توییتر Ticketed Spaces را برای کاربران Android در ایالات متحده به ارمغان می آورد – TechCrunch

توییتر دارد اعلام کرد که Ticketed Spaces پولی طی چند روز آینده به کاربران اندروید در ایالات متحده می آید. میزبان در Spaces ، ویژگی اتاق صوتی زنده توییتر ، اکنون می تواند دسترسی به فضاهای بلیت را بفروشد. عرضه اندروید پس از عرضه اولیه Ticketed Spaces برای کاربران iOS در اواخر ماه اوت انجام می شود.

برنامه های کاربردی برای Ticketed Spaces برای اولین بار در ماه ژوئن برای کاربران iOS و Android که بیش از 18 سال دارند باز شد ، در 30 روز گذشته میزبان سه Spaces بود و حداقل 1000 دنبال کننده داشت. توییتر در حال حاضر کاربران اندرویدی را تشویق می کند تا برای فضاهای بلیط اقدام کنند و در مورد ویژگی جدید بازخورد ارائه دهند.

غول رسانه های اجتماعی خاطرنشان می کند که این ویژگی راهی برای حمایت از سازندگان برای زمان و تلاش آنها در میزبانی و تعدیل مکالمات عمومی است. سازندگان می توانند از فضاهای بلیط برای میزبانی کارگاه ها ، گفتگوها یا ملاقات و خوش آمد گویی با کاربران استفاده کنند. توییتر قبلاً بیان شده است 3 درصد از درآمد سازندگان از Ticketed Spaces کاهش می یابد.

اگر یک Space یک فضای بلیط باشد ، کاربران گزینه ای برای خرید بلیط بابت مبلغی که میزبان تعیین کرده است مشاهده می کنند. همچنین ممکن است کاربران برای خرید بلیط از یک شرکت کننده در Ticketed Space از طریق DM با پیوند دریافت کنند.

Ticketed Spaces به توییتر کمک می کند تا خود را از رقبای خود ، Clubhouse و Instagram متمایز کند ، زیرا هیچ کدام از دو پلتفرم از ویژگی پیش فروش بلیط استفاده نکرده اند.