جذب سرمایه برای استارتاپ شما؟ ما شما را در TechCrunch Disrupt 2021 تحت پوشش قرار می دهیم – TechCrunch

جمع آوری کمک های مالی بخش مهمی از ایجاد یک استارتاپ موفق است و خواه به دنبال اطلاعاتی در مورد آخرین روندها ، بودجه جایگزین یا نحوه تنظیم دقیق شرایط خود برای جذب سرمایه گذاران باشید ، این و موارد دیگر را در TechCrunch خواهید یافت. اختلال در 2021 در 21-23 سپتامبر.

اختلال همیشه از کارشناسان ، بینندگان ، بنیانگذاران ، سرمایه گذاران و سازندگان برتر استفاده می کند تا بینش ها ، نکات و توصیه های عملی خود را به اشتراک بگذارند. امسال هیچ تفاوتی ندارد و شما می توانید از بین بیش از 80 سخنرانی ، رویداد و جلسه جلسات در طول سه روز کامل انتخاب کنید.

مختل کننده باشید: امروز پاسپورت خود را با کمتر از 100 دلار خریداری کنید و آماده یادگیری و ارتباط با یک جامعه جهانی استارتاپ شوید.

پول باعث می شود جهان دور و بر شود (فقط از لیزا مینلی بپرسید) ، و ما فقط نمونه ای از جلسات متمرکز بر جمع آوری سرمایه را برای کمک به شما در سفر مالی خود در Disrupt برجسته می کنیم.

برای افزایش آمادگی دارید؟ در اینجا فقط یک نمونه از دانش جمع آوری کمک های مالی است که می توانید بدست آورید – روزها و زمانهای خاصی را که در دستور کار Disrupt 2021 ذکر شده است ، خواهید یافت.

چگونه اولین دلار خود را افزایش دهیم

تصمیم گیری در مورد نحوه تأمین بودجه اولیه خود همیشه یک موضوع پیچیده است ، زیرا حرکت اشتباه می تواند بر شرکت جوان شما تأثیر منفی بگذارد. در این جلسه ما از نینا آچادجیان از Index Ventures ، از Luciana Lixandru از Sequoia Capital و از Rebecca Lynn از Canvas Ventures – کارشناسانی که چندین شرکت را از اولین تا آخرین جمع آوری کمک های مالی محافظت کرده اند ، خواهیم شنید.

نحوه کنار گذاشتن سرمایه سنتی

در سال 2021 ، سرمایه گذاری خطرپذیر هرگز زیادتر نبود ، اما برخی از بنیانگذاران هنوز نمی توانند به شبکه ها نفوذ کنند یا دریافته اند که جمع آوری کمک های سنتی بهترین راه برای تجارت آنها نیست. خوشبختانه ، تکنیک های جایگزین جمع آوری کمک های مالی در حال جمع آوری است زیرا بنیانگذاران راهی برای جمع آوری پول نقد پیدا می کنند که از داستان های موفقیتی استارتاپ در گذشته متفاوت است. با هری هرست از پیپ ، آرون ماتیو از Accel و Michele Romanow از Clearco همراه شوید تا در مورد گزینه های جایگزین جمع آوری کمک بیشتر بدانید.

شما دانه خود را بالا برده اید – حالا چه؟ آماده شدن برای سری A شما

شما اولین مانع را برطرف کردید: بودجه اولیه در بانک است. شما استعدادهای بیشتری را استخدام می کنید ، شروع یک محصول نهایی را با شواهد واضح برای کشش می بینید و رشد مطلوبی را تجربه می کنید که قبلاً دور از دسترس بود. قبل از آنکه بدانید ، تصمیم برای جمع آوری رقابتی که در دور رقابت قرار دارد ، به شما خیره شده است. به David Lee در کنار بنیانگذاران Kadie Okwudili (Agapé) ، Andy Hoang (Aviron) و Jim Bugwadia (Nirmata) بپیوندید تا در مورد آموخته ها و تفاوت های پل زدن Seed به سری A. که توسط Samsung Next ارائه شده است بحث کنند.

برای جمع آوری وجوه مورد نیاز برای جمع آوری کمک های اولیه

هر بار که بنیانگذار تأمین مالی می کند ، معمولاً یک هدف دارند: رشد. اما این در واقع به چه معناست؟ و چگونه می توانید سرمایه جدید خود را بین اهداف مختلفی که استارتاپ شما در حال دستیابی به آن است تقسیم کنید؟ در این پانل ، که شامل هنری پیر ژاک از هارلم پایتخت ، ریچارد کربی از Equal Ventures و نیشا دوآ از BBG Ventures است ، خواهید آموخت که چگونه سرمایه گذاری خود را به بهترین نحو خرج کنید ، باند را با سختی راه اندازی کلاسیک متعادل کنید.

چگونه فهرست عمومی 4.5 میلیارد دلاری Circle باعث افزایش جذب سرمایه برای استارتاپ می شود

Circle SeedInvest را در سال 2019 خریداری کرد ، به عنوان یک گام بیشتر در جهت تحقق چشم انداز خود در مورد یک سیستم مالی بازتر ، جهانی ، متصل و فراگیر. Circle اخیراً برنامه های خود را برای تبدیل شدن به یک شرکت عمومی 4.5 میلیارد دلاری با بیش از 1 میلیارد دلار سرمایه جدید اعلام کرد. در این جلسه ، Jeremy Allaire ، مدیرعامل و موسس Circle و رایان Feit ، مدیرعامل و بنیانگذار SeedInvest ، تکامل این دو شرکت و چگونگی برنامه Circle و SeedInvest برای جمع آوری کمک های آنلاین برای سریعتر و سریعتر شدن آن را تجزیه می کنند. برای کارآفرینان راحت تر است ارائه شده توسط SeedInvest.

ایجاد یک عرشه پیچ که نمی توان نادیده گرفت

ممکن است سرمایه گذاران به دنبال داغ ترین معاملات باشند ، اما برای بنیانگذاران که چشم انداز استارتاپ خود را می فروشند ، هرگز مهمتر از همه ارتباط آن با واضح ترین شکل ممکن اعلام نشده است. اعضای گروه ما از کارشناسان عرشه – مرسدس بنت Lightspeed Venture Partners ، مار هرشسون Pear VC و صبا کریم Techstars – به بررسی موارد ضروری ، غیر ضروری و آنچه می تواند همه تفاوت را در عرشه بعدی شما ایجاد کند ، پرداختند.

TechCrunch Disrupt 2021 در تاریخ 21 تا 23 سپتامبر برگزار می شود. همین امروز پاسپورت خود را بخرید و از این جلسات جمع آوری کمک های مالی و مشاوره متخصصان استفاده کنید – بنابراین می توانید پول را برای گردش جهان خود پیدا کنید.

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت یا نمایشگاه در Disrupt 2021 است؟ با تیم فروش حامی ما تماس بگیرید پر کردن این فرمبه