دهند. این شرکت همچنین به احتمال خریدهای داخلی اشاره کرد.