جلسات شریک در TC Sessions: SaaS 2021 – TechCrunch در حال انجام است

رویدادهای TechCrunch همیشه ترکیبی قانع کننده از ارائه های مرحله اصلی و جلسات برک آوت کوچکتر را ارائه می دهند که زمان بیشتری را برای پرسش های زیاد و بحث های عمیق تر فراهم می کند. در TC Sessions: SaaS 2021 در 27 اکتبر انتظار چیزی کمتر از آن را نداشته باشید.

ما می خواهیم این جلساتی را که برای شما در نظر گرفته ایم برجسته کنیم. به یاد داشته باشید ، شرکای TechCrunch فقط یک چک را کوتاه نمی کنند و روزانه آن را صدا می کنند. آنها آماده اطلاع رسانی ، روشنگری و پرسش در زمینه تخصص خود هستند.

یک یادآوری سریع از دفتر خانه: مجوز ورود به TC Sessions: SaaS 2021 را درست از اینجا بخرید. قیمت ها در درب مجازی افزایش می یابد.

و اکنون ، یک کلمه از طرف شرکای ما. زمان‌های دقیق (و ارائه‌های بیشتر) را در دستور کار رویداد خواهید دید.

سه گام آسان برای گرفتن فرصت های جهانی
ارائه شده توسط KUDO
با رشد جهانی اقتصاد ما ، آیا کسب و کار شما آماده موفقیت است؟ فرداد ضابطیان ، بنیانگذار و مدیرعامل KUDO بینش خود را در مورد چگونگی به دست آوردن فرصت های جهانی به اشتراک می گذارد.

Data Warehouse – بنیاد Data Data Stack
ارائه شده توسط RudderStack
پشته داده های مدرن به سرعت در حال تغییر است و هر روز فناوری جدیدی در حال ظهور است. با این حال ، معماری در اطراف انبار داده ها در حال ساخت است. در این بحث پنل ، بن گاتفردسون ، مدیر برنامه راه اندازی جهانی Snowflake ، و آدام گروس ، مدیرعامل سابق Heroku ، به بنیانگذار و مدیرعامل RudderStack ، سومیادب میترا ، پیوستند تا در مورد چرایی ظهور این معماری جدید ، چه فناوریهای خاصی این روند را پیش برده و چه چیزی را مورد بحث قرار دهند. پشته داده های آینده به نظر می رسد.

9 نکته امنیتی برای استارتاپ ها
ارائه شده توسط Vanta
هنگامی که استارتاپ ها در مراحل اولیه رشد هستند ، تعادل بین انجام اقدامات امنیتی لازم و عرضه محصول به بازار سخت تر می شود. شما نمی خواهید سرعت تکرار را کاهش دهید ، اما همچنین می دانید که مراحل امنیتی وجود دارد که باید برای توسعه تجارت انجام شود. چگونه این اهداف رقابتی را متعادل می کنید؟ کریستینا کاسیوپو ، بنیانگذار و مدیرعامل وانتا ، 9 نکته کاربردی را برای ایجاد محصول با رعایت امنیت و نحوه مشارکت در گفتگوها در مورد انتظارات امنیتی از ابتدا به اشتراک می گذارد.

مختل کردن نوآوری محصول
ارائه شده توسط Onshape ، یک تجارت PTC
نوآوری یک ضرورت تجاری در اقتصاد جهانی امروز است. بر اساس گزارش مک کینزی ، در حقیقت ، 84 درصد از مدیران می گویند که نوآوری کلید استراتژی رشد آنها است. در حالی که شرکت ها برای ماندن در رقابت نیاز به نوآوری در مقیاس دارند ، مهندسان به ابزارهای مناسب برای جلوگیری از چالش های متعدد مرتبط با فرآیند توسعه محصول نیاز دارند. در این جلسه ، سفر کارآفرینی Jon Hirschtick و اینکه چگونه ابر و SaaSification صنعت می تواند نوآوری محصول را تسریع کند و همچنین نکاتی در مورد افزایش مشاغل در شرکت های چند میلیون دلاری بشنوید.

رشد خود را با استفاده از تحقیقات بازار چابک در طول چرخه عمر محصول تسریع کنید
ارائه شده توسط Momentive.ai
انجام تحقیقات بازار در هر مرحله از چرخه عمر محصول شما یک جزء حیاتی برای راه اندازی موفق محصول و رشد پایدار در بازار رقابتی فزاینده است. در حالی که تحقیقات سنتی بازار می تواند پرهزینه باشد و به یک تیم تخصصی نیاز دارد ، نرم افزار چابک تحقیقات بازار این امکان را برای همه افراد تیم شما فراهم می کند که بتوانند سریع بینش مورد نیاز خود را دریافت کنند. به Momentive.ai بپیوندید تا بیاموزید که چگونه تحقیقات بازار خود را انجام دهید تا مشخص کنید که کاربران برای چه نوع محصولات و ویژگی هایی بیشتر ارزش قائل هستند، بینشی نسبت به چشم انداز رقابتی کسب کنید، و آگاهی برند خود و تغییر ادراک در طول زمان را دنبال کنید.

