جمع بندی TechCrunch+: بازنگری در PLG، قیمت گذاری SaaS با هوش مصنوعی، سفر با گرین کارت

در دوره‌ای که هیچ‌کس بیش از حد نگران هزینه‌های فناوری اطلاعات نبود، استارت‌آپ‌ها به رویکرد فروش پایین به بالا متمایل شدند و رشد مبتنی بر محصول را هدایت کردند.

اما آن موقع بود و الان هم همین است.

طبق گزارش Battery Ventures State of Cloud Software Spending، که از 100 CIO، CTO و سایر خریداران بزرگ فناوری که «سالانه 30 میلیارد دلار را نمایندگی می کنند» مورد بررسی قرار داده است: «خیلی زود است اعلام کنیم که پایین به بالا مرده است، اما بسیار رو به مرگ به نظر می رسد. هزینه های فناوری.»

این گزارش نشان می‌دهد که زمان تأیید قرارداد کاهش می‌یابد زیرا «CXOها محدودیت‌های خود را حتی در محیط برنامه‌نویس/تست سخت‌تر می‌کنند».

از خواندن TC+ در این هفته متشکریم!

والتر تامپسون
مدیر تحریریه، TechCrunch+
شخصیت اصلی شما

Crunchbase ردیابی دلارهای سرمایه گذاری اختصاص داده شده به بنیانگذاران LGBTQ+ را آغاز خواهد کرد

قومیت تنوع مفهوم تصویرسازی LGBTQ نشان می دهد که مردم برای نشان دادن تنوع افراد LGBTQ دست خود را بر روی پرچم رنگین کمان نشان می دهند.

اعتبار تصویر: Namthip Muanthongthae / Getty Images

بر اساس یک تخمین، بنیان‌گذارانی که LGBTQ+ معرفی می‌کنند، کمتر از ۱ درصد از بودجه استارت‌آپ را دریافت می‌کنند. برای شروع ماه پراید، Crunchbase اعلام کرد که اندازه گیری میزان سرمایه گذاری خطرپذیر برای اعضای این انجمن را شروع کرده است.

رایان هاسک، مدیر توسعه کسب‌وکار Crunchbase، گفت: «داشتن داده‌های مشخص به حمایت از تغییرات سیاست، طرح‌های بودجه و تخصیص منابع برای حمایت از کارآفرینان LGBTQ+ کمک می‌کند.

“این ما را قادر می سازد تا استدلال های مبتنی بر شواهد را برای برابری و دسترسی بیشتر در اکوسیستم استارت آپی ارائه دهیم.”

عواملی که باید قبل از قیمت گذاری SaaS مجهز به هوش مصنوعی در نظر گرفت

برچسب های فروش آبی، قرمز و زرد در پس زمینه چند رنگ

اعتبار تصویر: jayk7 (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ

جیک ساپر، شریک عمومی Emergence Capital می‌نویسد: قیمت‌گذاری SaaS یک هنر و یک علم است، اما ظهور هوش مصنوعی به عنوان یک سرویس، «تیراندازی دیوانه‌کننده برای پاشیدن گرد و غبار هوش مصنوعی در سراسر اکوسیستم SaaS ایجاد کرده است».

او در مقاله مفصل TC+ می‌نویسد: «این زمان زمانی برای یادگیری و تکرار است.

حتی اگر امروز نمی‌توانید هزینه زیادی برای ویژگی‌های هوش مصنوعی خود بپردازید، آنها می‌توانند با ارزشمندتر کردن و شاید چسبناک‌تر کردن محصول فعلی شما ارزش معناداری ایجاد کنند.

بسیاری از استارت‌آپ‌ها از تحقیقات ساخته شده‌اند، پس چرا دانشمندان بیشتری بنیانگذار نمی‌شوند؟

دانشمندان، بنیانگذاران، VC، استارت آپ ها

اعتبار تصویر: گتی ایماژ

دانشمندان عموماً در مدیریت بودجه‌ها، انجام پروژه‌های پیچیده تا تکمیل و جمع‌آوری سرمایه تجربه دارند، اما بسیاری از سرمایه‌گذاران هنوز آن‌ها را به‌عنوان مواد اولیه تلقی نمی‌کنند.

در پادکست Found، Rebecca Szkutak و Dominic Madori-Davis با دکتر Stacy Blain، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد علمی Concarlo Therapeutics، در مورد چالش هایی که او هنگام انتقال به فناوری از دانشگاه با آن روبرو بود، مصاحبه کردند.

او گفت: “زیبایی دانشمند بودن در این است که ما می توانیم چیزهای زیادی یاد بگیریم.”

این همان کاری است که ما برای چندین دهه آموزش دیده ایم: به یک موقعیت نگاه کنید، بفهمید چه چیزی مهم است، عیب یابی کنید و چیزهای مناسب را یاد بگیرید.

Deal Dive: چرا این استارت آپ ترجیح داد خود را به جای افزایش سری A بفروشد

اکتساب، ادغام، راه اندازی

اعتبار تصویر: گتی ایماژ

داستان را می‌دانید: یک استارت‌آپ زبردست با حمایت سرمایه‌گذاران باهوش، قبل از اینکه عمومی شود، به تناسب محصول با بازار دست می‌یابد و میلیاردها دلار برای همه افراد درگیر درآمد کسب می‌کند.

با این حال، واقعیت بسیار پیچیده تر است.

