تنظیم کننده های اروپایی نگرانی های بیشتری را درباره حریم خصوصی درباره عینک های هوشمند فیس بوک به اشتراک می گذارند – TechCrunch

برای دریافت خلاصه ای از بزرگترین و مهمترین داستانهای TechCrunch هر روز ساعت 3 بعد از ظهر PDT به صندوق ورودی خود ارسال کنید ، اینجا را مشترک شوید.

سلام و به Daily Crunch برای 20 سپتامبر 2021 خوش آمدید. همه هفته هفته Disrupt است و TechCrunch در حال وزوز است. فردا صبح شروع می شود ، Disrupt قرار است یک امر بسیار زیبا باشد. دستور کار را در اینجا بررسی کنید ، سخنرانان اینجا ، شرکت های Battlefield در اینجا ، و اگر می خواهید بنده محقر خود را در حال انجام اولین اجرا (آخرین اجرا؟) در میزبانی ببینید ، خوب ، به مرحله Extra Crunch پایبند باشید. فقط توییت های زیبا ، لطفا

فردا صبح می بینمت! – الکس

TechCrunch Top 3

  • Coinbase محصول وام را متصل می کند: مبادله ارزهای رمزپایه آمریکایی Coinbase تصمیم گرفته است محصول “Lend” خود را که می تواند بازدهی برای سرمایه گذاران دارای دارایی های رمزنگاری شده خود داشته باشد ، کنار بگذارد. چرا؟ نهاد نظارتی ایالات متحده که درگیر چنین محصولاتی است ، ایجاد را به عنوان یک امنیت تلقی می کند و می گوید در صورت عرضه این محصول از Coinbase شکایت خواهد کرد. برایان آرمسترانگ ، مدیرعامل Coinbase ، علناً اظهار داشت که SEC احمقانه است ، اما به نظر نمی رسد کمک زیادی کند. شاید تاپیک های تا حدودی توئیتر راهی برای پیروزی مقررات نباشد.
  • IPO های زیاد: بسیار خوب افرادی که به نقدینگی بازار عمومی اهمیت می دهند ، امروز داستانهای زیادی برای شما داریم. در اینجا آمده است که چه کسی قصد دارد از IPO GitLab ثروتمند شوید، در اینجا یک وارد قیمت جدید شوید برای IPO toast ، و در اینجا آمده است چند یادداشت در افزایش قیمت IPO Freshworks. لذت بردن!
  • اروپا از فیس بوک می خواهد چراغ هایش را روشن کند: یا حداقل بیشتر بر. در پی عینک های Ray-Ban فیس بوک که اعلام شد ، “تنظیم کننده اصلی حفظ حریم خصوصی در اروپا نگرانی هایی را در مورد سخت افزار ایجاد کرده است”. مورد بحث چراغ کوچکی است که نشان می دهد آنها در حال ضبط هستند. شاید یک چراغ بزرگتر بهتر باشد. در غیر این صورت ممکن است در چرخه دیگری از گفتمان Glasshole قرار بگیریم ، که مطمئنم همه ما ترجیح می دهیم از آن اجتناب کنیم.

