توصیه ای برای زندگی رویاهایم در سیلیکون ولی دارید؟ – TechCrunch

در اینجا یک نسخه دیگر است از “سوفی عزیز”، ستون مشاوره که به سوالات مربوط به مهاجرت در مورد کار در شرکت های فناوری پاسخ می دهد.

سوفی آلکورن، وکیل مهاجرت در دره سیلیکون، می‌گوید: «سؤالات شما برای گسترش دانشی حیاتی است که به مردم در سراسر جهان اجازه می‌دهد تا فراتر از مرزها بروند و رویاهای خود را دنبال کنند. خواه در فعالیت های مردمی باشید، چه یک بنیانگذار یا به دنبال کار در سیلیکون ولی، من دوست دارم به سوالات شما در ستون بعدی پاسخ دهم.

اعضای TechCrunch+ به ستون های هفتگی «سوفی عزیز» دسترسی دارند. از کد تبلیغاتی ALCORN برای خرید اشتراک یک یا دو ساله با 50٪ تخفیف استفاده کنید.


سوفی عزیز

پس از چندین سال تلاش برای یافتن شغل H-1B برای مهاجرت به ایالات متحده، در یک شرکت در کانادا سمت مهندس نرم افزار ارشد گرفتم.

رویای من مهاجرت به سیلیکون ولی برای شروع سرمایه گذاری خودم است. گوشزدی چیزی؟

– کارآفرین مشتاق

مشتاق عزیز

از اینکه تجربه تان را به اشتراک گذاشتید متشکریم. به افتخار روز ملی مهاجران، من در پادکست خود به مهاجرانی که به ایالات متحده می آیند تا رویاهای خود را دنبال کنند و به شکل گیری بسیاری از چیزهایی که در مورد کشورمان قدردانم هستند، ادای احترام کردم. تحقیقات پیوسته نشان می‌دهد که مهاجران – به‌ویژه کارآفرینان مهاجری مانند شما، از طریق شجاعت، شجاعت و عزم شما – سرمایه‌گذاری‌هایی را ایجاد می‌کنند که منجر به نوآوری، ایجاد شغل و رشد اقتصادی در ایالات متحده می‌شود.

بر اساس گزارش سال 2020 توسط New American Economy، 44٪ از شرکت های Fortune 500، که شامل نهادهای دولتی و خصوصی است، توسط مهاجران یا فرزندان آنها تأسیس شده اند. مجموع این شرکت ها در سال مالی 2020، 6.2 تریلیون دلار درآمد ایجاد کردند که از تولید ناخالص داخلی بسیاری از کشورها از جمله ژاپن، آلمان و بریتانیا بیشتر است.

اگرچه سیاست مهاجرتی ایالات متحده آمدن مردم به ایالات متحده را برای زندگی رویاهای خود آسان نمی کند، اما هنوز هم امکان پذیر است. همانطور که می دانید، اکثر ویزاها و وضعیت های کاری ایالات متحده نیاز به یک کارفرما دارند که می تواند استارتاپ شما باشد.

مثل همیشه، توصیه می‌کنم با یک وکیل مهاجرت مشورت کنید که می‌تواند به شما کمک کند یک استراتژی مهاجرتی شخصی را بر اساس اهداف خاص شما پیرامون چشم‌انداز و جدول زمانی ایده‌آلتان بسازید. در زیر چند گزینه وجود دارد که باید با مشاور مهاجرتی خود در نظر بگیرید.

تصویری ترکیبی از سوفی الکورن، وکیل قانون مهاجرت، در مقابل پس‌زمینه با آرم TechCrunch.

اعتبار تصویر: جوانا بونیاک / سوفی آلکورن (در یک پنجره جدید باز می شود)

ویزای L-1 برای انتقال گیرندگان درون شرکتی

ویزای L-1 برای افرادی است که از یک شرکت خارج از کشور به ایالات متحده نقل مکان می کنند. اگر حداقل یک سال برای کارفرمای فعلی خود در کانادا به کار خود ادامه دهید و کارفرمای شما مایل به حمایت مالی از شما باشد، کارفرمای شما می تواند شما را به دفتر یا محل کار خود در ایالات متحده منتقل کند یا می توانید برای کارفرمای خود دفتری راه اندازی کنید. یا با ویزای L-1A برای مدیران و مدیران درون شرکتی یا ویزای L-1B برای کارکنان دانش تخصصی درون شرکتی.