پلتفرم شغلی Heroes Jobs زمانی که یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل سابق سیریاک لفور متوجه شد که هزینه های خرید بسیار زیاد است، 9 میلیون دلار بودجه جمع آوری کرد، به 2 میلیون دلار در ARR رسید و یک تعهد امضا شده برای دور سری A داشت.

Rebecca Szkutak گزارش می دهد که Heroes Jobs به جای اینکه برخلاف جریان فعلی شنا کند، JobGet را «به مبلغی نامشخص» به بازار کار فروخت.

لفور گفت: “همه ما می دانیم که شما نمی خواهید راندهای پایین را شروع کنید.” “این برای شرکت و بقیه افراد شرکت پیچیده می شود.”

از سوفی بپرسید: تا چه زمانی می توانم در حالی که منتظر گرین کارتم هستم سفر کنم؟

چهره تنها در ورودی پرچین پیچ و خم که پرچم آمریکا در مرکز آن قرار دارد

اعتبار تصویر: Bryce Durbin/TechCrunch

سوفی عزیز

من برای گرفتن مدرک فوق لیسانس و دکتری از تونس به آمریکا آمدم. من اخیراً دکترای خود را به پایان رساندم و در یک شرکت بیوتکنولوژی در OPT کار می کنم.

من در تلاش برای دریافت نشریات و جوایز قابل توجه برای واجد شرایط بودن برای کارت سبز EB-1A بوده‌ام و نیاز دارم که اغلب برای تجارت بین‌المللی سفر کنم.

پس از درخواست، آیا در ایالات متحده گیر خواهم کرد؟ اگر چنین است، برای چه مدت؟

– سرسخت از تونس

Pitch Deck Teardown: عرشه بذر 1.9 میلیون دلاری Oii.ai

اعتبار تصویر: بله هوش مصنوعی

Oii.ai که نرم‌افزار مدیریت زنجیره تامین مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد، عرشه دانه‌های نیمه ویرایش شده خود را با TechCrunch+ به اشتراک گذاشت.

به گفته این شرکت، این ارائه به آن کمک کرد تا یک دور 1.85 میلیون دلاری به دست آورد. هاجه جان کمپس آن را به دو بخش تقسیم می‌کند: «سه چیز برای دوست داشتن» و «سه چیز که می‌توان آن را بهبود بخشید».

  • کاور اسلاید
  • اسلاید ویژن
  • اسلاید بینابینی
  • اسلاید نمای کلی (“به Oii خوش آمدید”)
  • اسلاید راه حل؟ با یک سمت اسلاید مدل کسب و کار
  • مشکل اسلاید؟
  • کاهش روند بازار
  • سرسره کششی
  • اسلاید تیم
  • اسلاید TAM 1 (بخش داروسازی)
  • اسلاید TAM 2 (بخش خرده فروشی)
  • نمای کلی بازار + اسلاید چشم انداز رقابتی
  • اسلاید مزیت رقابتی
  • اسلاید خط لوله فروش
  • اسلاید نقشه راه محصول
  • اسلاید Ask + Opportunity
  • استفاده از اسلاید فاند
  • بسته شدن اسلاید + اسلاید جزئیات تماس
  • اسلاید پیوست 1: رقابت (Llamasoft)
  • اسلاید ضمیمه 2: رقابت (Llamasoft)
  • اسلاید ضمیمه 3: فرصت های کسب

سه فناوری اقلیمی که هر سرمایه‌گذار باید در کارنامه خود داشته باشد

خطوط برق در غروب آفتاب

اعتبار تصویر: گتی ایماژ

اکنون که ما احتمالاً از هدف 1.5 درجه سانتیگراد که می‌توانست بحران آب و هوای بدتر ما را کندتر کند، عبور خواهیم کرد، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان باید روی راه‌حل‌های مقیاس‌پذیر تمرکز کنند.

با در نظر گرفتن این موضوع، تیم دی چانت، گزارشگر آب و هوا، سه فناوری را مورد بررسی قرار داد که «شایستگی بررسی دقیق‌تر را دارند:

  • افزایش هوازدگی سنگ
  • ذوب
  • نرم افزار مدیریت گرید

او می نویسد: «فیوژن ممکن است به نتیجه نرسد، اما اگر چنین شود، برندگان می توانند اکسون را در مقایسه با آن کوچک جلوه دهند.

استارت‌آپ‌ها ممکن است فضایی برای نوآوری داشته باشند، زیرا ارائه‌دهندگان سازمانی در مورد چگونگی قیمت‌گذاری ابزارهای هوش مصنوعی متحیر می‌شوند

هلال ماه پس از غروب خورشید در سانفرانسیسکو پشت برج سیلزفورس غروب می کند

اعتبار تصویر: خبرگزاری آنادولو (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ

ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی لحظه به لحظه دارند، اما حتی زمانی که شرکت‌ها موارد استفاده جدیدی را کشف می‌کنند، توافق گسترده‌ای در مورد نحوه قیمت‌گذاری این پیشنهادها وجود ندارد.

الکس ویلهلم اظهارات مارک بنیوف، مدیرعامل Salesforce، آرون لوی مدیرعامل باکس و جورج کورتز، مدیر عامل شرکت CrowdStrike را بررسی کرد تا ببیند که هر یک از آنها چگونه در مورد این محصولات فکر می‌کنند قبل از اینکه «افکار خود را در مورد اینکه استارت‌آپ‌ها کجا ممکن است برتری داشته باشند و کجا احتمالاً نخواهند داشت» را بررسی کرد. ”