تویوتا بافته سیاره توسعه دهنده سیستم عامل خودرو Renovo Motors – TechCrunch را خریداری کرد

Woven Planet Holdings ، زیرمجموعه تویوتا ، سومین خرید خود را در کمتر از یک سال به منظور سرمایه گذاری ، توسعه و در نهایت آوردن فناوری های آینده حمل و نقل مانند رانندگی خودکار به بازار انجام داده است.

این بار ، Renovo Motors ، توسعه دهنده سیستم عامل خودرو مستقر در دره سیلیکون است که اولین غوغای بزرگ خود را در سال 2015 ، هنگامی که اولین فیلم DeLorean خودران را تهیه کرد که با استنفورد در حال تهیه دونات های خودکار بود ، به نمایش گذاشت. شرایط این قرارداد که بسته شده است ، فاش نشده است. Renovo که دفتر سیلیکون ولی خود را حفظ می کند ، در عملیات 1240 نفره Woven Planet ادغام می شود.

Woven Planet که در اوایل سال جاری استارتاپ نقشه برداری استارتاپ Carmera و Lyft ، Level 5 را خریداری کرد ، Renovo را به دلیل مهارت های شیرینی پزی خود نمی برد. شرکت به سیستم عامل خودروی Renovo و چگونگی افزایش سرعت تلاش های خود علاقه مند است.

رنو توسعه داد سیستم عامل طراحی شده برای اجرای برنامه ها در وسایل نقلیه مربوط به رانندگی خودکار ، نقشه ها و سایر خدمات حرکتی که ممکن است به سواران تحویل داده شود. این سیستم عامل موسوم به AWare OS بسیار شبیه به این است که اندروید گوگل به توسعه دهندگان برنامه اجازه می دهد تا خدمات خود را در بازار گوشی های هوشمند راه اندازی کنند. حتی می توان آن را به نوعی با پلت فرم رایانش ابری درخواستی خدمات وب آمازون مقایسه کرد. این میان افزار که بدون انعطاف پذیری امنیت انعطاف پذیر طراحی شده است ، بستری را فراهم می کند که سایر شرکت ها می توانند از آن برای استقرار نرم افزار استفاده کنند.

رنوو با تنها 30 کارمند ، بازیگر کوچکی در صنعت پررونق و در حال تحکیم خودروهای خودران بود. و با این حال ، سیستم عامل آن مورد توجه تعدادی از توسعه دهندگان AV مانند Voyage قرار گرفت که از آن زمان توسط Cruise خریداری شده است. این شرکت همچنین چندین سرمایه گذار از جمله Verizon را جذب کرد.

کریس هایزر ، بنیانگذار و مدیر عامل Renovo ، در مصاحبه اخیر خود گفت: “من فکر می کنم ما به طور فزاینده ای آگاه شده ایم که IP ای که Renovo توسعه داده است به عنوان اصلی آنچه تولیدکنندگان خودرو می خواهند در آینده انجام دهند ، در نظر گرفته شده است.” “همانطور که ما این روابط را ایجاد کردیم و سعی کردیم بفهمیم چگونه می توانیم به مقیاس برسیم – و مانند S بزرگ ، مقیاس بزرگ – برای ما به طور فزاینده ای روشن شد که باید شریکی پیدا کنیم که منابع و پشتوانه آن را داشته باشد. یک خودروساز و میلیون ها و میلیون ها اتومبیل برای راه اندازی داشت. “

Woven Planet سیستم عامل Renovo را وسیله ای برای کمک به تجاری سازی پلت فرم توسعه خودروهای باز خود ، Arene می داند که قصد دارد تا سال 2025 به بازار عرضه کند.

Woven Planet Holdings ، که در موسسه تحقیقاتی تویوتا-Advanced Development Inc. یا TRI-AD جمع شده است ، همچنین شامل یک بازوی سرمایه گذاری معروف به Woven Capital و Woven City است ، یک زمین آزمایش برای فناوری های جدید که در نمونه اولیه شهر هوشمند به هم پیوسته تنظیم شده است. در ماه فوریه ، تویوتا در سایت هیگاشی فوجی در شهر سوزونو ، ژاپن ، در کوه کوه فوجی ، حمله کرد.

در اوایل سال جاری ، Woven Capital با اعلام سرمایه گذاری در شرکت خودروهای تحویل خودران Nuro ، صندوق استراتژیک جدید 800 میلیون دلاری خود را آغاز کرد.