ثروتمند و نگران دنیا؟ پول خود را در محل مورد نظر خود قرار دهید – TechCrunch

کودکان ، فناوری آب و هوا و قدرت

گرفتن کوچک دور زدن امروز از موضوعات سنتی Exchange – بعداً به اخبار IPO خواهیم رسید – تا به طور مختصر در مورد آب و هوا ، فناوری آب و هوا و بدبینی صحبت کنیم.

هفته گذشته در پادکست ، خدمه Equity کمی وقت گذاشتند تا تأثیرات کل کره زمین را که گرمایش ما در سالهای آینده متحمل خواهد شد-و نقش استارتاپ ها در مبارزه با تغییرات آب و هوایی ایفا کنند. برخی از شرکتهای دلگرم کننده در ترکیب وجود دارد ، از جمله Droneseed ، که ما همه آنها را دوست داشتیم.


بورس استارتاپ ها ، بازارها و پول را بررسی می کند.

هر روز صبح آن را در Extra Crunch بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


سپس دوباره ، چه کسی از ایده تیراندازی به بذر از هواپیماهای بدون سرنشین به جنگل های جدید استفاده نمی کند؟ اگر تا به حال در یک روز درختکاری شرکت کرده اید ، استفاده از یک هواپیمای بدون سرنشین به جای دستان شما یک ایده فوق العاده درخشان به نظر می رسد. من کار را با دست انجام داده ام ، و واقعاً نمی توانم آن را توصیه کنم.

TechCrunch’s دارای کیرستن کوروسک یک مقاله طولانی و نسبتاً خوب در زمینه فناوری آب و هوا نوشت ، که توصیه می کنم اگر می خواهید کمی در این زمینه عمیق تر شوید ، آن را مطالعه کنید.

همه اینها به این معناست که: برخی از استارتاپ ها در حال کار روی شرکت هایی هستند که می توانند سود ببرند در حالی که به مبارزه با جزر و مد افزایش می یابند ، آتش سوزی های مکرر و طوفان های قوی تری که در دهه های آینده به راه خواهند افتاد. این بدان معناست که بچه ها زندگی سخت تری نسبت به آنچه من یا شما از آن لذت برده ایم خواهند داشت. به خصوص اگر شما بزرگتر از من هستید.

در آن طرز فکر خاص بود که در آخر هفته کمی تفسیر از رئیس سابق Y Combinator ، سام آلتمن دیدم که از دریچه گفتگو با برخی از افراد جوان به موضوع تغییرات آب و هوا پرداخت.

اینجاست مجموعه توئیت ها:

چند موضوع وجود دارد که ارزش کشیدن دارند ، اما ما در حال حاضر توجه خود را بر عنصر بدبینی جوانان متمرکز کرده ایم.

طبق یادداشت آلتمن ، دانشجویان هوشمند دانشگاه نگران تغییرات آب و هوایی هستند ، که از نظر آنها تغییرات غیرقابل توقف و فوری است. و به گفته رئیس OpenAI ، دانشجویان کالج اقدام شخصی انجام می دهند – بچه دار نمی شوند – برای فشار بر تغییراتی که ممکن است تغییرات آب و هوایی را متوقف یا معکوس کند. من می گویم تغییرات ساختاری.