توییت‌های حلقه توییتر دیگر آنقدر خصوصی نیستند

PSA: تاریک ترین اسرار خود را در حلقه توییتر خود پست نکنید.

تعداد زیادی از کاربران توییتر باگی را گزارش می‌کنند که در آن توییت‌های Circle – که قرار است به یک گروه منتخب مانند داستان دوستان نزدیک اینستاگرام برسد – در جدول زمانی For You ایجاد شده به‌صورت الگوریتمی ظاهر می‌شوند. این بدان معناست که پست‌های ظاهراً خصوصی شما ممکن است برای دستیابی به مخاطب ناخواسته، محدودیت را نقض کنند، که می‌تواند به سرعت باعث ایجاد موقعیت‌های ناراحت کننده شود.

وقتی توییتی از شخصی که دنبال می‌کنم در تایم لاین For You من ظاهر شد، این اشکال را مشاهده کردم، اما با وجود عمومی بودن حساب آن شخص، دکمه ریتوییت غیرفعال شد. وقتی روی توییت کلیک کردم ناپدید شد. من از توئیتر پرسیدم که آیا آن پست برای حلقه آنها در نظر گرفته شده است – که من در آن نیستم – و آنها تأیید کردند که این مورد است.

در این مثال، توییت آنها اهمیت چندانی نداشت – آنها پست هایی را در مورد احساس نادیده گرفتن تماشای “Succession” ارسال کردند (راستش، همان). اما برای کاربرانی که در مورد شغل خود شکایت می کنند، شایعات در مورد علاقه خود یا حتی برهنگی خود را ارسال می کنند، این اشکال می تواند عواقب جدی داشته باشد.

TechCrunch با کاربران متعددی صحبت کرده است که این مشکل را نیز دست اول تجربه کرده اند. زیاد بیشتر دارند گزارش شده است اشکال در توییت های آنها اغلب، به نظر می‌رسد که توییت‌های Circle در جدول زمانی For You برای کاربرانی که پوستر را دنبال می‌کنند، اما در حلقه خود نیستند، ظاهر می‌شود. برخی دیگر گزارش داده اند که توییت های حلقه آنها حتی فراتر از کسانی است که آنها را دنبال می کنند.

“به نظر می رسد توییتر آشکارا در فیلتر کردن محتوای خصوصی قبل از ارائه آن به کاربران شکست خورده است.” تئو براونخالق و مهندس سابق توییچ به TechCrunch گفت. توییتر اخیرا کد منبع پشت الگوریتم توصیه خود را فاش کرده است که از چندین مدل برای منبع، رتبه بندی و فیلتر کردن توییت ها استفاده می کند. براون این فرضیه را مطرح کرد که مدل منبع در حال نمایش محتوای خصوصی است، اما این توییت های خصوصی به اندازه کافی فیلتر نمی شوند.

ایلان ماسک، مالک توییتر در یک فضای توییتری گفت: «انتشار اولیه به اصطلاح الگوریتم ما بسیار شرم آور خواهد بود و مردم اشتباهات زیادی را پیدا خواهند کرد، اما ما آنها را خیلی سریع برطرف خواهیم کرد. متأسفانه نمی‌توان از توییتر درخواست تأیید کرد، زیرا تیم روابط عمومی آن اخراج شده است و اکنون ایمیل مطبوعاتی با یک ایموجی پوپ پاسخ خودکار می‌دهد. اما بر اساس سوابق توییتر تحت مالکیت ماسک، تعجب آور است که این باگ زودتر برطرف شود – و به نظر می رسد که “Chief Twit” توجه او را بر روی سایرین متمرکز کرده است. تلاش های فوری تر.

حلقه توییتر برای ماه‌ها باگ بوده است، اما تاکنون، شواهد قابل‌توجهی مبنی بر اینکه پست‌های دایره خصوصی مرتباً محدودیت را نقض می‌کنند، وجود نداشت. همانطور که TechCrunch دو ماه پیش گزارش داد، توییت‌های Circle اغلب بدون بنر سبز نشان داده می‌شوند که نشان می‌دهد فقط با این مخاطبان منتخب به اشتراک گذاشته می‌شوند. با این حال، این توییت‌ها هنوز هم فقط برای افراد موجود در حلقه نشان داده می‌شوند، و می‌توانید بفهمید که توییت‌های حلقه هستند، زیرا امکان بازتوییت وجود ندارد. در حالی که این باگ به خودی خود نگران کننده بود، این نقصی که توییت های خصوصی را فاش می کند حتی خطرناک تر است.

پس از اخراج بسیاری از مهندسان، کد توییتر کاملاً محفوظ نبوده است. برای مثال، مشاهده توییت‌هایی از سوی افرادی که شما را بلاک کرده‌اند ممکن است، که یکی دیگر از نگرانی‌های جدی برای حفظ حریم خصوصی است.

همه ما می دانیم که باید مراقب صحبت هایمان در اینترنت باشیم. در توییتر، بیشتر مراقب باشید – تفکرات خصوصی شما دیگر آنقدر که فکر می کنید خصوصی نیستند.