توییتر یادداشت های انجمن را برای تصاویر راه اندازی کرد

توییتر در تلاشی برای قرار دادن مسئولیت بیشتر بر نظارت جمع‌سپاری، یادداشت‌های انجمن را برای تصاویر موجود در پست‌ها راه‌اندازی کرده است. این شرکت قصد دارد به سناریوهای تصاویر تغییر شکل یافته یا تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی در سراسر پلتفرمی که عکس ها در آن پست می شوند رسیدگی کند. به عبارت دیگر، این پلتفرم می‌خواهد محتوایی مانند «بالنسیاگا پاپ» را که چند هفته پیش در فضای مجازی منتشر شد، پرچم‌گذاری کند. این پرتاب چند روز پس از آن صورت می گیرد که تصویری که توسط هوش مصنوعی درباره حمله به پنتاگون ایجاد شده بود، به سرعت پخش شد و حساب های کاربری برجسته آن را بازتوییت کردند.

توییتر گفت که یادداشت‌های نوشته شده برای یک تصویر در پست‌های «اخیر و آینده» حاوی آن ظاهر می‌شوند. در حال حاضر، این ویژگی در مرحله آزمایشی است و برای توییت هایی با تصویر تکی کار می کند.

این شرکت گفت که فقط مشارکت کنندگان Community Notes با یک امتیاز تاثیر – امتیازی که مفید بودن یادداشت‌های مشارکت‌کننده را اندازه می‌گیرد – از 10 می‌تواند گزینه‌ای برای ارسال یادداشت‌ها در مورد یک تصویر به جای یک توییت مشاهده کند. به این ترتیب، اگر سایر کاربران همان تصویر را توییت کنند اما با زیرنویس‌های متفاوت، یادداشت‌های انجمن یکسان باقی می‌مانند.

توییت‌هایی که حاوی تصاویر همراه با یادداشت هستند دارای برچسبی هستند که می‌گوید «این یادداشت درباره تصویر است و می‌تواند در توییت‌های دیگر از جمله تصویر نشان داده شود».

اعتبار تصویر: توییتر

شبکه اجتماعی گفت در حال کار بر روی گسترش این ویژگی برای پشتیبانی از ویدیوها و توییت‌ها با چند رسانه است. همچنین اشاره کرد که از آنجایی که این نسخه اولیه یادداشت‌های انجمن برای محتوای رسانه‌ای است، الگوریتم تطبیق ممکن است چند توییت را که شامل یک تصویر همراه با یادداشت‌ها است، از دست بدهد.

فریب حمله پنگاتگون که به سرعت گسترش یافت، ترکیبی از حساب‌های تایید شده پولی و تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی بود. با وجود حذف تصویر اصلی و توییت، این عکس همچنان در شبکه های اجتماعی دست به دست می شد. این موضوع به جعلی هم سرایت می کند تبلیغات تولید شده توسط هوش مصنوعی گمراه کردن مردم به این باور که شخصیت های برجسته ای مانند فوتبالیست سابق ایان رایت و آشپز گوردون رمزی از دنیا رفته اند

پس از تسلط ایلان ماسک بر توییتر، این شرکت به شدت به اعتدال انبوهی از طریق Community Notes تکیه کرد زیرا کارکنانی را که روی اعتماد و ایمنی کار می‌کردند برای کاهش هزینه‌ها رها کرد.

سال گذشته، توییتر یادداشت های انجمن را در سراسر جهان عرضه کرد. در اوایل سال جاری، پذیرش کمک های مالی از کشورهای مختلف را آغاز کرد. در ماه فوریه، توییتر قابلیتی را برای آگاه ساختن مردم از زمینه مرتبط با یک توییت ارائه کرد – شبکه اجتماعی زمانی که کاربر پستی را بازتوییت کرد یا برای دریافت یادداشت پس از این واقعیت پاسخ داد، شروع به ارسال نوتیفیکیشن کرد.