جدیدترین Echo Show آمازون یک قاب عکس دیجیتال 15 اینچی است که روی دیوار نصب شده است-TechCrunch

آمازون به تازگی جدیدترین – و بزرگترین – اضافه شده به خانواده Echo Show را جمع بندی کرد. Echo Show 15 فناوری صفحه نمایش هوشمند این شرکت را در قالب یک صفحه نمایش 15.6 اینچی 1080p به دیوار می آورد که به عنوان یک قاب تصویر دیجیتال عظیم عمل می کند.

دستگاه 250 دلاری مطمئناً رویکرد جدیدی برای خط رو به رشد است که در حال حاضر شامل Echo Show 5 ، Echo Show 8 و Echo Show 10 (همچنین 250 دلار قیمت دارد) ، که برخی از ابروها را با یک صفحه چرخشی که موضوع آن را در اطراف اتاق دنبال می کند ، بالا برد. به دستگاه جدید آن را با افزودن Visual ID ارتقا می دهد ، که از تشخیص چهره برای شناسایی یک موضوع و ارائه محتوای سفارشی به آنها استفاده می کند.

اعتبار تصویر: آمازون

این تجربه بر اساس صفحه اصلی قابل تنظیم طراحی شده است که به عنوان یک کنترل پنل برای اکوسیستم خانگی Alexa عمل می کند. این امر تا حد زیادی از طریق ابزارک های قابل تنظیم انجام می شود ، که به شما امکان می دهد مواردی مانند رویدادهای تقویم ، لیست کارها و دستورالعمل ها را اضافه کنید-به طور موثر به عنوان یک تخته سفید دیجیتال یا مجموعه ای از آهنرباهای یخچال عمل می کند. این لیست همچنین شامل کنترل خانه های هوشمند ، از جمله خوراک های دوربین های امنیتی و زنگ های دیجیتالی درب ها است که به عنوان یک ویجت واحد قرار گرفته اند.

چیزی که Echo Show 15 در بیل دارد ، کل املاک و مستغلات است. این بدان معناست که هنگامی که در یک سرویس خاص و به عنوان مثال هشدار زنگ ویدئویی ظاهر می شوید ، می توانید یک سری اطلاعات مختلف را همزمان دریافت کنید ، هر چند جلوه کاشی کاری یا استفاده از تصویر در تصویر. در واقع ، این رویای چیزی شبیه به جلد یخچال های هوشمند سامسونگ است ، بدون آنکه مجبور باشید برای دستگاهی با دوربین های داخلی چند هزار دلار هزینه کنید.

فراتر از آن ، دستگاه می تواند تقریباً هر کاری را که از Echo Show انتظار دارید انجام دهد ، اساساً به عنوان یک تلویزیون آشپزخانه بزرگ کار می کند. که شامل پخش Prime Video ، Netflix ، Hulu و Sling TV می شود. آخرین مورد به زودی همراه با محتوای TikTok ، که در صورت تمایل شما می توانید آن را در صفحه 15.6 اینچی مشاهده کنید ، به زودی منتشر می شود.

اعتبار تصویر: صفحه نمایش 1080p با بلندگوهای جانبی همراه است. آنها احتمالاً ترفندهایی را برای کلیپ های کوتاه انجام می دهند ، اما اگر قصد پخش موسیقی یا تماشای فیلم یا تلویزیون برای مدت طولانی را دارید ، احتمالاً می خواهید به بلندگوی Echo یا Bluetooth دیگر متصل شوید.

اگر در اینجا شرایط قاب تصویر را رعایت می کنیم ، یک دوربین روی صفحه وجود دارد که در قاب قابل توجه-یا “تشک” تعبیه شده است. من از استفاده از حاشیه سفید در این مورد ، که وجود دوربین پنج مگاپیکسلی در گوشه بالایی را برجسته می کند ، قدردانی می کنم. بدون شک وجود یک دوربین تقریباً مخفی می تواند س questionsالات بیشتری را در مورد حریم خصوصی ایجاد کند ، اما حداقل در اینجا یک دایره سیاه قابل مشاهده در زمینه سفید ، در کنار یک صفحه نمایش چشمک زن 15.6 اینچی است.

