ثبت IPO نوبانک به ما نگاهی به اقتصاد نئوبانک می دهد – TechCrunch

به عنوان نئوبانکینگ رونق به مجموعه ای از بانک های دیجیتال بزرگ تبدیل شده است، ما به آرامی تصویر بهتری از اقتصاد چنین تلاش های تجاری دریافت می کنیم. چیم بود در اوایل به بازار گفت که EBTIDA مثبت استبه عنوان مثال، برخلاف نئوبانک های اروپایی کم سودتر.

IPO آتی Nubank – از نظر فنی عرضه عمومی Nu، اما ما فقط برای سادگی می گوییم Nubank – اطلاعات و جزئیات بیشتری را در مورد عملیات یک نئوبانک در مقیاس به ما ارائه می دهد. با تشکر از بایگانی جدید آن.


صرافی استارت آپ ها، بازارها و پول را بررسی می کند.

آن را هر روز صبح در TechCrunch+ بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


به عنوان یک خبر خوب برای همتایان خود که ممکن است به دنبال انتشار عمومی باشند، به نظر می رسد اعدادی که Nubank به اشتراک گذاشته است منطقی برای تجارت هستند.

به مرور زمان یادداشت های بیشتری در مورد عرضه شرکت، سهامداران آن، خطوط تجاری متفاوت آن و موارد دیگر خواهیم داشت. امروز صبح، ما در حال محدود کردن تمرکز خود به اقتصاد کلان نئوبانکینگ هستیم و با بررسی سلامت مالی کل نوبانک به پایان می‌رسانیم. در پایان فقط یک ثانیه وقت می گذاریم تا چند علامت ارزش گذاری را در برابر آنچه پیدا می کنیم آزمایش کنیم.

ساختن یک نئوبانک در مقیاس ارزان نیست. استارت آپ ها و تک شاخ های پیشرو در بازار، مبالغ زمین ساختی سرمایه را برای رسیدن به جایگاه امروزی جمع آوری کرده اند. اما آن همه پول نقد برای آنها چه خرید؟ در مورد نوبانک، بسیار زیاد است.

اقتصاد نئوبانکینگ

نوبانک یکی استباارزش‌ترین استارت‌آپ‌های جهان، با بیش از 40 میلیون کاربر در سراسر برزیل، و همچنین مکزیک و کلمبیا.

نئوبانک‌ها را می‌توان مانند هر محصول مصرفی از دریچه‌های هزینه‌های جذب مشتری، کسب درآمد و فعالیت مشتری و درآمدهای بلندمدت مشاهده کرد. ما می‌خواهیم بدانیم نوبانک برای جذب کاربران جدید چه هزینه‌ای می‌پردازد، استفاده از محصول و نرخ آن چگونه به درآمد تبدیل می‌شود، و این غول فین‌تک چقدر می‌تواند کاربران را برای افق زمانی طولانی‌تر خوشحال کند.

هزینه های جذب مشتری

نوبانک به هزینه های جذب مشتری (CAC) افتخار می کند. این شرکت در پرونده F-1 خود بیان می کند که CAC آن “5.0 دلار آمریکا به ازای هر مشتری بود که بازاریابی پولی تقریباً 20٪” را برای سه سه ماهه اول سال 2021 تشکیل می داد. رک و پوست کنده این کمتر از چیزی است که ما پیش بینی می کردیم.