جعبه ، مدیران اصلی محصول Zoom در مورد چگونگی تغییر محل کار جدیدترین همکاری خود – TechCrunch – بحث می کنند

اگر 18 ماه گذشته نشانه ای باشد ، ماهیت محل کار در حال تغییر است. و در حالی که Box و Zoom قبلاً با هم ادغام شده اند ، منطقی است که آنها به کار نزدیک تری ادامه دهند.

جدیدترین همکاری آنها برنامه Box for Zoom است ، نوع جدیدی از یکپارچگی درون محصول است که به کاربران امکان می دهد برنامه ها را در جلسه Zoom برای ارائه تجربه کامل Box ارائه دهند.

در زمان بزرگنمایی ، کاربران می توانند به طور ایمن و مستقیم به Box دسترسی داشته باشند تا فایلها را از Zoom مرور کرده ، پیش نمایش کرده و به اشتراک بگذارند – حتی اگر در یک جلسه فعال شرکت نمی کنند. این ویژگی جدید به دنبال جعبه یکپارچه سازی زوم است که سال گذشته با بخش “برنامه های توصیه شده” راه اندازی شد و دسترسی به زوم از جعبه را امکان پذیر می کند تا گردش کار مختل نشود.

مدیران ارشد محصولات شرکتها ، دیه گو دوتکین با Box و Oded Gal با Zoom ، با TechCrunch بحث کردند که چرا مشارکتهای یکپارچه مانند اینها راه حلی برای تغییر محل کار است.

دوگاتکین گفت: با دیجیتالی شدن در همه جا ، ادغام محصولات “بهترین در نژاد” برای همکاری ضروری است. نه تنها این ، مردم نمی خواهند از برنامه ای به برنامه دیگر منتقل شوند ، بلکه می خواهند در یک محیط بمانند.

وی افزود: “دسترسی به محتوا در حالی که هرگز مجبور به ترک پلت فرم Zoom نیستید.”

همچنین دسترسی به محتوا و مخاطبین در شرایط مختلف است. وقتی همه در یک دفتر بودند ، ملاقات داخلی در یک لحظه یک چالش نبود. در حال حاضر ، بیشتر مردم ارزش انعطاف پذیری را درک می کنند و گال و دوگاتکین انتظار دارند که گذراندن زمان در خانه و مدتی در دفتر به این زودی تغییر نکند.

در نتیجه ، در سراسر طیف یک شرکت ، نیاز فزاینده ای به اجازه و حتی توانمندسازی افراد برای کار از هر نقطه وجود دارد. سپس به گفتگو در مورد به اشتراک گذاری اسناد به شیوه ایمن برای شرکت ها منجر می شود ، که این همکاری را قادر می سازد.

گال گفت ، ادغام جدید جعبه و زوم امکان ملاقات در یک محل کار ترکیبی را فراهم می کند: چت ، ویدئو ، صدا ، رایانه یا دستگاه های تلفن همراه و همچنین دسترسی به محتوا از همه این روش ها.

وی افزود: “شرکتها باید در جهت تصمیم گیری درباره نحوه کار خود پویا باشند.” “دنیای دیجیتال این انعطاف پذیری را ارائه می دهد.”

دوگاتکین گفت ، این مشارکت بلند مدت فقط سطح پیشرفت مستمری را که شرکت ها برنامه ریزی کرده اند خراشیده است.

دوگاتکین و گال انتظار دارند که قبل ، حین و بعد از جلسات به ارائه یکپارچگی یکپارچه ادامه دهند: از فضای ذخیره سازی ابری Box استفاده کنید ، در حالی که همچنین امکان برقراری ارتباط آفلاین بین افراد را نیز فراهم می کنید تا بتوانند گردش کار را ادامه دهند.

گال افزود: “همانطور که دیه گو در مورد دیجیتالی شدن گفت ، ما شاهد همکاری مستمر با جنبه های ارتباطی جلسات روز به روز هستیم.” “توانایی برقراری ارتباط بین ناهمزمان و همزمان با زوم ، آینده کار و نحوه شکل گیری آن در آینده است.”