توییتر Super Follows تنها در حدود 6 هزار دلار+ در دو هفته اول خود تولید کرده است – TechCrunch

بستر سازندگان توییتر فوق العاده دنبال می کند بر اساس داده های اطلاعاتی برنامه که توسط Sensor Tower ارائه شده است ، در دو هفته اول حدود 6000 دلار از درآمد iOS ایالات متحده کمک کرده است. و تنها در کانادا حدود 600 دلار درآمد دارد. بخش کوچکی از این درآمد ممکن است به آن نسبت داده شود فضاهای بلیط دار، توییتر سایر خریدهای درون برنامه ای در ایالات متحده ارائه می شود – اما راهی وجود ندارد که این سهم توسط یک شرکت خارجی محاسبه شود.

توییتر ابتدا برنامه های خود را برای راه اندازی Super Follows در رویداد Analyst Day خود در ماه فوریه اعلام کرد ، جایی که این شرکت بسیاری از ابتکارات آینده خود را برای ایجاد جریان درآمد جدید توضیح داد.

امروزه تجارت توییتر به شدت به تبلیغات وابسته است و Super Follows یکی از معدود روش هایی است که هدف آن تنوع بخشیدن است. این شرکت در حال حاضر راهی را برای سازندگان ارائه می دهد تا هزینه دسترسی به رویدادهای زنده خود را با Ticketed Spaces دریافت کنند و در خارج از ایالات متحده ، توییتر آزمایش یک محصول برتر برای کاربران قدرتمند را آغاز کرده است. توییتر آبیبه

اعتبار تصویر: توییتر

اما Super Follows ، که سازندگان را هدف قرار می دهد ، تلاشی است که بیشترین جذابیت را برای کاربران اصلی دارد.

این برنامه همچنین برای سرمایه گذاری در اقتصاد رو به رشد خالق کار می کند ، جایی که تولیدکنندگان محتوا طرفداران خود را ایجاد می کنند ، سپس مستقیماً از طریق اشتراک درآمد ایجاد می کنند – در نتیجه وابستگی خود را به تبلیغات یا معاملات تجاری کاهش می دهند. پلتفرم هایی که آنها برای این تجارت استفاده می کنند کمی از سطح پایین خارج شده است تا به آنها در توسعه ابزارهای سازنده کمک مالی کند. (در مورد توییتر ، تنها 3 درصد کاهش می یابد.)

به نظر می رسد این ویژگی برای توییتر منطقی به نظر برسد ، پلتفرمی که از قبل به چهره های برجسته و افراد عادی اجازه می دهد در یک جدول زمانی مشابه سرگرم شوند و مکالمه داشته باشند. Super با دسترسی به طرفداران حتی بیشتر به سازندگان مورد علاقه خود – اعم از موسیقی دان ، هنرمند ، کمدین ، ​​اینفلوئنسر ، نویسنده ، بازی باز یا متخصص دیگر ، دسترسی پیدا می کند. این سازندگان می توانند قیمت اشتراک ماهانه 2.99 دلار ، 4.99 دلار یا 9.99 دلار را تعیین کنند تا به علاقه مندان دسترسی به محتوای اضافی ، “پشت صحنه” به انتخاب خود را داشته باشند. اینها عموماً به شکل توییت های اضافی ، پرسش و پاسخ ، و سایر تعاملات با مشترکین هستند.

اعتبار تصویر: توییتر

در راه اندازی ، توییتر Super Follows to را باز کرد مشتی خالق، از جمله حساب زیبایی و مراقبت از پوست MakeupforWOC؛ حساب طالع بینی TarotByBronx؛ تمرکز بر ورزش @ KingJosiah54؛ نویسنده myeshachou؛ شخصیت اینترنتی و پادکستر MichaelaOkla؛ شفا دهنده روحانی kemimarie؛ توییتر نمودارهای موسیقی chartdata؛ Twitch streamers FaZeMew، VelvetIsCake، @MackWood1، GabeJRuiz، و Saulsrevenge؛ کاربران یوتیوب DoubleH_YT، LxckTV، و PowerGotNow؛ و معامله گران رمزنگاری itsALLrisky و @moon_shine15؛ درمیان دیگران. توییتر می گوید در مجموع کمتر از 100 سازنده به Super Follows دسترسی دارند.

