تنها یک هفته تا TechCrunch Disrupt 2021 دنیایی از فرصت ها باز می شود – TechCrunch

یکی بیشتر. هفته تنها هفت روز تا بیش از 10 هزار نفر در سراسر جهان برای حضور در TechCrunch Disrupt 2021 در 21 تا 23 سپتامبر به اینترنت حمله می کنند. ما در حال صحبت درباره سه روز برنامه ای و برنامه ای هستیم که روی هر چیزی-و همه چیز-مربوط به استارتاپ های فناوری در مراحل اولیه متمرکز شده است.

شما از بنیانگذاران نمادین ، ​​سازندگان اسب شاخدار ، منحرف کننده مرزها خواهید شنید-همه اینها با یک نکته غول پیکر از نکات DIY ، توصیه های عملی ، تشویق و الهام همراه بود. و از آنجا که Disrupt بسیار تعاملی است ، فرصت زیادی برای مشارکت ، پرسیدن س andالات و دریافت پاسخ ها خواهید داشت.

یکی را قبول کنید: کارت TC Disrupt 2021 خود را – با کمتر از 100 دلار – خریداری کنید و فرصت هایی را بیابید یا ایجاد کنید که می تواند به پیشرفت تجارت شما کمک کند.

ما چند مورد برجسته را مورد توجه قرار می دهیم ، اما حتماً دستور کار Disrupt 2021 را برای همه مصاحبه ها ، بحث های پنل ، جلسات و رویدادها بررسی کنید. کارت شما شامل ویدئو درخواستی است ، بنابراین می توانید هر جلسه ای را که از دست داده اید وقتی برنامه شما اجازه می دهد ، بگیرید.

Disrupt همیشه بلندگوهای درجه یک را به روی صحنه می آورد و امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست. ما بیش از 80 ارائه (و شمارش) در حال ضربه زدن داریم. در مورد چیزی برای همه صحبت کنید. بیوتکنولوژی؟ سرپوشیده. فین تک؟ نیز پوشیده شده است. جذب سرمایه؟ خوب البته. روبات ها ، healthtech ، فضا – خب ، خیلی چیزهای دیگر وجود دارد که ما نمی توانیم آن را در اینجا پوشش دهیم. به دستور کار بروید و استراتژی خود را برنامه ریزی کنید.

صدها استارتاپ نوآورانه را که در Startup Alley ، منطقه نمایشگاه ما نمایش داده می شود ، کاوش کنید. از غرفه های مجازی آنها دیدن کنید ، نسخه ی نمایشی محصول را دریافت کرده و مکالمه ای را آغاز کنید. همچنین می توانید بنیانگذاران Startup Alley را به کارکنان TechCrunch نزدیک کنید. به دنبال جلسات بازخورد Startup Pitch باشید که در هر سه روز برنامه ریزی شده است.

چه کسی برای Startup Battlefield آماده است؟ تماشا کنید که 20 نفر از بنیانگذاران برتر مرحله اولیه برای کسب عنوان قهرمانی و 100000 دلار جایزه بدون حقوق صاحبان سهام رقابت می کنند. برخی از شرکت های برتر فناوری امروز در Startup Battlefield راه اندازی شده اند – فکر کنید Dropbox ، Vurb و Tripit. شانس خود را برای دیدن آینده فناوری در صحنه از دست ندهید.

Startup Battlefield به راحتی به قالب مجازی ترجمه شد. شما می توانید هیجان ، اشتیاق و امکان بنیانگذاران جوان را مشاهده کنید ، و من آن را دوست داشتم. همچنین می توانید از طریق ویژگی چت سوالات خود را مطرح کنید ، و همیشه وقت ندارید که در یک رویداد زنده سوالات خود را بپرسید. – Rachael Wilcox ، تهیه کننده خلاق ، Volvo Cars.

به یاد دارید که گفتیم توصیه های کاربردی زیادی خواهید یافت؟ در این دو جلسه راهنمای متخصص VC را از دست ندهید: ایجاد یک عرشه پیچ که نمی توان نادیده گرفت و Pitch Deck Teardownبه

اختلال یک نقطه شیرین عالی است و بسیار ارزشمند است ، برای همه کسانی که در مرحله ایده هستند تا زمانی که پول فرشته جمع آوری کرده اند. از اشک های عرشه زمین و ارائه های VC استفاده کنید. آنها به شما می گویند که بدنبال چه چیزی هستند ، چه چیزی باعث ایجاد انگیزه در آنها می شود ، چه چیزی آنها را مجبور می کند تا برای ملاقات با شما تماس بگیرند. و این دقیقاً همان چیزی است که هر استارتاپی که سرمایه جذب می کند باید بداند. – مایکل مک کارتی ، مدیرعامل ، Repositax.

TechCrunch Disrupt 2021 فقط در یک هفته آغاز می شود. پاسپورت خود را بخرید ، برنامه خود را برنامه ریزی کنید و آماده باشید تا به بهترین شکل ممکن مشاغل خود را مختل کنید.