توییتر اکنون برچسب‌هایی را روی توییت‌ها با کمتر دیده شدن نشان می‌دهد

توییتر امروز اعلام کرد که برچسب هایی را به توییت هایی که توسط این شرکت پرچم گذاری شده اند اضافه می کند تا دید آنها را کاهش دهد. Elon Musk & Co این را به عنوان یک حرکت “آزادی بیان، نه دستیابی” تبلیغ کرد.

هفته گذشته، این شرکت رسانه‌های اجتماعی برای اولین بار اعلامیه‌ای درباره قابلیت مشاهده کرد و گفت که این برچسب شفافیت بیشتری را در روند شرکت برای کاهش دسترسی به توییت‌های نفرت‌انگیز فراهم می‌کند.

این شرکت «محدود کردن دسترسی توییت‌ها به کاهش تصمیم‌های تعدیل محتوا «ترک در مقابل حذف» باینری کمک می‌کند و از رویکرد آزادی بیان در مقابل آزادی دسترسی پشتیبانی می‌کند. گفت در آن زمان

با این حال، مانند سایر پلتفرم‌های اجتماعی، از لحاظ تاریخی زمانی که این اقدام را انجام داده‌ایم شفاف نبوده‌ایم.»

توییتر گفت که برچسب ها هم به نویسندگان و هم به بینندگان نشان داده می شود. معمولاً این توییت‌ها متنی مانند «محدودیت دید: این توییت ممکن است قوانین توییتر را در مورد رفتار نفرت‌انگیز نقض کند» را نشان می‌دهد.

اعتبار تصویر: توییتر

توییتر سیاست اجرایی می‌گوید که توییت‌هایی با چنین برچسب‌هایی در نتایج جستجو، توصیه‌ها یا جدول‌های زمانی نمایش داده نمی‌شوند – این توییت‌ها هم در «برای شما» و هم در «خط‌های زمانی دنبال کردن» پنهان می‌شوند. علاوه بر این، هیچ تبلیغی در مجاورت پست هایی با دید کمتر قرار نخواهد گرفت.

این شرکت اعتراف کرد که ممکن است در برچسب گذاری این توییت ها اشتباهاتی وجود داشته باشد، بنابراین نویسندگان می توانند بازخورد خود را ارسال کنند. توییتر گفت که این اقدام “تضمین نمی کند که پاسخی دریافت کنید یا دسترسی توییت شما بازیابی شود.”

قابل ذکر است، تحت مدیریت قبلی، توییتر به درخواست دولت محلی، توییت‌ها و حساب‌های کاربری را در مناطق خاصی محدود می‌کرد. توییتر می‌گوید که خط‌مشی نمایان شدن جدید دقیق‌تر خواهد بود زیرا در سطح توییت اعمال می‌شود و نه در سطح حساب.

اگر کسی از توییت مورد نظر برای اشاره به برچسب نقل قول کند، مشخص نیست که آیا توییتر دسترسی یک توییت را محدود خواهد کرد یا خیر. به طور مشابه، جلب توجه به توییت‌هایی با دید کمتر ممکن است اثر معکوس داشته باشد زیرا ممکن است افراد شروع به اشتراک‌گذاری اسکرین‌شات‌های آن توییت‌ها کنند.

از زمانی که ماسک این شبکه اجتماعی را تصاحب کرد و مالک جدید آن شد، کارمندان خود را در حد اعتدال و ایمنی کاهش داد. مدیریت جدید همچنین بر توسعه ابزارهای اعتدال جمع‌سپاری برای یادداشت‌های اجتماعی در تلاش برای کاهش بار کارکنان و پیمانکاران تأکید کرده است.