توییتر برچسب‌های خبری «با بودجه دولت» را پس از NPR و سایر اخبار حذف می‌کند

توییتر پس از هفته‌ها بازی‌های واقعا احمقانه، برچسب‌های «رسانه‌های دولتی» را از همه حساب‌ها، از NPR گرفته تا اخبار وابسته به دولت چین، حذف کرد. توئیتر حتی به نظر می رسد حذف شده آن صفحه وب توضیح برچسب‌های «رسانه‌های با بودجه دولت».

کل این حماسه زمانی شروع شد که توییتر NPR را به عنوان “وابسته به دولت” نامگذاری کرد، نامی که توییتر برای نشریاتی که در آن دولت بر تصمیمات تحریریه اعمال نفوذ یا کنترل می کند، اختصاص می دهد. اما NPR حدود 1% از بودجه خود را از دولت دریافت می کند و با استقلال سردبیری فعالیت می کند. بنابراین، توییتر یک برچسب جدید «رسانه‌ای با بودجه دولت» برای NPR ایجاد کرد که کمی گمراه‌کننده‌تر است، اما همچنان می‌تواند به راحتی تصور اشتباهی در مورد صحت اخبارش به کاربران بدهد. NPR در نهایت توئیتر را ترک کرد و مدیر عامل آن گفت که ایمان خود را به تصمیم گیری در توییتر از دست داده است.

توییتر دوبرابر شد و برچسب‌های «با بودجه دولت» را به رسانه‌هایی مانند شرکت پخش کانادا (CBC)، شرکت پخش استرالیا (ABC استرالیا)، سرویس پخش ویژه استرالیا (SBS)، پخش عمومی RNZ نیوزیلند، SR Ekot سوئد و SVT اضافه کرد. ، و TV3.cat کاتالونیا.

توییتر در یک اقدام غیرمعمول به CBC یک برچسب “69% رسانه با بودجه دولت” اختصاص داد، زیرا این شبکه ادعا کرد که کمتر از 70٪ بودجه آن توسط دولت تامین می شود و همانطور که ما به خوبی می دانیم، مالک توییتر، ایلان ماسک نیز همین موضوع را دارد. حس شوخ طبعی به عنوان دانشجوی سال اول دبیرستان در Reddit. این امر باعث شد که CBC از NPR پیروی کند و توییتر را به کلی ترک کند.

و اکنون به دایره کامل رسیده ایم. برچسب‌های رسانه‌ای که از سوی دولت تامین مالی می‌شوند، درست مانند چک‌های آبی میراثی ناپدید شده‌اند. بنابراین می رود.