جان فولی ، مدیرعامل Peloton در مورد تغییر وضعیت تناسب اندام متصل – TechCrunch

“بی سابقه” فقط شروع می شود برای خراشیدن سطح این یک سال و نیم گذشته. در حالی که جمعیت جهان برای تطبیق با بزرگترین بیماری همه گیر در یک قرن تلاش می کردند ، صنایع کل ساخته و شکسته شدند. تناسب اندام متصل به طور قاطع در دسته ای که آن را ایجاد کرده است قرار می گیرد.

منصفانه است که بگوییم سالهای 2020 و 2021 برای تناسب اندام خانگی دگرگون کننده بوده است. سالها صرف ساخت محصولاتی شد که به هر کسی اجازه می داد در خانه تمرین کند ، سودهای هنگفتی پرداخت ، زیرا مردم در تلاش بودند تا در میان تعطیلی سالن های بدنسازی و افزایش چشمگیر شیوه های زندگی کم تحرک ، روشهای جایگزین برای ورزش پیدا کنند.

البته هیچ کس ریشه در همه گیری ندارد ، اما برای شرکت هایی مانند Peloton ، زمان بندی بهتر از این نمی تواند باشد. بسیاری از افرادی که قصد خرید تردمیل گران قیمت یا دوچرخه ثابت را داشتند ، به دلیل کاهش گزینه های شخصی خود ، از حاشیه رانده شدند. در ماه فوریه ، این شرکت اعلام کرد تعداد مشترکان آن به 1.67 میلیون نفر افزایش یافته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 134 درصد افزایش یافته است.

اما در چند سال گذشته همه چیز برای این شرکت بی دردسر نبوده است. از افزایش رقابت و مشكلات اولیه زنجیره تامین گرفته تا فراخوان تردمیل كه صنعت را تكان داد ، اخیراً چندین موانع در مسیر صعود این شركت ایجاد شده است.

جان فولی ، مدیرعامل Peloton در ابتدا گزارشات کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی ایالات متحده (CPSC) را پس زد ، اما سرانجام موافقت کرد که Tread+ خود را در ماه مه پس از گزارش 70 مورد مجروح شدن ، از جمله مرگ یک کودک شش ساله ، فراخواند.

در TechCrunch Disrupt 2021 این هفته ، فولی – به همراه جنیفر کوتر ، مدیر ارشد محتوا در Peloton – در مورد مسائل ایمنی وسیع تر با این گروه بحث کرد و خاطرنشان کرد که شرایط ناگوار پشت فراخوان ، شرکت را مجبور کرده است که نگاه دقیق تری به ایمنی محصول داشته باشد.