استارتاپ ها/VC

  • برای تصویربرداری از زمین لازم نیست به فضا بروید: این درسی است از آخرین دور سرمایه Near Space Labs ، تزریق 13 میلیون دلاری. در حالی که چندین استارتاپ می خواهند عکسهای زیادی از زمین برای اهداف تجاری از ماهواره ها بگیرند (Albedo یکی از مواردی است که قبلاً به آن پرداخته ایم) ، Near Space می خواهد از بادکنک هایی استفاده کند که فقط به فضا نزدیک هستند. رسیدن به مدار ارزان تر از همیشه است ، اما مطمئناً هنوز اینطور نیست ارزانبه شاید این راه پیش رو باشد؟
  • Fivetran دور عظیمی را افزایش می دهد ، شرکت کوچکتری را خریداری می کند: ران میلر ، گزارشگر سرمایه گذاری سخت ، این سرمایه گذاری 565 میلیون دلاری را برای TechCrunch پوشش داد و خاطرنشان کرد که ارزش Fivetran اکنون 5.6 میلیارد دلار است. این شرکت همچنین 700 میلیون دلار برای HVR هزینه می کند ، چیزی که میلر آن را “رقیب یکپارچه سازی داده ها که بیش از 50 میلیون دلار جمع آوری کرده بود” توصیف می کند. معامله اخیر ترکیبی از پول نقد و سهام است. Fivetran به شرکت ها در انتقال اطلاعات کمک می کند. با توجه به مقیاس داده ها در جهان ، این تجارت بزرگ است.
  • Salesforce در Razorpay سرمایه گذاری می کند: با عقب نشینی بازار چین برای سرمایه گذاری استارتاپی ، هند همچنان به جمع آوری چک ها ادامه می دهد ، آخرین مورد از آنها سرمایه گذاری از Salesforce Ventures در Razorpay ، یکی از بازیگران اصلی فین تک در بازار هند است که آخرین ارزش آن 3 میلیارد دلار بوده است. این معامله از نظر دلار زیاد به نظر نمی رسد ، اما این که Salesforce در حال پل زدن به اقیانوس آرام است در واقع اهمیت دارد.
  • ویرایش ویدئو و عکس یک صنعت است: از آنجا که شرکت هایی مانند Picsart دورهای 9 رقمی را افزایش می دهند ، شاید تعجب آور نباشد که شرکت پشت Facetune و سایر برنامه های ویرایش دورهای با اندازه مشابه را افزایش دهند. در این مورد ، توسعه دهنده Facetune Lightricks مبلغ 130 میلیون دلار جمع آوری کرده است. TechCrunch گزارش می دهد که این شرکت “بیش از ده برنامه ویرایش عکس و فیلم مبتنی بر اشتراک را در iOS و Android اجرا می کند.”
  • B2B fintech داغ است: Airwallex فقط 200 میلیون دلار با ارزش 4 میلیارد دلار به دست آورد ، که نه تنها برای دلارهای درگیر بلکه به دلیل این واقعیت که این شرکت در استرالیا مستقر است ، قابل توجه است. تک شاخ که در حال حاضر چندگانه است ، خدمات فن آوری تعبیه شده را برای سایر شرکت ها و همچنین خدمات بانکداری تجاری ارائه می دهد.
  • بازار فروش مشاغل بخشی از تجارت خود را به فروش می رساند: این خبر از Flippa است ، بازاری که در آن مشاغل آنلاین و دارایی های دیجیتالی خرید و فروش می شوند. این شرکت به تازگی 11 میلیون دلار سرمایه دریافت کرده است و به عنوان بخشی از آن ، بدترین معیار غیر GAAP را از زمان EBITDA تنظیم شده توسط جامعه منتشر کرد. TechCrunch می نویسد که این شرکت “ماهانه بیش از 600000 جستجوی سرمایه گذاران را مشاهده می کند که به دنبال ارتباط با صاحبان مشاغل هستند.” آقایان ، آیا از اشتراک گذاری معیارهای واقعی آنقدر می ترسید که؟ که این چیزی است که شما با آن رفتید؟
  • در خبرهای مرتبط ، این خبرنامه مهمترین پیام اینترنتی است که شامل “روزانه” و “بحران” در سرفصل خود است ، و سرعت پیشرو در بازار را برای فعال سازی خوانندگان و تبدیل خط لوله خبرنامه به خواندن به ما می دهد.
  • Cars24 450 میلیون دلار پول نقد و بدهی افزایش می دهد: بازار خودروهای دست دوم هند Cars24 پس از جمع آوری 340 میلیون دلار سرمایه و 110 میلیون دلار بدهی ، اکنون 1.84 میلیارد دلار ارزش دارد. این یک دور سالم برای شرکتی است که “400000 خودرو تا به امروز فروخته است”. دیدن؟ این در واقع یک معیار مفید است. نه بطور باور نکردنی مفید ؛ نرخ فروش بهتر از یک آمار مطلق خواهد بود ، اما هنوز!

