جمهوری ممکن است مبادله ثانویه ای برای اوراق بهادار دیجیتالی ایجاد کند که با 150 میلیون دلار بودجه جدید تأمین می شود – TechCrunch

وقتی یک دارایی دیجیتالی از نظر کمیسیون اوراق بهادار و اوراق بهادار امنیت ایجاد می کند ، ناامیدی زیادی در دنیای استارتاپ ها وجود دارد.

در جایی که بسیاری تردیدهای نظارتی را می بینند ، پلتفرم سرمایه گذاری جمهوری پنج ساله مستقر در نیویورک فرصت را می بیند. در واقع ، در حالی که بسیاری از لباس ها با فاصله گرفتن از برخی دارایی های دیجیتالی دست و پنجه نرم می کنند ، جمهوری-مدیرعامل آن ، کندریک نگوین ، کار خود را در زمینه دعاوی اوراق بهادار با Goodwin Procter آغاز کرد-از ابتدا بر تثبیت خود به عنوان یک برند معتبر برای اهداف متمرکز شده است. نگوین “توکن سازی سازگار” می نامد.

در حال حاضر ، این شرکت به بلندپروازی هایی اشاره می کند تا آنچه را که قبلاً ایجاد کرده است ایجاد کند ، به طور بالقوه ، بازار متمرکز بر رعایت اوراق بهادار دیجیتال مستقیم خریداری و فروش و فروش.

همانطور که نگوین در تماس اخیر اواخر هفته گذشته به ما گفت: “در ایالات متحده ، هیچ یک از این مبادلات اصلی با توکن های امنیتی دیجیتالی معامله نمی شود” ، یعنی توکن هایی که ارزش خود را از یک دارایی خارجی قابل معامله مانند املاک و مستغلات در برابر توکن های سودمند دریافت می کنند. حق استفاده از محصول یا خدمات (به عنوان مثال ، به این دلیل که SEC بسیار واضح گفته است که XRP ، یک ارز رمزنگاری شده بومی را که توسط Ripple Labs توسعه یافته است ، به عنوان یک اوراق بهادار می بیند که صرافی هایی مانند Coinbase آن را برای فروش فهرست نمی کنند.)

نگوین گفت جمهوری حاضر خواهد بود “در حال حاضر” با یک صرافی “توانمند ، که خدمات خوب به مشتریان ارائه می دهد و می تواند تجارت ثانویه فعال اوراق بهادار و اوراق بهادار دیجیتال را تسهیل کند” در ایالات متحده همکاری کند. اما این وجود ندارد. وی ادامه می دهد و “اگر در یک سال دیگر ، راه حلی در آنجا نبینیم ،” جمهوری به دنبال سرمایه گذاری یا ایجاد مستقیم از طریق یک شرکت وابسته ، مبادله ثانویه اوراق بهادار دیجیتال است. “

این محصول در لیست فزاینده ای از محصولات تحت نظارت جمهوری قرار دارد و بیش از یک میلیون کاربر را به خود جلب کرده است – همراه با حمایت مالی جدی. همین امروز ، این شرکت یک دور 150 میلیون دلاری سری B به رهبری Valor Equity Partners را اعلام می کند ، که پس از دور 36 میلیون دلاری سری A است که این شرکت در ماه مارس از Galaxy Interactive ، Motley Fool Ventures ، HOF Capital ، Tribe Capital و CoinFund اعلام کرد. (به هر حال ، سرمایه گذاران قبلی به تازگی تقویت شده اند و با حامیان جدیدی به نام Pillar VC ، Brevan Howard ، GoldenTree و Atreides به آنها ملحق شده اند.)

به گفته نگوین ، جمهوری ، که 200 نفر در آن مشغول به کار هستند ، در مجموع بیش از 50 میلیون دلار برای سرمایه گذاری قبل از این دور جدید و بیش از 20 میلیون دلار به صورت توکن جمع آوری کرده بود.

این لباس مطمئناً مشغول کار کردن همه چیز است. جمهوری در حال حاضر شامل چندین بازوی تجاری مختلف است ، از جمله یک پلت فرم سرمایه گذاری خرده فروشی محبوب که مردم را به سرمایه گذاری با حداقل 10 دلار دعوت می کند. یک بخش سرمایه خصوصی با تقریباً 1 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت که سرمایه گذاران معتبر را به استارتاپ ها معرفی می کند. و یک گروه مشاوره بلاک چین که خدمات فنی ، تامین مالی ، توزیع و توکن را ارائه می دهد.

جمهوری همچنین در حال حاضر دارای دو صندوق سرمایه گذاری بسته وابسته است که سرمایه خود را در استارتاپ ها و پروژه های رمزنگاری به کار می گیرد ، به همراه یک بازوی سرمایه گذاری دیجیتالی که به عنوان قلمرو جمهوری فعالیت می کند و منحصراً بر متا درس ها و NFT ها تمرکز دارد.

نگوین در پاسخ به این س howال که چگونه این شرکت همه چیز را مدیریت می کند ، می گوید: “آن را به عنوان پلتفرم های مختلف در نظر نگیرید” ، بلکه شرکتی است که می تواند به همه ، بدون توجه به منافع یا موجودی حساب بانکی آنها رسیدگی کند.

اگر شما چند میلیونر هستید که به جمهوری می آیید و وقت شما برای سرمایه گذاری 100 دلاری ارزش ندارد اما می خواهید 100000 دلار به کار بگیرید ، ما آنهایی را داریم که به شما ارائه می دهیم. اگر 20 ساله هستید و می خواهید 20 دلار در یک بازی ویدیویی یا در املاک و مستغلات یا یک بنیانگذار زن سرمایه گذاری کنید ، ما نیز این فرصت ها را داریم. “

او می گوید که ایده این است که به “کل جمعیت” رسیدگی شود و او پیشنهاد می کند که علاوه بر قابلیت های فنی که ایجاد کرده است ، یک اصل راهنما کمک می کند. این اعتقاد راسخ جمهوری است که “اکثر توکن ها ، از جمله در فضای DeFi و NFT ، اوراق بهادار هستند.” در نتیجه ، “هر کاری که جمهوری انجام می دهد ، هر چیزی که ما لمس می کنیم ، ما آنها را به طور کلی به عنوان اوراق بهادار در نظر می گیریم و مطابق با چارچوب موجود در قانون اوراق بهادار ایالات متحده مطابق آنها هستیم.”

نگوین می افزاید: “ما به دنبال قوانین و مقررات جدیدی برای انجام کار خود نیستیم. آنچه ما انجام می دهیم بر اساس قوانین موجود و بر اساس بنیاد حقوقی محکم است. “