اعتبار تصویر: آمازون

از این دستگاه می توان برای چت ویدئویی استفاده کرد ، که در نهایت می تواند محصول را به یک پیشنهاد جالب تبدیل کند زیرا آمازون پیشنهاد Alexa for Business خود را به عنوان روشی برای ترکیب بیشتر سخت افزار خود در تنظیمات کار پیش می برد. من می توانم محصولی مانند این را به عنوان یک دستگاه کنفرانس تلفنی (نسبتاً) کم هزینه برای شرکتهایی با بودجه محدود و اتاقهای کنفرانس متعدد ببینم. در صورت عدم استفاده ، می تواند آب و هوا و رویدادهای شرکتی یا رزرو اتاق در تقویم را به شما ارائه دهد. جالب خواهد بود که ببینیم آیا آمازون با جدیت بیشتری به دنبال بخش فناوری اطلاعات در اینجا می رود.

یک دکمه شاتر فیزیکی روی دوربین وجود دارد تا دوربین را بپوشاند – اما به طور حدی ، من می گویم که اگر در Airbnb با یکی از این موارد نصب شده بودم ، من آن مردی بودم که آن را از برق بکشید و آن را به دیوار بچرخاند. البته ، من نیز فردی بودم که از ویژگی محوری صورت Echo Show 10 بسیار غافلگیر شده بودم ، بنابراین آن را هرطور که می خواهید در نظر بگیرید. وقتی آمازون سال گذشته این ویژگی را اعلام کرد ، آنها سریع متوجه شدند که از جزئیات صورت خاصی برای ردیابی استفاده نمی کند.

اعتبار تصویر: آمازون

آمازون در اینجا به سرعت توجه می کند که Visual ID از کاربر می خواهد که شرکت کند و چهره خود را ثبت کند. در صورت داشتن هرگونه فکر دوم ، کاربران می توانند مشخصات خود را در دستگاه یا از طریق برنامه Alexa حذف کنند. پیش بینی می کنم این ویژگی در محصولات مختلف شرکت با دوربین های داخلی فراگیر شود. این صفحه نمایش از تراشه چهار هسته ای AZ2 آمازون با پردازنده عصبی داخلی-جانشین AZ1 سال گذشته استفاده می کند. تراشه سفارشی طراحی شده است تا بیشتر پردازش را روی صفحه انجام دهد ، به این معنی که داده های Visual ID را به ابر ارسال نمی کند. با این حال ، با توجه به سابقه طولانی آمازون با تشخیص چهره ، بدون شک این ویژگی باعث نگرانی مدافعان حریم خصوصی می شود.

Show 15 دارای به روزرسانی ویژگی تشخیص صدا است که در اوایل سال جاری به صورت بتا عرضه شد. در زمان عرضه ، این پیشنهاد برای تشخیص صداهای خاص مانند شیشه شکسته یا گریه نوزاد طراحی شده بود ، در این هنگام هشدار را به صاحب حساب ارسال می کند. افزودنی جدیدی به نام Custom Sounds ، در عین حال ، می تواند به طور م theثر سیستم را برای هشدارها با درخواست دستگاه برای گوش دادن آموزش دهد.

اعتبار تصویر: آمازون

Echo Show 15 250 دلار قیمت دارد و اواخر امسال در دسترس خواهد بود. من نمی توانم در مورد کیفیت ساخت اینجا صحبت کنم ، زیرا در واقع محصول را از نزدیک ندیده ام ، اما از نظر قیمت ، می توان به چیزی فراتر از یک قاب عکس دیجیتالی مقیاس دار امیدوار بود – مخصوصاً با توجه به این واقعیت که این محصول برای آویزان کردن روی یک قاب طراحی شده است. در حالی که یا همیشه روی یک پیشخوان یا میز بنشینید. این به طور م theثر نقطه مقابل بلندگوهای هوشمند اولیه است که کم و بیش برای محو شدن در پس زمینه طراحی شده اند. پایه های پیشخوان و پایه های کابینت نیز در دسترس خواهند بود ، اما جداگانه فروخته می شوند.

رویداد سخت افزاری آمازون پاییز 2021