جسیکا مک کلار ، خلبان و مارک گلدبرگ ، نماینده نحوه تک شاخ شدن در TechCrunch Live – TechCrunch

Pilot ، یک شرکت تک تک شاخه فین تک که به دنبال ایجاد حسابداری در قرن 21 است ، بیش از 160 میلیون دلار از سرمایه گذاران از جمله Stripe ، Sequoia ، Index و موارد دیگر جمع آوری کرده است.

در قسمت بعدی TechCrunch Live ، جسیکا مک کلار ، بنیانگذار و CTO ، با مارک گلدبرگ ، شریک Index Ventures صحبت خواهد کرد تا در مورد چگونگی همکاری شرکت سرمایه گذاری و تیم خلبان برای دورهای تامین مالی سری B و سری C با یکدیگر بحث کنند. اینجا به صورت رایگان ثبت نام کنید!

TechCrunch Live همه چیز در مورد کمک به استارتاپ ها برای ایجاد مشاغل با پشتوانه بهتر است. بنیانگذاران و سرمایه گذارانی که آنها را تأمین مالی می کنند می نشینند تا در مورد نحوه ملاقات ، آنچه آنها را به یکدیگر علاقه مند کرده است و در نهایت نحوه توافق آنها صحبت کنند. ما همچنین در مورد رابطه ای که آنها در همکاری با یکدیگر از طریق مقیاس بندی سهیم هستند بحث می کنیم.

در این قسمت ، ما با مک کلار و گلدبرگ در مورد اینکه چرا Index کاهش یافت و دو دور در شرکت پیش رفت صحبت خواهیم کرد. ما همچنین در مورد معیارهای گلدبرگ در شرکت های SaaS ، ارزیابی او از بنیانگذاران و آنچه برای او در یک مرحله می گوید ، بحث خواهیم کرد.

به علاوه ، این قسمت از TechCrunch Live همچنین شامل TCL Pitch-off است. افراد حاضر در تماشاخانه می توانند به مرحله مجازی ما بیایند تا راه اندازی خود را در اختیار مهمانان محترم قرار دهند و بازخورد زنده آنها را دریافت کنند.

شرکت TechCrunch Plus رایگان است و هر چهارشنبه ساعت 3 بعد از ظهر ET/ظهر PT پایین می آید. با این حال ، فقط اعضای TechCrunch+ به نسخه درخواستی قسمت و همچنین کتابخانه کامل محتوای TechCrunch Live دسترسی پیدا می کنند. به عبارت دیگر ، گلوله را گاز بگیرید و در TechCrunch+مشترک شوید.

چهارشنبه 20 اکتبر می بینمتون!