توییتر اکنون به همه کاربران iOS اجازه می‌دهد خالقان خود را «Super Follow» انتخاب کنند – TechCrunch

توییتر است نورد کردن توانایی همه کاربران iOS در سراسر جهان برای دنبال کردن فوق العاده سازندگان منتخب. این گزینه قبلا فقط برای کاربران ایالات متحده و کانادا در دسترس بود. Super Follows به کاربران امکان می دهد در ازای محتوای انحصاری، در حساب های مورد علاقه خود با هزینه اشتراک ماهانه مشترک شوند.

این ویژگی در ماه سپتامبر و پس از اولین بار در فوریه معرفی شد. Super Follows ابزار دیگری برای سازندگان برای کسب درآمد از طریق بستر رسانه های اجتماعی است. حساب‌های واجد شرایط می‌توانند قیمت اشتراک‌های Super Follow را با گزینه‌ای برای شارژ ماهیانه ۲.۹۹ دلار، ۴.۹۹ دلار یا ۹.۹۹ دلار تعیین کنند. سازندگان می‌توانند انتخاب کنند که برخی از توییت‌ها را فقط برای مشترکین علامت‌گذاری کنند، در حالی که همچنان در توییت‌های معمولی به پایگاه فالوورهای بدون پرداخت خود دسترسی دارند.

فرآیند فعال سازی Super Follows برای سازندگان در حال حاضر مبتنی بر برنامه است. سازندگان باید در ایالات متحده باشند و 10 هزار دنبال کننده و حداقل 25 توییت در ماه گذشته داشته باشند تا واجد شرایط باشند.

ماه گذشته، گزارشی از Sensor Tower نشان داد که Super Follows در دو هفته اول پس از عرضه، تنها حدود 6 هزار دلار در ایالات متحده و حدود 600 دلار یا بیشتر در کانادا درآمد داشته است. موضع توییتر در مورد شروع کندتر Super Follows این است که هنوز برای تصمیم گیری زود است.

شایان ذکر است که Super Follows تنها ویژگی درآمدزایی توییتر نیست.

در اوایل سال جاری، توییتر Tip Jar را معرفی کرد، راهی برای حساب‌ها برای دریافت یک‌بار پرداخت از طرفداران خود. این آزمون در حال حاضر محدود به زیرمجموعه‌ای از حساب‌های واجد شرایط است که شامل سازندگان، روزنامه‌نگاران، کارشناسان و سازمان‌های غیرانتفاعی می‌شود. توییتر همچنین Ticketed Spaces را برای ویژگی اتاق‌های صوتی زنده خود راه‌اندازی کرده است تا به سازندگان این امکان را بدهد که از یک دلار تا ۹۹۹ دلار برای خرید بلیط پیشرفته هزینه کنند.