توییتر شروع به راه اندازی فضاهای بلیط پرداخت شده در iOS – TechCrunch می کند

توییتر امروز اعلام شد که برخی از میزبانان در Spaces ، ویژگی صوتی زنده آن ، اکنون می توانند دسترسی به فضاهای بلیت را بفروشند. برنامه های کاربردی برای فضاهای بلیت برای اولین بار در ماه ژوئن برای کاربران بالای 18 سال باز شد ، در 30 روز گذشته میزبان سه فضا بود و حداقل 1000 دنبال کننده داشتند.

یک نماینده توییتر به TechCrunch گفت: “ما در حال همکاری نزدیک با افرادی هستیم که قبلاً میزبان Spaces for Ticketed Spaces هستند.” توییتر از بیان این که این قابلیت تا کنون برای چه افرادی استفاده کرده است یا اینکه کاربران می توانند انتظار راه اندازی جهانی بیشتری داشته باشند ، خودداری کرد. در حال حاضر ، هر کسی در iOS می تواند بلیط Spaces را که توسط افرادی که به این ویژگی دسترسی دارند ، خریداری کند.

توییتر قبلاً بیان شده است 3 درصد از درآمد سازندگان از Ticketed Spaces کاهش می یابد. اما از آنجا که این ویژگی در حال حاضر فقط در iOS موجود است ، این بدان معناست که توییتر مشمول 30 درصد هزینه خرید درون برنامه ای اپل می شود ، بنابراین یک سازنده فقط 67 درصد از هر بلیط فروش را مشاهده می کند. اگر مجموع درآمد مادام العمر یک خالق در توییتر – از جمله Ticketed Spaces و Super Follows – از 50،000 دلار بیشتر باشد ، توییتر 3 درصد کارمزد خود را به 20 درصد افزایش می دهد.

فضاهای بلیط شده ، توییتر را جدا از رقبای صوتی زنده خود متمایز می کند. Clubhouse و Instagram به شنوندگان اجازه می دهند بلندگوها را نشان دهند یا در فضای صوتی زنده نشان دریافت کنند ، اما برنامه ها پیش فروش بلیط را فعال نکرده اند.