توییتر برای حرفه ای ها این هفته شروع به راه اندازی برای مشاغل و سازندگان می کند – TechCrunch

توییتر واقعاً نمی تواند یک روز را بدون انتشار محصولات جدید بگذراند. اما اگر برای یک کسب و کار یا یک شخصیت عمومی حساب کاربری دارید ، آن کار است جدیدترین افزودنی ممکن است توجه شما را جلب کند به زودی ، مشاغل و سازندگان می توانند با انتخاب “حساب های حرفه ای” ، ابزارهای اضافی را برای تشخیص مشخصات خود ، تبلیغ سریع محتوا از طریق تبلیغات و استفاده از تلاش های آینده تجارت الکترونیک توییتر در اختیار آنها قرار دهند.

اگرچه توییتر گزینه های کسب درآمد برای توییترهای محبوب را معرفی کرده است ، اما انواع مختلف پروفایل ها را برای مشاغل معرفی نکرده است ، رقبایی که در فیس بوک ، اینستاگرام و TikTok قبلاً از آن استفاده می کردند.

توییتر برای حساب حرفه ای تصویر جریان از توییتر.  تصویر نشان می دهد که چگونه می توانید دسته ای از نمایه خود را انتخاب کنید ، مشاغل یا خالق باشید و حساب حرفه ای خود را بسازید.

اعتبار تصویر: توییتر

توییتر هرکسی را که از Twitter برای کار استفاده می کند به عنوان یک حرفه ای طبقه بندی می کند – برای واجد شرایط بودن برای یک حساب حرفه ای ، کاربران نباید سابقه نقض دستورالعمل ها را داشته باشند و باید معتبر باشند ، با نام حساب ، بیوگرافی و تصویر نمایه. این بدان معناست که هیچ شخصیت تخیلی ، حسابهای تقلید یا حساب حیوانات خانگی مجاز نیست (اما برخی از حیوانات خانگی به اندازه کافی از طرفداران اجتماعی برخوردار هستند تا صاحبان آنها را به درآمد برساند ، در این صورت … آیا سگ حرفه ای است؟ ?).

هنوز همه کاربران قادر به تغییر حساب کاربری حرفه ای نیستند. اما ، هنگامی که در دسترس است ، کاربران می توانند با کشیدن نوار کناری از جدول زمانی Home در برنامه ، یک برگه Twitter برای حرفه ای ها پیدا کنند. برگه “تغییر به حرفه ای” نیز در زیر تنظیمات نمایه ظاهر می شود. سپس ، دقیق ترین دسته و نوع حساب کسب و کار یا سازنده را انتخاب کنید. پس از تبدیل به یک حساب حرفه ای ، از شما خواسته می شود تا موضوعاتی را دنبال کنید ، توییتی را در یک کمپین تبلیغاتی تبلیغ کنید یا نمایه خود را با ماژول ها سفارشی کنید. این خدمات شامل یک ماژول درباره ، یک واحد فروشگاه و یک ماژول خبرنامه برای کاربران Revue است ، سرویس خبرنامه ای که توییتر در اوایل سال جاری به دست آورد.

حساب های حرفه ای توییتر می توانند ماژول هایی برای خرید ، خبرنامه آنها یا اطلاعات بیشتر در مورد تجارت خود اضافه کنند.

اعتبار تصویر: توییتر

اگر تصمیم گرفتید که شاید بیشتر یک توییتر آماتور هستید تا یک حرفه ای ، ممکن است با رفتن به ویرایش مشخصات ، حساب خود را به عقب برگردانید ، سپس نمایه حرفه ای را ویرایش کنید ، سپس نوع حساب را تغییر دهید. همچنین می توانید بین کسب و کار یا حساب ایجاد کننده جابجا شوید ، زیرا در این مرحله ، گاهی اوقات تشخیص آن دشوار است! توییتر نیز در آن نوشت سوالات متداول فقط می توانید یک حساب توییتر موجود را به یک حساب حرفه ای تبدیل کنید (برای شروع نمی توانید یک حساب جدید را حرفه ای کنید) ، و در حال حاضر ، توییتر برنامه ای برای اجازه تبلیغات به طور خاص برای حساب های حرفه ای ندارد.