جرد اسپاتارو در مورد ایجاد مشاغل SaaS مایکروسافت در TC Sessions صحبت خواهد کرد: SaaS – TechCrunch

جارد اسپاتارو بیش از 15 سال است که در مایکروسافت کار می کند و بخشی از انتقال از یک شرکت نرم افزاری پیش فروش به یک تجارت SaaS بوده است. امروز عنوان رسمی وی vp شرکتی است که مسئول بزرگترین محصول SaaS این شرکت ، دفتر 365 است. Spataro قرار است در 27 اکتبر در TC Sessions به ما بپیوندد: SaaS تا در مورد نحوه موفقیت موفقیت آمیز شرکتش در این انتقال صحبت کند.

امروزه Microsoft Office 365 شامل ابزارهای مختلفی از جمله Teams ، بستر همکاری شرکت ، ایمیل Outlook و ذخیره سازی OneDrive به همراه مجموعه ابزارهای بهره وری Microsoft Office – Word ، PowerPoint و Excel است. موارد بسیار دیگری نیز وجود دارد که شامل PowerBI ، Yammer و SharePoint می شود ، اما تعداد کمی از آنها وجود دارد.

این بخش ، که شامل Office 365 و سایر محصولات آنلاین ، بهره وری و کسب و کار است ، بیش از 14 میلیارد دلار درآمد در سه ماهه چهارم 2021 به خود اختصاص داده است. در حالی که همه اینها از Office 365 حاصل نمی شود و مایکروسافت واقعاً آن را بیشتر تجزیه نمی کند ، بخش بزرگی از درآمد غول نرم افزاری را به خود اختصاص داد.

وقتی اسپاتارو در سال 2006 به این شرکت پیوست ، روی محصول مدیریت محتوای شرکت ، SharePoint کار کرد. او در سال 2011 مدیر ارشد آن محصول بود وقتی که شرکت یامر را به مبلغ 1.2 میلیارد دلار خریداری کرد ، حرکتی که واقعاً به شرکت کمک کرد این انتقال را آغاز کند و اسپاتارو در مرکز آن قرار داشت.

در آن روزها ، مایکروسافت هر سه سال یکبار نسخه های جدیدی از شیرپوینت را منتشر می کرد ، یک نسخه جدید فوق العاده با همه زنگ ها و سوت های جدید ، اما اکثر مشتریان ارتقا نمی دهند زیرا نسخه قبلی آن را سفارشی کرده بودند و قرار نبود هر کاری انجام دهید تا آن را در معرض خطر قرار دهید

مایکروسافت سالها صرف توسعه محصول می کرد و بسیاری از مشتریان فعلی از مزایای جدیدترین و بهترین نسخه بهره مند نمی شدند. وقتی این شرکت یامر را خرید ، آنها شرکتی با روش تحویل مداوم خریدند و تیم یامر یک رویکرد توسعه کاملاً جدید مدرن را به مایکروسافت آورد.

هنگامی که ساتیا نادلا در سال 2014 به عنوان مدیرعامل انتخاب شد ، این شرکت همزمان با حرکت اسپارتارو به عنوان مدیر کل به دفتر خانه رفت. در آنجا او بر انتقال شرکت از نرم افزار جعبه ای به Office 365 SaaS نظارت داشت.

ما قصد داریم در مورد این انتقال و معنای آن در نحوه تولید و فروش نرم افزار و نقش او در کمک به مایکروسافت برای ایجاد این تحول عظیم صحبت کنیم.

علاوه بر بحث ما با اسپاتارو ، این کنفرانس همچنین شامل خاویر سلترو از گوگل ، بار موسی از مونت کارلو و همچنین سرمایه گذاران سارا گوو و کوبی فولر و دیگران خواهد بود. امیدواریم به ما بپیوندید این یک ترکیب قابل تأمل خواهد بود.

هنگام رزرو تا کنون 100 دلار پس انداز خود را خریداری کنید. بی صبرانه منتظر دیدار شما در ماه اکتبر هستیم!