انقلاب بعدی بهداشت و درمان ، هوش مصنوعی را در مرکز خود خواهد داشت

در قسمتی از “هوش مصنوعی 2041: ده چشم انداز برای آینده ما” ، نویسنده کای فو لی معتقد است پیشرفت های اخیر در هوش مصنوعی باعث تغییر مراقبت های بهداشتی شده است.

مطالعات نشان داده است که هوش مصنوعی در تشخیص بیماری به اندازه انسان ها خوب است ، اما این بیماری همه گیر باعث دیجیتالی شدن پرونده ها و داده های بیماران شده است.

لی می نویسد: “در دهه های آینده ، می توان انتظار داشت که تشخیص پزشکی از طریق ابزار هوش مصنوعی که تجزیه و تحلیل گزینه ها را به یک دستیار هوش مصنوعی که درمان را توصیه می کند ، فراهم کند.”

لی چندین حوزه را شناسایی می کند که در آن هوش مصنوعی نتایج کشف دارو ، جراحی های پیچیده و نظارت را بهبود می بخشد ، اما نگرانی های احتمالی مانند مسئولیت های قانونی را نیز بررسی می کند.

“مراقبت های بهداشتی هوش مصنوعی فقط یک بازار نیست ، بلکه نشان دهنده موجی جزر و مدی از تغییرات است که کل صنعت را تغییر خواهد داد.”

(Extra Crunch برنامه عضویت ما است که به بنیانگذاران و تیم های استارتاپی کمک می کند تا پیش قدم شوند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.)

شرکت بزرگ فناوری

  • شاید ما این نسل از سیستم عامل های تلفن همراه را کشف کرده ایم: غرق شدن TechCrunch در iOS 15 نشان می دهد که سیستم عامل جدید تلفن همراه با خود کیفیت زندگی و ویژگی های متفاوتی را در برنامه های خود اپل به ارمغان آورده است. این همان چیزی است که باید منتظر آن باشید. یا دقیقتر ، به نظر من ، کد جدید را به روز می کنید ، و فوراً فراموش می کنید که دارید. این وضعیت سیستم عامل های تلفن همراه امروز است ، که به نظر می رسد همراه با سخت افزار تلفن های هوشمند به سطح عالی از سطح خسته کننده دست یافته اند. زمان آن رسیده است که یک پارادایم جدید شرایط را متزلزل کند.
  • Big Tech برخی از جوایزی را که والدین شما به آنها اهمیت می دادند ، دریافت می کند: چقدر سهام در امی می گذارید؟ آیا واقعاً می دانید امی چیست؟ من نمی کنم. اما به نظر می رسد که Netflix و Apple روز دیگر برنده شدند. برای آنها خوب است. به نظر می رسد که اگر شما جزو ثروتمندترین شرکت های تاریخ جهان هستید ، می توانید استعداد بخرید و ضربه های کافی به دروازه بزنید تا امتیاز کسب کنید. یا در این مورد ، غنائم کوچک و زشت.

کارشناسان TechCrunch: بازاریابی رشد

مونتاژ تصویر بر اساس آموزش و دانش به رنگ آبی

اعتبار تصویر: SEAN GLADWELL (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

TechCrunch از شما می خواهد به بازاریابان در حال رشد که در زمینه SEO ، اجتماعی ، نوشتن محتوا و موارد دیگر تخصص دارند توصیه کنید! اگر بازاریاب رشد هستید ، این نظرسنجی را به مشتریان خود منتقل کنید. ما دوست داریم در مورد اینکه چرا آنها دوست دارند با شما کار کنند ، بشنویم.

اگر درباره این که چگونه این نظرسنجی ها پوشش ما را شکل می دهند کنجکاو هستید ، مصاحبه ای را که آنا هایم با Ammo انجام داده است ، بررسی کنید: