تماس‌های صوتی فیس‌بوک مسنجر به Oculus Quest – TechCrunch می‌آیند

فیس بوک مشتاق است روند پیوستن به تجربیات واقعیت مجازی را در هدست Quest با دوستان خود بهبود بخشد. امروز در کنفرانس Connect این شرکت، آنها اعلام کردند که کاربران Quest می توانند از طریق مسنجر تماس های صوتی برقرار کرده و دریافت کنند. این شرکت می گوید این قابلیت اواخر امسال در دسترس خواهد بود.

کوئست به طور کلی در طول سال‌ها با رابط‌های اجتماعی خود دست و پنجه نرم کرده است، نقصی شگفت‌آور برای دستگاهی که توسط یک شرکت شبکه‌های اجتماعی ساخته شده است. ماموریت جدید آن در سال گذشته برای کاربران برای ورود به پلتفرم با شناسه های فیس بوک خود برخی از مشکلات روابط عمومی را برای شرکت ایجاد کرد اما آنها را قادر به حذف برخی از موارد اضافی در جریان کار اجتماعی خود کرد.

کاربران می توانند تماس بگیرند، پیام ارسال کنند یا از کاربران بخواهند که مستقیماً از ادغام مسنجر بومی در Quest به «پارتی» خود بپیوندند.

در اوایل سال جاری، فیس‌بوک پشتیبانی از چت مسنجر را در اکوسیستم Oculus اعلام کرد، اما تماس‌های صوتی احتمالا به کاربران کمک می‌کند تا جلسات VR را کارآمدتر سازماندهی کنند و به آن‌ها کمک می‌کند تا از تایپ در VR دوری کنند، که هنوز یک تجربه بسیار سخت است.