جریان های ورزش ایکس بادی

 

جریان های ورزش ایکس بادی

جریان های ورزش ایکس بادی فقط می تواند عضله‌ها اسکلتی رشته ای بدن را فعال نماید و اعضایی نظیر قلب به طور کلی در دسترس همین جریان نیستند. از خصوصیات دیگر همین دستگاه، ارتقا جریان خون در کل عضله‌ها است که اسید لاکتیک موضعی را در بدن پخش میکند و آستانه تحمل اسید لاکتیک در بدن ارتقاء می دهد که این خویش به مفهوم ترقی ورزشی و تغییر‌و تحول در شکل بدن است، البته بدلیل این‌که بیشتر افراد به همین طرز تحریک عضلانی عادت ندارند سپس از اجرای جلسات ابتدائی، ممکن هست اساسی درد لاکتیکی و گرفتگی ماهیچه‌ها مواجه شوند، فرزین بیان می کند درصورتیکه مکانهایی که همین دستگاه را دارا هستند قابلیت این را داشته باشد که شخص قبل و بعد استعمال از ایکس بادی، نرمش و ماساژ هم انجام گیرد، کارائی بیشتری تماشا میشود. یک جلسه ی ۲۰ دقیقه ای ایکس بادی، بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ کالری خواهد سوزاند، و در انتها جلسه احساس سلامتی و شادابی خواهید کرد که به دلیل ترشح اندورفین می باشد. از مشخصه اهمیت جلیقه های ایکس بادی، انعطاف و کارایی بالا هست که گفته می شود می تواند به امداد الکترود ها و کابل هایی که داراست پالس های الکترونیکی را منتقل می کند.

 

تمرین سهل وآسان دارای xbody

تمرین شدید را راحت تر و در دوران کمتری به ارمغان بیاورد. البته پرورش عضلات و تصحیح سریعتر فرم اندام در کسانی که % چربی کمتری دارند، ملموس تر است. عصراسلام: ارتقا پروسه عضله سازی و چربی سوزی در این نحوه به دلیل دریافت پالس های الکتریکی دوچندان سریعتر از روشهای سنتی حادثه میافتد. در تمرینات سنتی به طور معمول 6 تا 8 هفته روزگار می موفقیت تا این مسیرهای عصبی ساخت و بسط پیدا کنند، ولی مهم XBody iran در همان جلسه اولیه این فرمان رخداد می افتد. کاهش وزن اصلی ایکس بادی به چه صورت اتفاق می افتد؟ ایکس بادی در مجموعه ورزشهای مرسوم قرار دارد و استعمال از آن به جهت کلیه نوجوانان، بانوان و آقایان فارغ از خطر است. همین انبساط و انقباضی که در اثر ارتقا گردش خون به وجود می آید حوزه ساز تسهیل اکسیژن رسانی به آن نصیب از پوست می شود. انجام تمارین قدرتی: در همین نوع، جمع عضلانی بدون چربی ارتقاء می یابد که در اثر بهبود سوخت و ساز بدنی است. یک عدد از کاربرد های متد ایکس بادی کمتر وزن هست که ناشی از ارتقا سوخت و ساز بدن و مصرف بالای انرژی است زیرا تمرکز در همین روش، فعالیت هم‌زمان بخش بزرگی از عضله ها بدن است.

 

درمان اهمیت به کارگیری از جریان الکتریکی بخش شناخته شدهی تکنیک فیزیوتراپی است. نیکی تمرین و یا این که معالجه اهمیت تحریک جریان قلیل با فرکانس ذیل خطرناک نیست. در صورتی که در حقیقت اینطور نیست. چربی سوزی بالا در ایکس بادی به علت درگیر شدن تمامی عضله ها تن شخص همچون ماهیچه ها اسکلتی، عضله قلب و سیستم تنفسی هست به طوری که گزارش شده هست در زمانه ۲۰ دقیقه فعالیت، حدود ۵۰۰ تا ۷۰۰ کالری سوزانده می شود. این افراد در صورتی که تصمیم به به کارگیری از نحوه ایکس بادی به جهت لاغری داشته باشند بایستی مطلقا تحت حیث دکتر معالج باشند زیرا به کارگیری از جریان الکتریکی برای عضلات، ممکن میباشد عوارضی را به جهت قلب به وجود آورد هر چند این پالس های الکتریکی تنها به عضله منحصر به فرد منتقل می شود ولی به استدلال اهمیت بودن قلب می بایست جوانب احتیاط را رعایت کرد. چراکه در دانش فیزیوتراپی به کارگیری از این نوع جریان های الکتریکی یک ترفند شناخته شده و تاثیر گذار است. اگر‌چه جریان الکتریکی ایکس بادی تاثیری بر عضله قلب ندارد اما خوبتر است افرادی که در قلب آن ها دستگاه ضربان ساز یا این که Pacemakers به کار رفته از این طریق به کارگیری نکنند. دیگر اندام و قلب در دسترس نیستند.

 

بازیکن های حرفه های ورزشی تنیس، والیبال و هند بال حساس اعتنا به ارتقا شتاب و قدرت ضربه زدن که در ایکس بادی بازدید کرده اند به همین تکنولوژی ایمان آورده اند. امن و سوای خطر بودن متد ایکس بادی همین امکان را فراهم کرده است که می توانید به جهت طولانی مدت نیز برای برطرف کردن نیاز ورزشی خویش از این طریق استفاده کنید. این کار مبتنی بر مشابه سازی پالس های طبیعی صورت می دهد که شخص ورزشکار طی مدت ۲۰ دقیقه شاهد درگیر شدن همه ماهیچه ها بدن خویش است. علاوه بر اینها حتی در ورزش های رقابتی هم کاربرد دارااست و حتی اکثری از بدنسازان حرفه ای از این سیستم در هر چه خوب تر فرم و رخ ماهیچه ها شان بهره می گیرند. کارشناس ایکس بادی ایران، به بهترین شکل انجام می شود. شاید به جهت شما همین سوال پیش بیاید که به چه صورت می قدرت فقط حیاتی انجام ۲۰ دقیقه ورزش با دستگاه ایکس بادی این میزان کالری از دست داد.