در حالی که دسترسی در سمت ایجاد محدود است ، توانایی مشترک شدن در سازندگان محدود نیست. هر کاربر توییتر iOS در ایالات متحده یا کانادا می تواند هر تعداد از حساب های سازنده پشتیبانی شده را “Super Follow” کند. در ایالات متحده ، توییتر دارای 169 میلیون کاربر فعال روزانه است که می توانند از سه ماهه دوم سال 2021 درآمدزایی کنند. البته ، فقط برخی از زیرمجموعه های آنها کاربران iOS خواهند بود.

با این حال ، توییتر به راحتی می تواند میلیون ها نفر را برای میلیون ها مشتری بالقوه برای بستر Super Follow خود در هنگام راه اندازی حساب کند. درآمد فعلی آن نشان می دهد که احتمالاً فقط هزاران مصرف کننده این کار را انجام داده اند ، زیرا بسیاری از خریدهای درون برنامه ای برای تولیدکنندگان محتوا با قیمت پایین تر ارائه شده است.

اعتبار تصویر: برج سنسور

Sensor Tower خاطرنشان می کند که 6000 دلار هزینه مصرف کننده ایالات متحده برای iOS در دو هفته اول سپتامبر (1 تا 14 سپتامبر) محاسبه شد. قبل از این دوره ، کاربران iOS ایالات متحده از 25 تا 31 آگوست فقط 100 دلار هزینه کردند – رقمی که نشان می دهد هزینه کاربر در فضاهای بلیط در آن زمان مشخص شده است. به عبارت دیگر ، سهم درآمد Tickets Spaces در مجموع 6000 دلار در هزینه های مصرف کننده iOS احتمالاً بسیار اندک است.

در کانادا ، بازار دیگری که Super Follow هم اکنون در دسترس مشترکین است ، درآمد خرید درون برنامه ای توییتر از iOS از 1 سپتامبر تا 14 سپتامبر 600 دلار ناچیز بود. (این شامل درآمد اشتراک Twitter Blue نیز می شود در حال آزمایش در کانادا و استرالیا.)

در سراسر جهان ، کاربران توییتر در iOS در همان زمان 9000 دلار هزینه کردند که شامل سایر درآمدهای Ticketed Spaces و آزمایشات سرویس برتر آن ، Twitter Blue می شود. (Tip Jar توییتر ، راهی برای پرداخت مستقیم به سازندگان ، از طریق خریدهای درون برنامه ای کار نمی کند).

برخلاف سایر محصولات توییتر که با مشاهده کارهایی که کاربران قبلاً انجام می دادند – مانند استفاده از هشتگ ها یا بازنویسی مجدد محتوا – توسعه یافت – بسیاری از ویژگی های جدیدتر توییتر تلاش برای بازتعریف موارد استفاده از پلتفرم آن است. با هجوم گسترده محصولات ، توییتر اخیراً ابزارهایی را نه تنها برای سازندگان ، بلکه برای تجارت الکترونیک نیز راه اندازی کرده است. سازماندهی مطالب خواندن، مشترک شدن در خبرنامه ها، معاشرت در جوامع، چت از طریق صدا، محتوای بررسی واقعیت ، همگام شدن با روندها، خصوصی صحبت کردن، و بیشتر.

موضع توییتر درباره شروع کندتر Super Follows این است که هنوز برای انجام هرگونه تصمیم گیری زود است. اگرچه این امر عادلانه است ، اما ارزش ردیابی پذیرش را نیز دارد تا ببینیم آیا محصول جدید کشش سریع و سریع را داشته است یا خیر.

یک سخنگوی توییتر می گوید: “این فقط شروع Super Follows است” و در مورد ارقام Sensor Tower اظهار نظر کرد. هدف اصلی ما این است که اطمینان حاصل شود که سازندگان برای موفقیت آماده شده اند ، بنابراین ما در اولین تکرار با گروه کوچکی از خالقان همکاری می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که آنها بهترین تجربه را با استفاده از Super Follows دارند تا قبل از اینکه به طور گسترده ای منتشر شویم. “

این سخنگو همچنین خاطرنشان کرد که دنبال کننده های فوق العاده توییتر برای کمک به سازندگان برای کسب درآمد بیشتر در مقیاس بندی راه اندازی شده است.

“با Super Follows ، افراد واجد شرایط هستند تا 97 of از درآمد پس از هزینه های خرید درون برنامه ای را بدست آورند تا 50،000 دلار درآمد مادام العمر به دست آورند. آنها پس از 50،000 دلار درآمد مادام العمر ، می توانند تا 80 of درآمد را پس از هزینه خرید درون برنامه ای به دست آورند. “