توییتر با eToro همکاری می کند تا اطلاعات سهام و رمزارز را در زمان واقعی نشان دهد

توییتر با پلتفرم سرمایه گذاری eToro همکاری می کند تا اطلاعاتی را در زمان واقعی در مورد سهام و قیمت ارزهای دیجیتال نشان دهد. این ویژگی بر روی ویژگی Cashtag شبکه اجتماعی گسترش می‌یابد که اطلاعاتی در مورد تعداد محدودی از سهام و سکه‌های رمزنگاری شده از طریق داده‌های TradingView ارائه می‌دهد.

این شرکت رسانه‌های اجتماعی برای اولین بار این ویژگی را در ماه دسامبر معرفی کرد و به کاربران اجازه داد نماد یا نماد سکه مانند $TSLA، $APPL یا $ETH را جستجو کنند تا قیمت‌ها را مستقیماً در نتایج جستجو دریافت کنند.

eToro در توییتی که این ویژگی را اعلام کرد، گفت که کاربران می‌توانند قیمت‌های بلادرنگ را برای «طیف بسیار گسترده‌تری از سهام، ارزهای دیجیتال و سایر دارایی‌ها» مشاهده کنند.

همکاری جدید با eToro فراتر از نمایش اطلاعات است. همچنین کاربران را به سایت eToro هدایت می کند تا بتوانند در آن تجارت کنند. اگر سهامی را در توییتر جستجو کنید، دکمه‌ای با عبارت «View on eToro» خواهید دید که به سایت هدایت می‌شود.

نکته قابل توجه، زمانی که Cashtags در ماه دسامبر اعلام شد، توییتر دکمه View on Robinhood را نشان داد.

اگر کاربر از طریق Cahstags به پلتفرم بیاید و تراکنش را انجام دهد، مشخص نیست که آیا شرکت تجاری هزینه ای به توییتر می پردازد یا خیر. ما از این شرکت نظر خواسته‌ایم و eToro گفت که نمی‌تواند درباره این قرارداد تجاری با توییتر نظر بدهد.

یونی آسیا، مدیرعامل eToro در مصاحبه ای به CNBC گفت که این شرکت متوجه شده است که بسیاری از کاربران آن از توییتر برای صحبت در مورد بازارهای مالی مختلف استفاده می کنند. همانطور که در سه سال گذشته به شدت رشد کرده‌ایم، شاهد تعامل بیشتر و بیشتر کاربرانمان در توییتر بوده‌ایم. [and] خود را در مورد بازارها آموزش دهند،» او به این نشریه گفت.

محتوای بسیار باکیفیت، محتوای بلادرنگ در تحلیل مالی شرکت ها و آنچه در سرتاسر جهان اتفاق می افتد وجود دارد. ما معتقدیم که این مشارکت ما را قادر می سازد تا به آن مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنیم [and] مارک های توییتر و eToro را بهتر به یکدیگر متصل کنید.

پس از اینکه ایلان ماسک مدیریت توییتر را به دست گرفت، این شرکت جاه طلبی داشت تا به یک بازیگر مالی مهم تبدیل شود. در ماه نوامبر، مدیر عامل تسلا پیشنهاد کرد که این شبکه اجتماعی در حال ایجاد زمینه ای است تا کاربران بتوانند برای یکدیگر پول ارسال کنند. او گفت که در بلندمدت، این شرکت قصد دارد یک حساب بازار پول با بازده بالا ارائه دهد.

ماسک طی سخنانی در کنفرانس مورگان استنلی در ماه مارس گفت توییتر پتانسیل تبدیل شدن به یک غول مالی را دارد.

اساساً، من فکر می کنم که تبدیل شدن به بزرگترین موسسه مالی در جهان، تنها با ارائه گزینه های پرداخت راحت به مردم امکان پذیر است. ما وقت نداریم که در اینجا به جزئیات آن بپردازیم، اما اگر فقط اپلیکیشن را بیشتر و مفیدتر کنیم، مردم بیشتر از آن استفاده خواهند کرد و عالی خواهد بود.»