توییتر، شرکت اکنون X Corp است

طبق یک پرونده قضایی در کالیفرنیا، توییتر، شرکت اکنون X Corp نامیده می شود.

از آنجایی که توییتر دیگر یک شرکت عمومی نیست، مجبور نیست به‌روزرسانی‌هایی مانند تغییر نام را به SEC گزارش دهد. اما در هر صورت، نام جدید در سند 4 آوریل مربوط به شکایت لورا لومر، فعال راست افراطی علیه توییتر و فیس بوک، مشاهده شد.

در این سند آمده است: “تویتر، شرکت در شرکت X ادغام شده است و دیگر وجود ندارد.”

ایلان ماسک که سال گذشته توییتر را به قیمت 44 میلیارد دلار خریداری کرد، در آرزوی ساخت چیزی است که او آن را ” می نامد.X، برنامه همه چیز” این برنامه پیشنهادی ممکن است شبیه WeChat چین باشد که از پیام‌رسانی، پرداخت، اشتراک‌گذاری سفر، تحویل غذا و سایر خدمات همه در یک برنامه پشتیبانی می‌کند. ماسک ویچت را به دلیل راحتی و کاربرد آن تحسین کرده است، اما تسلط منحصر به فرد آن در خارج از چین غیرممکن است. این نام همچنین به X.com، استارت آپ خدمات مالی ماسک که به PayPal تبدیل شد، برمی گردد.

این حرکت را می توان به عنوان گام بعدی به سوی ماسک ساخت برنامه فوق العاده خود دانست، اما این غول سابقه خوبی در اجرای برنامه های خود ندارد. با این حال تغییر نام بی سابقه نیست. ماسک به‌عنوان مدیر عامل تسلا نشان داده است که یکپارچه‌سازی عمودی صفحه‌ای محبوب در کتاب بازی‌اش است – فقط ببینید این شرکت خودروسازی چند شرکت تابعه دارد.

در حال حاضر، توییتر مملو از اشکالات کافی است تا خدمه مهندسین خود را مشغول نگه دارد، در حالی که اشتراک آبی اصلاح شده توییتر درآمد مورد نیاز خود را به دست نمی آورد. حتی اگر توییتر اکنون بخشی از X Corp باشد، برنامه X پیشنهادی بسیار دور به نظر می رسد.