چگونه شرکت های با رشد بالا از فناوری برای اطلاع رسانی استراتژی و هدایت نتایج استفاده می کنند؟
ارائه شده توسط SAP
شرکت‌هایی که به سرعت در حال رشد هستند در وضعیت انتقال دائمی قرار دارند، زیرا عملکرد و رشد بالا می‌تواند منجر به اولویت‌ها و چالش‌های تجاری در حال تغییر شود. در مورد نحوه استفاده از فناوری برای اطلاع رسانی استراتژی و در نهایت هدایت نتایج کسب و کار، از چند مشتری SAP بشنوید. مدیر عامل SAP، Midmarket و Ecosystem، گرگ پتراتیس نحوه رشد کسب و کارها از مبتکر به مختل کننده به رهبران دسته بندی و اینکه چگونه فناوری انتخابی آنها می تواند بر آینده بهره وری کسب و کار آنها تأثیر بگذارد را به اشتراک می گذارد.

بهینه سازی بهره وری SaaS – چرا گسترش SaaS رشد را ممنوع می کند؟
ارائه شده توسط LeanIX
SaaS نشان دهنده سهم فزاینده ای از املاک نرم افزاری نصب شده است-در شرکت های متولد ابر ، اغلب 100. اگر مدیریت و بهینه‌سازی نشود، پذیرش کنترل‌نشده منجر به گسترش SaaS می‌شود که گاهی اوقات «Shadow IT» نامیده می‌شود. استفاده بهینه از اشتراک‌های SaaS، افزایش ریسک و قرار گرفتن در معرض حسابرسی باعث ایجاد دردسر در هنگام گسترش کسب‌وکار می‌شود. آندره کریست، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل LeanIX، این سخنرانی را رهبری می‌کند که مشکلات مکرر را نشان می‌دهد و فرآیندهای مورد نیاز، مهارت‌ها و قابلیت‌های رشته مدیریت SaaS در حال ظهور را برای مدیران عامل، CFO و CIO پیشنهاد می‌کند.

همه چیز با پرداخت 10 میلیون دلار از هم می پاشد: درس هایی برای رشد شرکت SaaS شما
ارائه شده توسط استراتژی هایی که شما را به 10 میلیون دلار ARR می رساند بسیار متفاوت از آنهایی است که شما را به 50 میلیون دلار یا حتی 100 میلیون دلار می رساند. در نقطه عطف رشد 10 میلیون دلاری، اکثر شرکت‌های نرم‌افزاری باید رویکرد خود را تغییر دهند و اغلب متوجه می‌شوند که با چالش‌های جدیدی – اغلب به ظاهر غیرقابل عبور – مواجه هستند. تیم Vista Equity Partners – یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران نرم‌افزار سازمانی در جهان با بیش از 81 میلیارد دلار AUM – با بسیاری از بنیان‌گذاران و شرکت‌ها همکاری کرده‌اند تا با موفقیت این انتقال را انجام دهند. در این جلسه، رنه استوارت، رئیس مشترک مرحله رشد ویستا Endeavor Fund، گام‌های اشتباه و تصورات نادرست در مورد رشد شرکت‌های نرم‌افزاری و آنچه که می‌توانید برای دستیابی به موفقیتی که بیش از 10 میلیون دلار ARR باشد، مورد بحث قرار می‌دهد.

بردن افراد خود از شروع به مقیاس
ارائه شده توسط SAP
همانطور که تجارت شما رشد می کند ، باید به افراد خود کمک کنید تا با شما رشد کنند. و در دنیایی که سریعتر از همیشه در حال دگرگونی است ، روشهای توسعه تیم شما آن را کاهش نمی دهد. در این جلسه از مکس وسل، افسر ارشد یادگیری در SAP، در مورد چگونگی ایجاد فرهنگ و نیروی کاری انعطاف پذیر، سازگار و مناسب برای یک کشتی موشکی خواهید شنید.

آینده رو به جلو-چگونه یادگیری ماشین و رویکردهای انسان در حلقه قابلیت های اتوماسیون را گسترش می دهند
ارائه شده توسط AKASA
تلاش های تحول دیجیتالی در تعدادی از صنایع باعث پذیرش گسترده اتوماسیون فرایند رباتیک (ՀՀԿ) در دهه گذشته شده است. حقیقت سخت این است که RPA یک فناوری چند دهه ای است که شکننده است و محدودیت های واقعی برای توانایی هایش دارد. همیشه در اتوماسیون کار ساده ، گسسته و خطی دارای ارزش خواهد بود. با این حال ، دلیل این که تلاشهای اتوماسیون اغلب از آرزوهای آنها کاسته می شود این است که بسیاری از زندگی پیچیده و دائماً در حال تحول هستند – کار زیاد خارج از قابلیت های حزب جمهوریخواه است. در این سخنرانی ، Varun Ganapathi ، بنیانگذار و CTO AKASA ، بحث می کند که چگونه استثنائات و موارد دورتر در واقع می توانند اتوماسیون را قوی تر کنند و چگونه سیستم عامل های فناوری مبتنی بر یادگیری ماشین همراه با رویکردهای انسان در حلقه در حال گسترش آنچه هستند امکان خودکارسازی در تعدادی از صنایع وجود دارد.

با ما – و جامعه جهانی SaaS – برای جلسات TC: SaaS 2021 در 27 اکتبر همراه باشید.

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایشگاهی در TC Sessions: SaaS 2021 است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرمبه