توییتر در حال آزمایش ویژگی ضد سوء استفاده به نام “حالت ایمنی”-TechCrunch است

جدیدترین آزمایش توییتر می تواند برای هر کسی که در این پلتفرم با آزار و اذیت روبرو است ، مدت ها انتظار تسکین یابد.

آزمایش محصول جدید ویژگی ای به نام “حالت ایمنی” را معرفی می کند که یک خط دفاعی موقت بین یک حساب کاربری و موج های مخرب سمی که توییتر به آن معروف است ، قرار می دهد. این حالت را می توان از منوی تنظیمات فعال کرد ، که روی یک فرآیند غربالگری الگوریتمیک کار می کند که سوء استفاده احتمالی را که به مدت هفت روز طول می کشد ، فیلتر می کند.

جرود دوهرتی ، سرپرست محصول توییتر گفت: “هدف ما این است که با کاهش شیوع و نمایان بودن اظهارات مضر ، از افراد در هنگام دریافت توییت ها بهتر محافظت کنیم.”

حالت ایمن به طور گسترده ای گسترش نمی یابد – به هر حال هنوز. این ویژگی جدید در ابتدا در دسترس افرادی خواهد بود که توییتر آن را “گروه بازخورد کوچکی” از حدود 1000 کاربر انگلیسی زبان توصیف می کند.

رویکرد الگوریتمی توئیتر هنگام تصمیم گیری در مورد آنچه که باید نمایش داده شود ، محتوای یک توییت – زبان نفرت انگیز ، ذکر نامهای تکراری ، بدون واکنش – و همچنین رابطه بین حساب و حسابهای پاسخ دهنده را ارزیابی می کند. این شرکت خاطرنشان می کند که حساب هایی که شما آنها را دنبال می کنید یا مرتباً توییت ها را مبادله می کنید ، مشمول ویژگی های مسدود کردن در حالت ایمن نمی شوند.

برای هرکسی که در گروه آزمایشی است ، می توان حالت ایمنی را در گزینه های حریم خصوصی و ایمنی تغییر داد. پس از فعال شدن ، حساب برای هفت روز آینده در حالت باقی می ماند. پس از پایان دوره هفت روزه ، می توانید دوباره آن را فعال کنید.

توییتر در خلق ویژگی جدید می گوید که با متخصصان بهداشت روانی ، ایمنی آنلاین و حقوق بشر صحبت کرده است. شرکایی که توییتر با آنها مشورت کرد توانستند با معرفی حساب هایی که ممکن است از این ویژگی سود ببرند ، در گروه آزمایشی اولیه مشارکت داشته باشند و این شرکت امیدوار است در آزمایش محصول جدید خود بر روزنامه نگاران زن و جوامع حاشیه نشین تمرکز کند. توییتر می گوید که با حساب هایی که معیارهای گروه آزمایشی را رعایت می کند تماس می گیرد – یعنی حساب هایی که اغلب در حال دریافت برخی از بدترین انگیزه های پلتفرم هستند.

در اوایل سال جاری ، توییتر اعلام کرد که در حال توسعه ویژگی های جدید ضد سوء استفاده است ، از جمله گزینه ای که به کاربران اجازه می دهد خود را از موضوعات برچسب زده شده “نادیده بگیرند” و راهی برای کاربران برای جلوگیری از ذکر مزاحمان سریالی به جلو. این شرکت همچنین به ویژگی ای مانند Safety Mode اشاره کرد که می تواند راهی برای رفع مشکلات در طول دوره های تشدید سوء استفاده به کاربران بدهد.

متأسفانه “آزار و اذیت توییتر” غیر معمول نیست. وقتی نفرت و سوءاستفاده به اندازه کافی بد می شود ، مردم تمایل دارند که توییتر را به طور کامل کنار بگذارند ، استراحت های طولانی مدت انجام دهند یا به طور کامل ترک کنند. این بدیهی است که برای شرکت نیز عالی نیست و در حالی که در ارائه راه حل های واقعی برای آزار و اذیت دیر می گذرد ، بدیهی است که از مشکل آگاه است و به دنبال راه حل های احتمالی است.